quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
19 Februari Tweede Ronde [uit]
26 Februari Tweede Ronde [thuis]
(Loting 15 December)
Sowieso, in deze competitie kan het nog heel raar lopen. Hebben we eerder gezien.quote:Op zondag 14 december 2014 17:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzin joh. Kan je nog best voor de tweede plaats gaan voor de CL
Veel liever PSV dan Ajax in ieder geval. Jammer dat dat lastiger wordt voor jullie na woensdagquote:Op zondag 14 december 2014 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima, PSV kampioen.
Jullie mogen wel 2e worden van mij
Met deze kutmentaliteit niet. Ze hadden allang die bal er 2 keer in moeten trappen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:32 schreef DaMart het volgende:
Tweede helft gewoon spelen zoals de eerste twintig minuten en ze scoren wel drie keer tegen AZ.
Jaja .quote:Op zondag 14 december 2014 17:33 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Als de joodjes winnen van psv, wij winnen van psv en ajax, dan kunnen we nog gemakkelijk kampioen worden. AZ is de beste ploeg in de eredivisie op dit moment.
Grapje neem ik aan.quote:Op zondag 14 december 2014 17:33 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Als de joodjes winnen van psv, wij winnen van psv en ajax, dan kunnen we nog gemakkelijk kampioen worden. AZ is de beste ploeg in de eredivisie op dit moment.
En gewoon pech dat die bal van Toornstra via de paal uit het doel stuiterde.quote:Op zondag 14 december 2014 17:33 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Met deze kutmentaliteit niet. Ze hadden allang die bal er 2 keer in moeten trappen.
Idd, als we dit verliezen mag PSV van mij de 17e ook wel winnen. Kampioenstrijd voor Feyenoord is sowieso voorbij dan, dus niet meer relevant wat ze daar doen in Eindhoven.quote:Op zondag 14 december 2014 17:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Veel liever PSV dan Ajax in ieder geval. Jammer dat dat lastiger wordt voor jullie na woensdag
Ik geloof er niet meer in. Hoe kan Ajax week in week uit zoveel mazzel hebben en Feyenoord vandaag weer zulke pech. Het moet toch echt iets mentaals zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En gewoon pech dat die bal van Toornstra via de paal uit het doel stuiterde.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Idd, als we dit verliezen mag PSV van mij de 17e ook wel winnen. Kampioenstrijd voor Feyenoord is sowieso voorbij dan, dus niet meer relevant wat ze daar doen in Eindhoven.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:33 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Nee. 3e of 4e maakt voor Feyenoord geen ene flikker uit. Maar Ajax verdient die titel niet. Hebben al veels te veel mazzel gehad de laatste 4 jaar. Feyenoord kampioen, en als dat niet lukt dan maar PSV. Of desnoods AZ.quote:Op zondag 14 december 2014 17:37 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
de haat voor ajax is groter dan de liefde voor je eigen club
nep supporter
Triest inderdaad.quote:Op zondag 14 december 2014 17:37 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
de haat voor ajax is groter dan de liefde voor je eigen club
nep supporter
en voor zichzelf applaudisseren omdat ze een liedje hebben gezondenquote:Op zondag 14 december 2014 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is de identiteit van Feyenoord.
Liedjes jatten van Liverpool en vooral de jeauden haten
Iedereen haat de 'joden'. Maar dat is aan hen zelf te danken.quote:Op zondag 14 december 2014 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je beseft wat je nu zelf aan het doen bent?quote:Op zondag 14 december 2014 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je succesvol bent word je vaak gehaat ja.quote:Op zondag 14 december 2014 17:40 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Iedereen haat de 'joden'. Maar dat is aan hen zelf te danken.
omdat ze veel prijzen winnen?quote:Op zondag 14 december 2014 17:40 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Iedereen haat de 'joden'. Maar dat is aan hen zelf te danken.
Daarom heeft niemand meer een hekel aan psv inderdaad.quote:Op zondag 14 december 2014 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je succesvol bent word je vaak gehaat ja.
Syntix.quote:Op zondag 14 december 2014 17:37 schreef Buitendam het volgende:
Ah er wordt tegenwoordig niet eens gewacht met slachtofferen tot het topic, maar gelijk in de TT.
Nee woensdag gaan we onze 'vrienden' uit amsterdam helpen, liever zij kampioen dan die josti,s uit Eindhoven.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 14 december 2014 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom heeft niemand meer een hekel aan psv inderdaad.
Dat sowieso, maar liever zie ik Feyenoord kampioen. Fuck de rest en negeer de lelijke trollenquote:Op zondag 14 december 2014 17:42 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Nee woensdag gaan we onze 'vrienden' uit amsterdam helpen, liever zij kampioen dan die josti,s uit Eindhoven.
Hahahahahaquote:Op zondag 14 december 2014 17:42 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Nee woensdag gaan we onze 'vrienden' uit amsterdam helpen, liever zij kampioen dan die josti,s uit Eindhoven.
Daar nu al aan denkenquote:Op zondag 14 december 2014 17:39 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nee. 3e of 4e maakt voor Feyenoord geen ene flikker uit. Maar Ajax verdient die titel niet. Hebben al veels te veel mazzel gehad de laatste 4 jaar. Feyenoord kampioen, en als dat niet lukt dan maar PSV. Of desnoods AZ.
Grappig altijd hoe die Ajacieden denken dat ze gehaat worden om hun 'succes'.quote:Op zondag 14 december 2014 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom heeft niemand meer een hekel aan psv inderdaad.
Nee. Gvd vandaag alsnog winnen én van PSV winnen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:42 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Flikker toch op man.quote:Op zondag 14 december 2014 17:39 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nee. 3e of 4e maakt voor Feyenoord geen ene flikker uit. Maar Ajax verdient die titel niet. Hebben al veels te veel mazzel gehad de laatste 4 jaar. Feyenoord kampioen, en als dat niet lukt dan maar PSV. Of desnoods AZ.
alsquote:Op zondag 14 december 2014 17:44 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Grappig altijd hoe die Ajacieden denken dat ze gehaat worden om hun 'succes'.
Als PSV of Feyenoord 4 jaar op rij de titel zou winnen, zou niemand daar een probleem mee hebben. Behalve het tuig in Amsterdam dan.
Is psv al 2x gelukt hoor.quote:
Goed gefloten helaas jaquote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het was geen enkele keer buitenspel inderdaad.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:44 schreef Smoofie het volgende:
3e of 4e is het verschil tussen playoffs of direct el
Natuurlijk wel. 2de is CL. Veel geld als je een keer die voorronde doorkomt. We gaan ook winnen tegen PSV dus dat komt goedquote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Idd, als we dit verliezen mag PSV van mij de 17e ook wel winnen. Kampioenstrijd voor Feyenoord is sowieso voorbij dan, dus niet meer relevant wat ze daar doen in Eindhoven.
Spelen allebei erg matig.quote:Op zondag 14 december 2014 17:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
En gewoon amateuristisch ingestapt door Nelom en Wilkshire natuurlijk.
Veltmanquote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hadden jullie Veltman maar in de defensie
quote:Op zondag 14 december 2014 17:42 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De laatste weken wint Ajax zijn wedstrijden gemakkelijk. Alleen in het begin vh seizoen hebben ze diverse keren flink zwijn gehadquote:Op zondag 14 december 2014 17:37 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet meer in. Hoe kan Ajax week in week uit zoveel mazzel hebben en Feyenoord vandaag weer zulke pech. Het moet toch echt iets mentaals zijn.
Als her Feijenoord niet wordt, gaat deze regel opquote:Op zondag 14 december 2014 17:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het kan mij echt totaal niet boeien wie er kampioen wordt.
Die voorronde komen ze toch nooit never meer door.quote:Op zondag 14 december 2014 17:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. 2de is CL. Veel geld als je een keer die voorronde doorkomt. We gaan ook winnen tegen PSV dus dat komt goed
Mij ook niet, zolang die joden het maar niet worden.quote:Op zondag 14 december 2014 17:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het kan mij echt totaal niet boeien wie er kampioen wordt.
Voor mij met de toevoeging "zolang het PSV maar niet is"quote:Op zondag 14 december 2014 17:49 schreef jaykop het volgende:
[..]
Als her Feijenoord niet wordt, gaat deze regel op
Bedankt Hansquote:Op zondag 14 december 2014 17:49 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Die voorronde komen ze toch nooit never meer door.
Dat zal iemand echt boeienquote:Op zondag 14 december 2014 17:50 schreef Cavaliers het volgende:
Bal niet teruggeven, erg sportief. Dit kost Feyenoord de blauwe kaart.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef GGMM het volgende:
Duidelijk buitenspel. Feyenoord wordt flink gematst.
Altijd zoquote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef GGMM het volgende:
En Ajax niet. Of PSV for that matter, de gouwe ouwe top 3 wordt immers gematst.quote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef GGMM het volgende:
Ze happen wel goed.quote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef GGMM het volgende:
Omdat ik zeg dat ze goed happen? Mkayquote:Op zondag 14 december 2014 18:01 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
De reacties zeggen toch genoeg van hun
Mag wel eens een kaart gaan trekken.quote:Op zondag 14 december 2014 18:01 schreef RvLaak het volgende:
Ik moet toegeven, die Turk fluit echt goed
Heeft hij net gedaanquote:Op zondag 14 december 2014 18:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mag wel eens een kaart gaan trekken.
Triest inderdaadquote:Op zondag 14 december 2014 18:04 schreef GGMM het volgende:
Wat sportief dat jullie de bal niet teruggeven zeg.
2 maalquote:Op zondag 14 december 2014 18:04 schreef GGMM het volgende:
Sorry, volgende keer dat RvLaak en ik de bal buiten trappen zullen we hem je teruggevenquote:Op zondag 14 december 2014 18:04 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2014 18:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry, volgende keer dat RvLaak en ik de bal buiten trappen zullen we hem je teruggeven
Waarom zou je sportief zijn?quote:Op zondag 14 december 2014 18:04 schreef GGMM het volgende:
Goeie, ik moest hard lachen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry, volgende keer dat RvLaak en ik de bal buiten trappen zullen we hem je teruggeven
Triest zeg.quote:Op zondag 14 december 2014 18:06 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Waarom zou je sportief zijn?Dat doen ze maar als het 4-2 staat voor Feyenoord, niet nu.
Boehoe.quote:Op zondag 14 december 2014 18:05 schreef Syntix het volgende:
wat een kutkakkerlakken zijn jullie ook he door niet de bal terug te geven
Heel onsportief hoor en het is niet de eerste keer...
Jij bent ook de treurigheid zelvequote:Op zondag 14 december 2014 18:04 schreef GGMM het volgende:
Hij heeft gelijk, pleurt op naar je ajax-topic ofzo.quote:Op zondag 14 december 2014 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rare reactie. Je zou eens inhoudelijk moeten reageren, daar kom je veel verder mee.
Neuh.quote:Op zondag 14 december 2014 18:07 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, pleur op naar je ajax-topic ofzo.
Nee, GGMM heeft gelijk in deze. Dat is gewoon triest gedrag. Bal geef je gewoon terug.quote:Op zondag 14 december 2014 18:07 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, pleurt op naar je ajax-topic ofzo.
Nee.quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, GGMM heeft gelijk in deze. Dat is gewoon triest gedrag. Bal geef je gewoon terug.
Wat heeft een Amsterdamse amateurclub te maken met de holocaust???quote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Jij ben zkr zo'n type die ook blij is met de holocaust
Ik zie ze nog wel winnen , in ieder geval minimaal gelijk spelenquote:Op zondag 14 december 2014 18:05 schreef Merkie het volgende:
Opzich speelt Feyenoord niet eens zo slecht.
De ajax-supportertjes ja.quote:Op zondag 14 december 2014 18:10 schreef renwan het volgende:
Bijna het hele topic zit in de kuip en opeen proberen alle mongooltjes het hier over te nemen
Nu niet meerquote:Op zondag 14 december 2014 18:12 schreef jaykop het volgende:
Dos Santos was wel gevaarlijk en snel zeg
Snap sowieso niet dat Immers nog geaccepteerd wordt door het Legioen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:20 schreef Blackings het volgende:
Geen Achahbar op de bank maakt mij zo verdrietig hé.
Immers en Wilkshire uit de basis svp.
Ze hebben het maar te accepteren. Wat moeten ze doen dan?quote:Op zondag 14 december 2014 18:21 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat Immers nog geaccepteerd wordt door het Legioen.
Nee.quote:
Hem en Rutten duidelijk maken dat ie niet meer opgesteld gaat worden.quote:Wat moeten ze doen dan?
*gebeurtquote:Op zondag 14 december 2014 18:23 schreef eight het volgende:
Toch wel opmerkelijk dat de mods er normaal gesproken er als de kippen bij zijn wanneer een topic ontspoort maar het hun ' ontgaat' wanneer dit in het Feijenoord topic gebeurd
quote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben het maar te accepteren. Wat moeten ze doen dan?
Een scorende spits aantrekken?quote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben het maar te accepteren. Wat moeten ze doen dan?
Logisch ook, alle mods hier zijn voor ajax toch?quote:Op zondag 14 december 2014 18:23 schreef eight het volgende:
Toch wel opmerkelijk dat de mods er normaal gesproken er als de kippen bij zijn wanneer een topic ontspoort maar het hun ' ontgaat' wanneer dit in het Feijenoord topic gebeurd
Ah, het legioen moet de opstelling gaan bepalen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:23 schreef Roland010 het volgende:
Hem en Rutten duidelijk maken dat ie niet meer opgesteld gaat worden.
Het legioen ja?quote:
Los van de spelfout, heeft hij wel gelijk. Je corrigeert wel, maar bent niet eerlijk? Typisch.quote:
Drizzt ourden ofzo heeft een post aangepast dus het wordt gewoon geaccepteerd blijkbaar.quote:Op zondag 14 december 2014 18:23 schreef eight het volgende:
Allemaal het spaarvarkentje legen, kom je een eind. En Immers mag wat mij betreft blijven. Goede speler, maar geen spits.quote:Op zondag 14 december 2014 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, het legioen moet de opstelling gaan bepalen.
Wat een slim idee zeg!!
[..]
Het legioen ja?Voor de positie van Immers?
Dit. Seizoen nu al over... Tiefuslijersquote:Op zondag 14 december 2014 18:24 schreef De_Pel het volgende:
Fijn, seizoen voorbij. Derde keer dat je de fuck uit een top-tegenstander domineer, derde keer dat je alsnog verliest. Schandalige statistieken in eigen huis dit jaar ook, al 4x verlies. Nog 2 potjes in de EL dan kunnen we ons weer op volgend seizoen richten.
'De mods' zijn het gewoon niet nu. Ik snap dat het schokkend is dat 's lands idolen niet 24/7 aanwezig zijn, maar helaas, het is niet anders. Dus niet zo zeurenquote:Op zondag 14 december 2014 18:23 schreef eight het volgende:
Maar even serieus. Je had verwacht dat Feyenoord mee zou doen om het kampioenschap dan?quote:Op zondag 14 december 2014 18:25 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dit. Seizoen nu al over... Tiefuslijers
Snap niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 14 december 2014 18:25 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Precies zoals het er stond. Zonder achterliggende beledigende gedachten erbij of wat dan ook.
Beetje triest dat de Voetbal mods er niet zijn als er gespeeld wordt... Vind je ook niet?quote:Op zondag 14 december 2014 18:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
'De mods' zijn het gewoon niet nu. Ik snap dat het schokkend is dat 's lands idolen niet 24/7 aanwezig zijn, maar helaas, het is niet anders. Dus niet zo zeuren
Hij heeft niets te willen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, het legioen moet de opstelling gaan bepalen.
Wat een slim idee zeg!!
[..]
Het legioen ja?Voor de positie van Immers?
hij is 12quote:Op zondag 14 december 2014 18:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar even serieus. Je had verwacht dat Feyenoord mee zou doen om het kampioenschap dan?
Er zijn er maar 2, ze zijn momenteel op zoek. Geduld.quote:Op zondag 14 december 2014 18:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje triest dat de Voetbal mods er niet zijn als er gespeeld wordt... Vind je ook niet?
Ok...quote:Op zondag 14 december 2014 18:26 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Jawel, je bent een slimme jongen.
quote:Op zondag 14 december 2014 18:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar even serieus. Je had verwacht dat Feyenoord mee zou doen om het kampioenschap dan?
Hij bedoelt dat je een tyfusmongool bent en hier niets te zoeken hebt.quote:
W'rom ben jij eigenlijk gestopt?quote:Op zondag 14 december 2014 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn er maar 2, ze zijn momenteel op zoek. Geduld.
Goed antwoordquote:
Nou nou, dat is niet aardig.quote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je een tyfusmongool bent en hier niets te zoeken hebt.
Te lang verhaal; laten we het er op houden dat ik geen zin meer heb.quote:
Gezien de reacties die je regelmatig naar je kop geslingerd kreeg, snap ik dat ook wel.quote:Op zondag 14 december 2014 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te lang verhaal; laten we het er op houden dat ik geen zin meer heb.
Mja, dat boeide me dan weer weinig.quote:Op zondag 14 december 2014 18:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gezien de reacties die je regelmatig naar je kop geslingerd kreeg, snap ik dat ook wel.
Hoeveel wedstrijden worden er deze week gespeeld. Vrijdagavond en zaterdagavond mogen ze dan geen leven hebben. Zondag van 12 tot 8 ook niet (de samenvattingen zijn immers ook druk). Komt deze week woensdag en donderdagavond ook nog bij. Niet heel gek dat ze er dn gewoonweg niet elke minuut kunnen zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 18:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje triest dat de Voetbal mods er niet zijn als er gespeeld wordt... Vind je ook niet?
Onnodig wel, onterecht niet.quote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef DaMart het volgende:
Zonde dit... onnodig en onterecht puntenverlies.
Lol, kantoorpolitiek?quote:
Fair enough, maar ik doelde eigenlijk op de eredivisie, tijdens de wedstrijdenquote:Op zondag 14 december 2014 18:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden worden er deze week gespeeld. Vrijdagavond en zaterdagavond mogen ze dan geen leven hebben. Zondag van 12 tot 8 ook niet (de samenvattingen zijn immers ook druk). Komt deze week woensdag en donderdagavond ook nog bij. Niet heel gek dat ze er dn gewoonweg niet elke minuut kunnen zijn.
Dit ja, echt zo domquote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef timmmmm het volgende:
BassieJe bent toch niet dom ofzo, je snapt toch dat je daar nu geen vrije trap weg moet gaan geven.
Nou snap ik warom ze die nooit opstellen
Feyenoord had 75% balverlies en twee tegendoelpunten die eigenlijk uit de lucht kwamen vallen... AZ had op die twee momenten na weinig tot niets in te brengen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onnodig wel, onterecht niet.
Betere tegenstander levert (dit seizoen iig) ook beter spel op... Potentieel leuke wedstrijd.quote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wacht maar, woensdag wordt het beduidend leuker dan vandaag
Vaudten in de verdediging kunnen dodelijk zijn, blijkt maar weer eens.quote:Op zondag 14 december 2014 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Feyenoord had 75% balverlies en twee tegendoelpunten die eigenlijk uit de lucht kwamen vallen... AZ had op die twee momenten na weinig tot niets in te brengen.
Maar goed, dan woensdag maar orde op zaken stellen en wel winnen.
Slabbekoorn en Achahbar zouden het beter doen op die positie.quote:
Ik stel het vizier even op de tweede plek voorlopig als je het niet erg vindt. Maar 5 puntjes ja van Ajaxquote:Op zondag 14 december 2014 18:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel punten staan we van PSV als we zouden winnen woensdag? 5 ofzo?
Vind ik wel erg.quote:Op zondag 14 december 2014 18:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stel het vizier even op de tweede plek voorlopig als je het niet erg vindt
Echt verschrikkelijk, Nelom die geen een goede bal gegeven heeftquote:Op zondag 14 december 2014 18:43 schreef hhh38 het volgende:
Net als vorig jaar 2-2, waar je eigenlijk meer had verdiend. Maar als de goal zo laat pas valt, overheerst opluchting.
Ik heb me vooral geërgerd aan de 200 voorzetten en 20 corners waarvan er 3 aankwamen. Dat hielp voor geen meter.
Geloof 6quote:Op zondag 14 december 2014 18:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel punten staan we van PSV als we zouden winnen woensdag? 5 ofzo?
Hoezo meer verdiend?quote:Op zondag 14 december 2014 18:43 schreef hhh38 het volgende:
Net als vorig jaar 2-2, waar je eigenlijk meer had verdiend. Maar als de goal zo laat pas valt, overheerst opluchting.
Ik heb me vooral geërgerd aan de 200 voorzetten en 20 corners waarvan er 3 aankwamen. Dat hielp voor geen meter.
Tja, het kan natuurlijk ook niet altijd foutloos zijn. Misschien ergens ook wel eens goed dat het een keertje wat minder voorspoedig ging, dan druk je eventuele zelfoverschatting ook meteen de kop inquote:Op zondag 14 december 2014 18:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vaudten in de verdediging kunnen dodelijk zijn, blijkt maar weer eens.
quote:
Zeg het trouwens maar henk, als je hier iets op in durft te zettenquote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wacht maar, woensdag wordt het beduidend leuker dan vandaag
Dat de mods niet 24/7 online kunnen zijn snappen we hier waarschijnlijk allemaal wel. Probleem is dat de admins zich dat niet lijken te realiseren, gezien het feit dat het modteam nog steeds niet is uitgebreid.quote:Op zondag 14 december 2014 18:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden worden er deze week gespeeld. Vrijdagavond en zaterdagavond mogen ze dan geen leven hebben. Zondag van 12 tot 8 ook niet (de samenvattingen zijn immers ook druk). Komt deze week woensdag en donderdagavond ook nog bij. Niet heel gek dat ze er dn gewoonweg niet elke minuut kunnen zijn.
Als Feyenoord wint, bakt hij voor de wedstrijd Feyenoord - PSV mexicano's voor iedereen in de Kuipquote:Op zondag 14 december 2014 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Zeg het trouwens maar henk, als je hier iets op in durft te zetten
Zelfs met een paar foutjes zou je nooit in de problemen hoeven komen, had je voor de rust de wedstrijd op slot gezet en had je daarna nog 45 minuten gehad om van de sfeer te genieten.quote:Op zondag 14 december 2014 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, het kan natuurlijk ook niet altijd foutloos zijn. Misschien ergens ook wel eens goed dat het een keertje wat minder voorspoedig ging, dan druk je eventuele zelfoverschatting ook meteen de kop in.
Hoi RetRyquote:Op zondag 14 december 2014 18:42 schreef Blackings het volgende:
[..]
Slabbekoorn en Achahbar zouden het beter doen op die positie.
En ja, 3 miljoon kostte hij, dat kon besteed worden aan een goede spits.
Stuur je sollicitatie naar forum@fok.nl zou ik zeggen. Dat jij niet ziet dat ze ermee bezig zijn, wil natuurlijk neit zeggen dat men er niet mee bezig isquote:Op zondag 14 december 2014 18:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat de mods niet 24/7 online kunnen zijn snappen we hier waarschijnlijk allemaal wel. Probleem is dat de admins zich dat niet lijken te realiseren, gezien het feit dat het modteam nog steeds niet is uitgebreid.
Is het trouwens niet mogelijk om bepaalde mensen van een bepaald forumgedeelte te bannen. Als dat mogelijk is heb je maar 2 mods nodig die elke week het lijstje uitbreiden, is het probleem direct opgelost.quote:Op zondag 14 december 2014 18:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat de mods niet 24/7 online kunnen zijn snappen we hier waarschijnlijk allemaal wel. Probleem is dat de admins zich dat niet lijken te realiseren, gezien het feit dat het modteam nog steeds niet is uitgebreid.
Ik wil best inzetten, maar gezien vaste SR-commitments aan de Pino-UI gaan UI-afspraken bij mij pas vanaf 1 januari in. Als je daar geen problemen mee hebt ben ik daar best toe bereidquote:Op zondag 14 december 2014 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Zeg het trouwens maar henk, als je hier iets op in durft te zetten
AZ had inderdaad de beste kansen. Maar uit veldoverwicht had Feyenoord veel meer moeten creëren, en meer moeten doen met alle voorzetten/corners. Waren ze te opgefokt voor.quote:
Afdankertje je beste keeper?quote:Op zondag 14 december 2014 18:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vermeer is echt een van de beste keepers die ik in ons shirt heb zien spelen trouwens. Wat een ongelofelijke baas.
UI's zijn zo onboeiend dat ik er verdrietig van word. Ik ga gewoon voor het welbekende kratje bier. Wel palm natuurlijk, voor paardenpis als grolsch of heineken kom ik mn bed niet uitquote:Op zondag 14 december 2014 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil best inzetten, maar gezien vaste SR-commitments aan de Pino-UI gaan UI-afspraken bij mij pas vanaf 1 januari in. Als je daar geen problemen mee hebt ben ik daar best toe bereid
Ik drink niet, dus dat wordt voor mij dan weer vrij lastig.quote:Op zondag 14 december 2014 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
UI's zijn zo onboeiend dat ik er verdrietig van word. Ik ga gewoon voor het welbekende kratje bier. Wel palm natuurlijk, voor paardenpis als grolsch of heineken kom ik mn bed niet uit
Wel grappig dat jullie je beste keeper hebben verkocht aan ons ja. Zit je dan met dat lulletje van een Cillissen.quote:
Kratjes fristiequote:Op zondag 14 december 2014 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik drink niet, dus dat wordt voor mij dan weer vrij lastig.
Ja, DAM kan VBL niet meer in en flikkert zijn ebolarommel daarom tegenwoordig maar in KLB.quote:Op zondag 14 december 2014 18:48 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Is het trouwens niet mogelijk om bepaalde mensen van een bepaald forumgedeelte te bannen. Als dat mogelijk is heb je maar 2 mods nodig die elke week het lijstje uitbreiden, is het probleem direct opgelost.
Tegen PSV verliezen en je hebt gelijk kans op een slechte periode. Gelukkig is de winterstop dichtbij.quote:Op zondag 14 december 2014 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, het kan natuurlijk ook niet altijd foutloos zijn. Misschien ergens ook wel eens goed dat het een keertje wat minder voorspoedig ging, dan druk je eventuele zelfoverschatting ook meteen de kop in.
Hij was wel goed, ook wat geluk maar heeft wel dat punt gepakt.quote:Op zondag 14 december 2014 18:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wel grappig dat jullie je beste keeper hebben verkocht aan ons ja. Zit je dan met dat lulletje van een Cillissen.
Nou bedankt hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 18:51 schreef KingRoland het volgende:
Gefeliciteerd met het ene puntje jongens
Jup, gewoon erg slecht. Ondanks 80% balbezit gewoon niks afgedwongen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Objectief gezien was het gewoon een rommelige en slechte pot voetbal.
Hele vreemde wedstrijd.
Jippiequote:Op zondag 14 december 2014 18:49 schreef Blackings het volgende:
De reden waarom Kazim geen nr9 is:
De reden waarom Achahbar moet spelen:
Kaulo 71 voorzetten, dat werkt gewoon niet, doe een aanvaller die op de grond iets kan creëren.
Eerste 25 minuten genoten als nooit tevoren, maar effectief was het nietquote:Op zondag 14 december 2014 18:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Objectief gezien was het gewoon een rommelige en slechte pot voetbal.
Hele vreemde wedstrijd.
Je zit in het verkeerde topic.quote:Op zondag 14 december 2014 18:51 schreef KingRoland het volgende:
Gefeliciteerd met het ene puntje jongens
Alsof dat zin heeft voor een niet-ajaciedquote:Op zondag 14 december 2014 18:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stuur je sollicitatie naar forum@fok.nl zou ik zeggen. Dat jij niet ziet dat ze ermee bezig zijn, wil natuurlijk neit zeggen dat men er niet mee bezig is
Woudenberg > Nelomquote:Op zondag 14 december 2014 18:53 schreef Kerftminister het volgende:
De fantastische statistieken van Nelom
[ afbeelding ]
Oftewel AIDS
Jezusquote:Op zondag 14 december 2014 18:53 schreef Kerftminister het volgende:
De fantastische statistieken van Nelom
[ afbeelding ]
Oftewel AIDS
Willekeurige Rotterdamse lantaarnpaal > Nelomquote:
Alsof je als niet Ajacied geaccosieert wilt worden met dat intieme clubje.quote:Op zondag 14 december 2014 18:53 schreef eight het volgende:
[..]
Alsof dat zin heeft voor een niet-ajacied
De kneus van de dag, hij is er.quote:Op zondag 14 december 2014 18:55 schreef Syntix het volgende:
Wat een toptopic dit. Gestart door Syntix
Dat is zeker een aderlatingquote:Op zondag 14 december 2014 18:58 schreef Slobeend het volgende:
Kut dat we Toornstra missen tegen PSV
Waarom?quote:Op zondag 14 december 2014 18:58 schreef Slobeend het volgende:
Dan hebben we helemaal niemand die kan scoren.quote:Op zondag 14 december 2014 18:58 schreef Slobeend het volgende:
Zwaar?quote:
Zag er niet fijn uit.quote:Op zondag 14 december 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwaar?
Koop ik eens iemand in de manager.
Kazim is los.quote:Op zondag 14 december 2014 18:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dan hebben we helemaal niemand die kan scoren.
hamstring, kan even durenquote:Op zondag 14 december 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwaar?
Wacht, wat?quote:Op zondag 14 december 2014 19:01 schreef Scrummie het volgende:
Dat gezanik op Kazim mag ook wel kappen. Speelde vandaag prima.
Die waren dan ook volkomen terechtquote:Op zondag 14 december 2014 18:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gezien de reacties die je regelmatig naar je kop geslingerd kreeg, snap ik dat ook wel.
Zeker niet de slechtste op het veld inderdaad. Wilkshire, Nelom, Boëtius en Bilal waren dramatisch, Kazim speelde best aardig.quote:Op zondag 14 december 2014 19:01 schreef Scrummie het volgende:
Dat gezanik op Kazim mag ook wel kappen. Speelde vandaag prima.
Goede goal, een paar prima passjes en een goede voorzet waar niemand op anticipeerde helaas. Dat ie die dramatische voorzetten niet binnenkopt kan ik hem niet kwalijk nemen.quote:
Vond JP ook niet zo slecht. Rest wel iddquote:Op zondag 14 december 2014 19:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker niet de slechtste op het veld inderdaad. Wilkshire, Nelom, Boëtius en Bilal waren dramatisch, Kazim speelde best aardig.
En Immers was ook niet best. Had gewoon Vilhena moeten laten staan die Fred.quote:Op zondag 14 december 2014 19:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker niet de slechtste op het veld inderdaad. Wilkshire, Nelom, Boëtius en Bilal waren dramatisch, Kazim speelde best aardig.
Het leek iets met zijn hamstring te zijn. Hopelijk valt het mee.quote:Op zondag 14 december 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwaar?
Wat deed ie precies goed dan? Mafklapper is met alles bezig behalve voetballenquote:Op zondag 14 december 2014 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan toch lezen? Doe dat dan ook.
Genoeg. Als je dat niet ziet heb je geen ogen. Of ben je gewoon dom. Maar gezien dat je net al niet kon lezen ga ik voor je missende ogen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat deed ie precies goed dan? Mafklapper is met alles bezig behalve voetballen
Hij kan er geen hout van. Niveautje Dordrecht.quote:Op zondag 14 december 2014 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Genoeg. Als je dat niet ziet heb je geen ogen. Of ben je gewoon dom. Maar gezien dat je net al niet kon lezen ga ik voor je missende ogen.
Ben het wel met je eens al deed hij vandaag nog weleens wat goed.quote:Op zondag 14 december 2014 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij kan er geen hout van. Niveautje Dordrecht.
Wat een gelul, Immers geeft gewoon een assist. Vilhena heeft normaliter een 22% accurate passing.quote:Op zondag 14 december 2014 19:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En Immers was ook niet best. Had gewoon Vilhena moeten laten staan die Fred.
Vilhena speelde afgelopen donderdag een prima pot, na toch een wat mindere periode.quote:Op zondag 14 december 2014 19:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat een gelul, Immers geeft gewoon een assist. Vilhena heeft normaliter een 22% accurate passing.
Kazim schoot die bal gewoon perfect binnen, zijn genoeg spitsen die hem vanuit die hoek gemist hadden. Je ziet hem elke week beter spelen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Aardig wedstrijdje, zonder spits ga je zulke wedstrijden houden.
Geen man overboord.
Is goed Frits.quote:Op zondag 14 december 2014 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij kan er geen hout van. Niveautje Dordrecht.
Er waren ook spitsen die er al 10 hadden ingeschoten met dit Feyenoord.quote:Op zondag 14 december 2014 19:17 schreef Henrys het volgende:
Kazim schoot die bal gewoon perfect binnen, zijn genoeg spitsen die hem vanuit die hoek gemist hadden
Geen man overboord?quote:Op zondag 14 december 2014 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Aardig wedstrijdje, zonder spits ga je zulke wedstrijden houden.
Geen man overboord.
Jij ziet het allemaal wel erg negatief.quote:Op zondag 14 december 2014 19:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geen man overboord?
Bijna halverwege het seizoen achter pec staan geen ramp?
in december in allebei de nationale competities al klaar niet erg?
26 doelpunten in 15 wedstrijden geen punt?
Als woensdag afga tegen PSV wordt het nog knokken om rechtstreeks Europees.
Sowieso lig je ook weer op schema om voor het 3e jaar op rij minder punten te pakken dan het jaar er voor.
Ja, plus in januari al meteen Twente en Ajax voor je kiezen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geen man overboord?
Sowieso lig je ook weer op schema om voor het 3e jaar op rij minder punten te pakken dan het jaar er voor.
Men vergeet te makkelijk dat we sinds oktober niet meer verloren hebben, iedere wedstrijd de betere ploeg zijn en normaal gesproken nauwelijks iets weggeven. Vandaag was niet best, ook al vertekent de uitslag wat. Geen reden om ineens aan de vorm of kwaliteit te gaan twijfelen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geen man overboord?
Die Turk moet ons gewoon niet meer fluitenquote:Op zondag 14 december 2014 19:32 schreef Haringkop het volgende:
Beschamend hoeveel punten we veliezen in thuiswedstrijden. Je begint wel goed maar je creëert geen klote. 70% balbezit, 20 corners en 500 voorzetten van je backs en nog heeft je tegenstander de beste mogelijkheden. Onbegrijpelijk.
Immers liet voor de zoveelste keer zien het niveau niet aan te kunnen in zwaardere wedstrijden. Kazim scoorde, maar maakte verder alleen maar overtredingen, Nelom en Wilkshire waren ook echt dramatisch.
Verder was iedereen te veel bezig met de tegenstander en de scheidsrechter,. AZ maakte daar simpel gebruik. Dat is toch een stuk (voetbal)intelligentie dat de meeste missen.
Kutwedstrijd, ik ga opwarmen.
Hoezo? Floot prima vandaag.quote:Op zondag 14 december 2014 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Turk moet ons gewoon niet meer fluiten
Maar jij bent dan ook de grootste negatieveling van allemaal. Jij zag afgelopen donderdag ook alleen maar negatieve zaken.quote:Op zondag 14 december 2014 19:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geen man overboord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |