Vaudten in de verdediging kunnen dodelijk zijn, blijkt maar weer eens.quote:Op zondag 14 december 2014 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Feyenoord had 75% balverlies en twee tegendoelpunten die eigenlijk uit de lucht kwamen vallen... AZ had op die twee momenten na weinig tot niets in te brengen.
Maar goed, dan woensdag maar orde op zaken stellen en wel winnen.
Slabbekoorn en Achahbar zouden het beter doen op die positie.quote:
Ik stel het vizier even op de tweede plek voorlopig als je het niet erg vindt. Maar 5 puntjes ja van Ajaxquote:Op zondag 14 december 2014 18:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel punten staan we van PSV als we zouden winnen woensdag? 5 ofzo?
Vind ik wel erg.quote:Op zondag 14 december 2014 18:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stel het vizier even op de tweede plek voorlopig als je het niet erg vindt
Echt verschrikkelijk, Nelom die geen een goede bal gegeven heeftquote:Op zondag 14 december 2014 18:43 schreef hhh38 het volgende:
Net als vorig jaar 2-2, waar je eigenlijk meer had verdiend. Maar als de goal zo laat pas valt, overheerst opluchting.
Ik heb me vooral geėrgerd aan de 200 voorzetten en 20 corners waarvan er 3 aankwamen. Dat hielp voor geen meter.
Geloof 6quote:Op zondag 14 december 2014 18:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel punten staan we van PSV als we zouden winnen woensdag? 5 ofzo?
Hoezo meer verdiend?quote:Op zondag 14 december 2014 18:43 schreef hhh38 het volgende:
Net als vorig jaar 2-2, waar je eigenlijk meer had verdiend. Maar als de goal zo laat pas valt, overheerst opluchting.
Ik heb me vooral geėrgerd aan de 200 voorzetten en 20 corners waarvan er 3 aankwamen. Dat hielp voor geen meter.
Tja, het kan natuurlijk ook niet altijd foutloos zijn. Misschien ergens ook wel eens goed dat het een keertje wat minder voorspoedig ging, dan druk je eventuele zelfoverschatting ook meteen de kop inquote:Op zondag 14 december 2014 18:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vaudten in de verdediging kunnen dodelijk zijn, blijkt maar weer eens.
quote:
Zeg het trouwens maar henk, als je hier iets op in durft te zettenquote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wacht maar, woensdag wordt het beduidend leuker dan vandaag
Dat de mods niet 24/7 online kunnen zijn snappen we hier waarschijnlijk allemaal wel. Probleem is dat de admins zich dat niet lijken te realiseren, gezien het feit dat het modteam nog steeds niet is uitgebreid.quote:Op zondag 14 december 2014 18:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden worden er deze week gespeeld. Vrijdagavond en zaterdagavond mogen ze dan geen leven hebben. Zondag van 12 tot 8 ook niet (de samenvattingen zijn immers ook druk). Komt deze week woensdag en donderdagavond ook nog bij. Niet heel gek dat ze er dn gewoonweg niet elke minuut kunnen zijn.
Als Feyenoord wint, bakt hij voor de wedstrijd Feyenoord - PSV mexicano's voor iedereen in de Kuipquote:Op zondag 14 december 2014 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Zeg het trouwens maar henk, als je hier iets op in durft te zetten
Zelfs met een paar foutjes zou je nooit in de problemen hoeven komen, had je voor de rust de wedstrijd op slot gezet en had je daarna nog 45 minuten gehad om van de sfeer te genieten.quote:Op zondag 14 december 2014 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, het kan natuurlijk ook niet altijd foutloos zijn. Misschien ergens ook wel eens goed dat het een keertje wat minder voorspoedig ging, dan druk je eventuele zelfoverschatting ook meteen de kop in.
Hoi RetRyquote:Op zondag 14 december 2014 18:42 schreef Blackings het volgende:
[..]
Slabbekoorn en Achahbar zouden het beter doen op die positie.
En ja, 3 miljoon kostte hij, dat kon besteed worden aan een goede spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |