quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
19 Februari Tweede Ronde [uit]
26 Februari Tweede Ronde [thuis]
(Loting 15 December)
Sowieso, in deze competitie kan het nog heel raar lopen. Hebben we eerder gezien.quote:Op zondag 14 december 2014 17:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzin joh. Kan je nog best voor de tweede plaats gaan voor de CL
Veel liever PSV dan Ajax in ieder geval. Jammer dat dat lastiger wordt voor jullie na woensdagquote:Op zondag 14 december 2014 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima, PSV kampioen.
Jullie mogen wel 2e worden van mij
Met deze kutmentaliteit niet. Ze hadden allang die bal er 2 keer in moeten trappen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:32 schreef DaMart het volgende:
Tweede helft gewoon spelen zoals de eerste twintig minuten en ze scoren wel drie keer tegen AZ.
Jaja .quote:Op zondag 14 december 2014 17:33 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Als de joodjes winnen van psv, wij winnen van psv en ajax, dan kunnen we nog gemakkelijk kampioen worden. AZ is de beste ploeg in de eredivisie op dit moment.
Grapje neem ik aan.quote:Op zondag 14 december 2014 17:33 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Als de joodjes winnen van psv, wij winnen van psv en ajax, dan kunnen we nog gemakkelijk kampioen worden. AZ is de beste ploeg in de eredivisie op dit moment.
En gewoon pech dat die bal van Toornstra via de paal uit het doel stuiterde.quote:Op zondag 14 december 2014 17:33 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Met deze kutmentaliteit niet. Ze hadden allang die bal er 2 keer in moeten trappen.
Idd, als we dit verliezen mag PSV van mij de 17e ook wel winnen. Kampioenstrijd voor Feyenoord is sowieso voorbij dan, dus niet meer relevant wat ze daar doen in Eindhoven.quote:Op zondag 14 december 2014 17:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Veel liever PSV dan Ajax in ieder geval. Jammer dat dat lastiger wordt voor jullie na woensdag
Ik geloof er niet meer in. Hoe kan Ajax week in week uit zoveel mazzel hebben en Feyenoord vandaag weer zulke pech. Het moet toch echt iets mentaals zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En gewoon pech dat die bal van Toornstra via de paal uit het doel stuiterde.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Idd, als we dit verliezen mag PSV van mij de 17e ook wel winnen. Kampioenstrijd voor Feyenoord is sowieso voorbij dan, dus niet meer relevant wat ze daar doen in Eindhoven.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:33 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Nee. 3e of 4e maakt voor Feyenoord geen ene flikker uit. Maar Ajax verdient die titel niet. Hebben al veels te veel mazzel gehad de laatste 4 jaar. Feyenoord kampioen, en als dat niet lukt dan maar PSV. Of desnoods AZ.quote:Op zondag 14 december 2014 17:37 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
de haat voor ajax is groter dan de liefde voor je eigen club
nep supporter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |