Er zijn er maar 2, ze zijn momenteel op zoek. Geduld.quote:Op zondag 14 december 2014 18:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje triest dat de Voetbal mods er niet zijn als er gespeeld wordt... Vind je ook niet?
Ok...quote:Op zondag 14 december 2014 18:26 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Jawel, je bent een slimme jongen.
quote:Op zondag 14 december 2014 18:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar even serieus. Je had verwacht dat Feyenoord mee zou doen om het kampioenschap dan?
Hij bedoelt dat je een tyfusmongool bent en hier niets te zoeken hebt.quote:
W'rom ben jij eigenlijk gestopt?quote:Op zondag 14 december 2014 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn er maar 2, ze zijn momenteel op zoek. Geduld.
Goed antwoordquote:
Nou nou, dat is niet aardig.quote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je een tyfusmongool bent en hier niets te zoeken hebt.
Te lang verhaal; laten we het er op houden dat ik geen zin meer heb.quote:
Gezien de reacties die je regelmatig naar je kop geslingerd kreeg, snap ik dat ook wel.quote:Op zondag 14 december 2014 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te lang verhaal; laten we het er op houden dat ik geen zin meer heb.
Mja, dat boeide me dan weer weinig.quote:Op zondag 14 december 2014 18:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gezien de reacties die je regelmatig naar je kop geslingerd kreeg, snap ik dat ook wel.
Hoeveel wedstrijden worden er deze week gespeeld. Vrijdagavond en zaterdagavond mogen ze dan geen leven hebben. Zondag van 12 tot 8 ook niet (de samenvattingen zijn immers ook druk). Komt deze week woensdag en donderdagavond ook nog bij. Niet heel gek dat ze er dn gewoonweg niet elke minuut kunnen zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 18:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje triest dat de Voetbal mods er niet zijn als er gespeeld wordt... Vind je ook niet?
Onnodig wel, onterecht niet.quote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef DaMart het volgende:
Zonde dit... onnodig en onterecht puntenverlies.
Lol, kantoorpolitiek?quote:
Fair enough, maar ik doelde eigenlijk op de eredivisie, tijdens de wedstrijdenquote:Op zondag 14 december 2014 18:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden worden er deze week gespeeld. Vrijdagavond en zaterdagavond mogen ze dan geen leven hebben. Zondag van 12 tot 8 ook niet (de samenvattingen zijn immers ook druk). Komt deze week woensdag en donderdagavond ook nog bij. Niet heel gek dat ze er dn gewoonweg niet elke minuut kunnen zijn.
Dit ja, echt zo domquote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef timmmmm het volgende:
BassieJe bent toch niet dom ofzo, je snapt toch dat je daar nu geen vrije trap weg moet gaan geven.
Nou snap ik warom ze die nooit opstellen
Feyenoord had 75% balverlies en twee tegendoelpunten die eigenlijk uit de lucht kwamen vallen... AZ had op die twee momenten na weinig tot niets in te brengen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onnodig wel, onterecht niet.
Betere tegenstander levert (dit seizoen iig) ook beter spel op... Potentieel leuke wedstrijd.quote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wacht maar, woensdag wordt het beduidend leuker dan vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |