Goed gefloten helaas jaquote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het was geen enkele keer buitenspel inderdaad.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:44 schreef Smoofie het volgende:
3e of 4e is het verschil tussen playoffs of direct el
Natuurlijk wel. 2de is CL. Veel geld als je een keer die voorronde doorkomt. We gaan ook winnen tegen PSV dus dat komt goedquote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Idd, als we dit verliezen mag PSV van mij de 17e ook wel winnen. Kampioenstrijd voor Feyenoord is sowieso voorbij dan, dus niet meer relevant wat ze daar doen in Eindhoven.
Spelen allebei erg matig.quote:Op zondag 14 december 2014 17:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
En gewoon amateuristisch ingestapt door Nelom en Wilkshire natuurlijk.
Veltmanquote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hadden jullie Veltman maar in de defensie
quote:Op zondag 14 december 2014 17:42 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Nee woensdag gaan we onze 'vrienden' uit amsterdam helpen, liever zij kampioen dan die josti,s uit Eindhoven.
De laatste weken wint Ajax zijn wedstrijden gemakkelijk. Alleen in het begin vh seizoen hebben ze diverse keren flink zwijn gehadquote:Op zondag 14 december 2014 17:37 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet meer in. Hoe kan Ajax week in week uit zoveel mazzel hebben en Feyenoord vandaag weer zulke pech. Het moet toch echt iets mentaals zijn.
Als her Feijenoord niet wordt, gaat deze regel opquote:Op zondag 14 december 2014 17:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het kan mij echt totaal niet boeien wie er kampioen wordt.
Die voorronde komen ze toch nooit never meer door.quote:Op zondag 14 december 2014 17:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. 2de is CL. Veel geld als je een keer die voorronde doorkomt. We gaan ook winnen tegen PSV dus dat komt goed
Mij ook niet, zolang die joden het maar niet worden.quote:Op zondag 14 december 2014 17:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het kan mij echt totaal niet boeien wie er kampioen wordt.
Voor mij met de toevoeging "zolang het PSV maar niet is"quote:Op zondag 14 december 2014 17:49 schreef jaykop het volgende:
[..]
Als her Feijenoord niet wordt, gaat deze regel op
Bedankt Hansquote:Op zondag 14 december 2014 17:49 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Die voorronde komen ze toch nooit never meer door.
Dat zal iemand echt boeienquote:Op zondag 14 december 2014 17:50 schreef Cavaliers het volgende:
Bal niet teruggeven, erg sportief. Dit kost Feyenoord de blauwe kaart.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef GGMM het volgende:
Duidelijk buitenspel. Feyenoord wordt flink gematst.
Altijd zoquote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef GGMM het volgende:
En Ajax niet. Of PSV for that matter, de gouwe ouwe top 3 wordt immers gematst.quote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef GGMM het volgende:
Ze happen wel goed.quote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |