quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari AS Roma - Feyenoord Tweede Ronde [uit]
26 Februari Feyenoord - AS Roma Tweede Ronde [thuis]
Zo, aids gekregen door deze post.quote:Op zondag 14 december 2014 19:35 schreef Blackings het volgende:
Die stats van Nelom slaan nergens op, een voorzet die niet richting goal gekopt wordt is een mislukte voorzet, maar die ballen waren gewoon op juiste hoogte in de 16
Wat deed hij verkeerd dan?quote:Op zondag 14 december 2014 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt weer stront in je ogen gehad.
Helaas is dat iets structureels bij jou.
Die pingel in het begin van de wedstrijd niet geven omdat je vroeg in de wedstrijd geen pingel wil geven bijvoorbeeld. Was toen bij Twente - Feyenoord ook al zo, Goed om te weten voor de spelers in de eerste minuut mag je iemand kapot schoppen want die turk geef toch geen kaart.quote:
Nah, volgens mij had hij een pingel moeten geven in de eerste helft. Voor de rest is het gewoon een ontzettend irritante man, die keer op keer alles maar persoonlijk wil uitleggen aan de spelers en hierdoor het tempo totaal uit de wedstrijd haalt. Te nadrukkelijk aanwezig.quote:
Eens, je hoorde het ook de commentator zeggen. Het is een overtreding maar te licht om zo vroeg al in de wedstrijd te geven. Als of dat wat uit maakt. Overtreding is een overtreding.quote:Op zondag 14 december 2014 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die pingel in het begin van de wedstrijd niet geven omdat je vroeg in de wedstrijd geen pingel wil geven bijvoorbeeld. Was toen bij Twente - Feyenoord ook al zo, Goed om te weten voor de spelers in de eerste minuut mag je iemand kapot schoppen want die turk geef toch geen kaart.
Volgens mij hebben Wilkshire, Tornstra, Boëtius, Bilal ook geen goede voorzet gegeven. De enige goede voorzet kwam notabene van Van Beek.quote:Op zondag 14 december 2014 19:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zo, aids gekregen door deze post.
Pingelmoment gemist, maar voor de rest wel eens, ja.quote:Op zondag 14 december 2014 20:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Nah, volgens mij had hij een pingel moeten geven in de eerste helft. Voor de rest is het gewoon een ontzettend irritante man, die keer op keer alles maar persoonlijk wil uitleggen aan de spelers en hierdoor het tempo totaal uit de wedstrijd haalt. Te nadrukkelijk aanwezig.
En het is niet alleen vandaag, maar het is gewoon altijd. En als je er op gaat letten wordt het alleen maar irritanter.quote:Op zondag 14 december 2014 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pingelmoment gemist, maar voor de rest wel eens, ja.
Dat laatste is inderdaad ongelofelijk irritant.quote:Op zondag 14 december 2014 20:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Nah, volgens mij had hij een pingel moeten geven in de eerste helft. Voor de rest is het gewoon een ontzettend irritante man, die keer op keer alles maar persoonlijk wil uitleggen aan de spelers en hierdoor het tempo totaal uit de wedstrijd haalt. Te nadrukkelijk aanwezig.
100% stafschop gemist en moet zo beide goals nachecken leek zeker bij de tweede buitenspel.quote:
De eerste toch meer?quote:Op zondag 14 december 2014 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
100% stafschop gemist en moet zo beide goals nachecken leek zeker bij de tweede buitenspel.
Volgens mij ketste die bal via een Feyenoorder af. Maar moet samenvatting nog terugzien.quote:Op zondag 14 december 2014 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
100% stafschop gemist en moet zo beide goals nachecken leek zeker bij de tweede buitenspel.
Waren beide geen buitenspel.quote:Op zondag 14 december 2014 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt vreemd dat hij het voetbal helemaal verleerd lijkt te zijn?quote:
Eerste wel, tweede niet. Die handsbal was een twijfelgevalletje.quote:
Ben het wel met je eens, maar als speler moet je daar ook slimmer mee omgaan. Concentreer je op het spel en niet op de tegenstander, scheids of andere randzaken.quote:Op zondag 14 december 2014 20:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Eens, je hoorde het ook de commentator zeggen. Het is een overtreding maar te licht om zo vroeg al in de wedstrijd te geven. Als of dat wat uit maakt. Overtreding is een overtreding.
Eerste ook niet.quote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Eerste wel, tweede niet. Die handsbal was een twijfelgevalletje.
Boskamp als analist gezien bij Luik - Feyenoord prachtig om te zien met zwartwit beelden uit zijn Feyenoord tijd.quote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef WethouderHekking het volgende:
Over een paar minuten op de buis, FC Rijnmond met onze jeugdtrainer Johan Boskamp.
Toen hebben we wel (kort) voor gestaan, en bovendien waren er toen veel kansen voor Feyenoord; de 2-2 was geflatteerd. Nu niet, ondanks het grote overwicht. AZ deed het slim.quote:Op zondag 14 december 2014 20:24 schreef Haringkop het volgende:
Eigenlijk was dit bijna een kopie van vorig jaar. Toen begonnen we ook sterk en keken we na een half uur tegen een achterstand aan..
AZ ligt ons kennelijk niet.
We speelden toch helemaal niet slecht?quote:Op zondag 14 december 2014 20:17 schreef Dekatria het volgende:
Teveel mensen hadden vandaag gewoon een off-day. Mag je nog blij zijn met een punt.
Ik vergeet nooit weer in 2008 ofzo, 0-3 thuis verlies tegen AZ. Wat was ik daar ziek van. En dan terug in de trein lachende medesupporters terwijl ik wel 3 weken lang kon janken. Daar werd ik nog chagrijniger van.quote:Op zondag 14 december 2014 20:24 schreef Haringkop het volgende:
Eigenlijk was dit bijna een kopie van vorig jaar. Toen begonnen we ook sterk en keken we na een half uur tegen een achterstand aan..
AZ ligt ons kennelijk niet.
Beide totaal geen buitenspel. Zelfs niet op dezelfde lijn.quote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Eerste wel, tweede niet. Die handsbal was een twijfelgevalletje.
Gaat die strafschop over dat moment met Boëtius?quote:Op zondag 14 december 2014 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Probleem is dat we makkelijk de bal veroveren maar er vervolgens niet veel mee doen. Zoveel slordige passing gezien echt te frusterend gewoon. Met zoveel balbezit moet je gewoon vee meer echte kansen kunnen creëren. Dat is wel verwijdbaar.quote:Op zondag 14 december 2014 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We speelden toch helemaal niet slecht?
Laat ik het anders zeggen; ik vond ons best goed spelen, best erg goed eigenlijk. Fel, er kort op, jagen etc. Punt is; Wilkshire had zijn dag totaal niet. Die staat te slapen bij de 0-1 en die 0-2 was een ander kutmoment van weet niet meer wie. 2 kut momenten. Heb je die momenten niet, win je deze wedstrijd en zit niemand hier te zeiken op een groot aantal spelers.
Dit inderdaad! Speelden gewoon heel erg goed. 76 procent balbezit ofzo toen we nog 2-0 voorstonden. Gewoon pech gehad en wat onoplettend geweest... Nu herstellen en woensdag weer erop klappenquote:Op zondag 14 december 2014 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We speelden toch helemaal niet slecht?
Laat ik het anders zeggen; ik vond ons best goed spelen, best erg goed eigenlijk. Fel, er kort op, jagen etc. Punt is; Wilkshire had zijn dag totaal niet. Die staat te slapen bij de 0-1 en die 0-2 was een ander kutmoment van weet niet meer wie. 2 kut momenten. Heb je die momenten niet, win je deze wedstrijd en zit niemand hier te zeiken op een groot aantal spelers.
Is toch een bewuste keuze om Immers, Boetius en Manu op te stellen die constant balverlies lijden.quote:Op zondag 14 december 2014 20:48 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Probleem is dat we makkelijk de bal veroveren maar er vervolgens niet veel mee doen. Zoveel slordige passing gezien echt te frusterend gewoon. Met zoveel balbezit moet je gewoon vee meer echte kansen kunnen creëren. Dat is wel verwijdbaar.
Immers heeft volgens mij amper balverlies geleden.quote:Op zondag 14 december 2014 20:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
Is toch een bewuste keuze om Immers, Boetius en Manu op te stellen die constant balverlies lijden.
Overigens wordt die Toornstra ineens overmoedig.
Fantastische voetballer als je met 3 goals verschil voor staat. Anders heb je niks aan hem. Speelt alleen balletjes breed/terug en verdedigend is het helemaal waardeloos. Net als die voorzetten van hem. Feyenoord onwaardig. Net als Wilkshire overigens.quote:
Immers was inderdaad goed.quote:Op zondag 14 december 2014 21:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Immers heeft volgens mij amper balverlies geleden.
Meeste voorzetten. Maar dat zegt, zoals bijna elke statistiek, geen kanker.quote:Op zondag 14 december 2014 21:16 schreef Pascalus het volgende:
Wilkshire had toch de meeste assists van de Eredivisie of zoiets?
Manolev had ook de meeste voorzetten. Alleen 99% vloog de tribune in.quote:Op zondag 14 december 2014 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Meeste voorzetten. Maar dat zegt, zoals bijna elke statistiek, geen kanker.
Tegenover die fullbacks van PSV kan je beter een winger met snelheid hebben, maar het probleem is dat Manu en Boetius erg veel mislukte acties hebben wat weer tot balbezit van de tegenstander leidt, en zonder bal kan je niet scoren.quote:Op zondag 14 december 2014 21:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Toornstra haalt PSV waarschijnlijk niet
Nee vriend, de meeste mislukte voorzetten.quote:Op zondag 14 december 2014 21:16 schreef Pascalus het volgende:
Wilkshire had toch de meeste assists van de Eredivisie of zoiets?
Dit is over het algemeen gewoon niet waar. Deze wedstrijd misschien iets meer, maar dat kwam omdat AZ de boel redelijk goed dichtgooide.quote:Op zondag 14 december 2014 21:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Speelt alleen balletjes breed/terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |