Jezusquote:Op zondag 14 december 2014 18:53 schreef Kerftminister het volgende:
De fantastische statistieken van Nelom
[ afbeelding ]
Oftewel AIDS
Willekeurige Rotterdamse lantaarnpaal > Nelomquote:
Alsof je als niet Ajacied geaccosieert wilt worden met dat intieme clubje.quote:Op zondag 14 december 2014 18:53 schreef eight het volgende:
[..]
Alsof dat zin heeft voor een niet-ajacied
De kneus van de dag, hij is er.quote:Op zondag 14 december 2014 18:55 schreef Syntix het volgende:
Wat een toptopic dit. Gestart door Syntix
Dat is zeker een aderlatingquote:Op zondag 14 december 2014 18:58 schreef Slobeend het volgende:
Kut dat we Toornstra missen tegen PSV
Waarom?quote:Op zondag 14 december 2014 18:58 schreef Slobeend het volgende:
Dan hebben we helemaal niemand die kan scoren.quote:Op zondag 14 december 2014 18:58 schreef Slobeend het volgende:
Zwaar?quote:
Zag er niet fijn uit.quote:Op zondag 14 december 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwaar?
Koop ik eens iemand in de manager.
Kazim is los.quote:Op zondag 14 december 2014 18:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dan hebben we helemaal niemand die kan scoren.
hamstring, kan even durenquote:Op zondag 14 december 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwaar?
Wacht, wat?quote:Op zondag 14 december 2014 19:01 schreef Scrummie het volgende:
Dat gezanik op Kazim mag ook wel kappen. Speelde vandaag prima.
Die waren dan ook volkomen terechtquote:Op zondag 14 december 2014 18:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gezien de reacties die je regelmatig naar je kop geslingerd kreeg, snap ik dat ook wel.
Zeker niet de slechtste op het veld inderdaad. Wilkshire, Nelom, Boëtius en Bilal waren dramatisch, Kazim speelde best aardig.quote:Op zondag 14 december 2014 19:01 schreef Scrummie het volgende:
Dat gezanik op Kazim mag ook wel kappen. Speelde vandaag prima.
Goede goal, een paar prima passjes en een goede voorzet waar niemand op anticipeerde helaas. Dat ie die dramatische voorzetten niet binnenkopt kan ik hem niet kwalijk nemen.quote:
Vond JP ook niet zo slecht. Rest wel iddquote:Op zondag 14 december 2014 19:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker niet de slechtste op het veld inderdaad. Wilkshire, Nelom, Boëtius en Bilal waren dramatisch, Kazim speelde best aardig.
En Immers was ook niet best. Had gewoon Vilhena moeten laten staan die Fred.quote:Op zondag 14 december 2014 19:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker niet de slechtste op het veld inderdaad. Wilkshire, Nelom, Boëtius en Bilal waren dramatisch, Kazim speelde best aardig.
Het leek iets met zijn hamstring te zijn. Hopelijk valt het mee.quote:Op zondag 14 december 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |