quote:Op maandag 7 december 2015 21:40 schreef Samzz het volgende:
Wat een geweldige bomen komen hier voorbij.
Die van mij is simpel:
[ afbeelding ]
Handgezaagd eikenhout.
Haha geweldig.quote:Op maandag 7 december 2015 21:38 schreef Ewelina het volgende:
Crappy telefoonfoto's van de boom.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 'inham', wat vreselijk gezellig!quote:
IRL valt het nog wel mee. Er zit nog een soort van eenheid in, al komt de glitterorgie die de boom in het echt is niet over op de foto.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
Godver wat een hysterie, Ewelina. Mijn god, mijn ogen moeten daar nu even een uur van bijkomen!
Is dat zo? *wrijft verkneukelend in handjes*quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
Godver wat een hysterie, Ewelina. Mijn god, mijn ogen moeten daar nu even een uur van bijkomen!
Dan ben ik nu wel benieuwd naar jou kerstboomquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is dat zo? *wrijft verkneukelend in handjes*
Ik wacht met smart op jouw hysterische boom.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is dat zo? *wrijft verkneukelend in handjes*
Mijn camera is kapot, moet nog een nieuwe halen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:32 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn flitser laadt nog ff op, zonder flitser kan ik hem niet goed op de foto zetten
quote:Op woensdag 9 december 2015 01:43 schreef SEMTEX het volgende:
Detailshots morgen ff bewerken. Ik heb iig al dit:
[ afbeelding ]
We hebben al een paar jaar een soort plastic voet die met schroeven de kerstboom op zijn plek houdt. Dit was het eerste jaar dat de voet te licht is voor de boom. Tijdens het versieren helde de boom naar voren en kon ik hem nog net opvangen. Lucky bastards zijn we, want er was maar 1 bal gesneuveld. Het kleedje zit daardoor nog een beetje rommelig.
...en mijn knutselachtige poging tot een filmpje:
quote:Op woensdag 9 december 2015 01:43 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben al een paar jaar een soort plastic voet die met schroeven de kerstboom op zijn plek houdt. Dit was het eerste jaar dat de voet te licht is voor de boom. Tijdens het versieren helde de boom naar voren en kon ik hem nog net opvangen. Lucky bastards zijn we, want er was maar 1 bal gesneuveld. Het kleedje zit daardoor nog een beetje rommelig.
Jaquote:Op woensdag 9 december 2015 01:43 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook niet te overdreven hoor. Sowieso, een echte boom, das altijd mooi.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:43 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal Bijenkorf. Ook dit jaar hebben ze ze weer.quote:
Huidige voet is:quote:Op woensdag 9 december 2015 16:21 schreef derLudolf het volgende:
Wat betreft die voet, gewoon een kruis maken van twee balkjes vuren, gat in het hart en met een 8mm houtdraadbout onder de kerstboom schroeven. Mijn ouders hebben elk jaar een boom van 2,20 ofzo en dat gaat altijd goed
is inderdaad maar 1 setje (het enige LED setje in de boom), teveel knipperen werkt inderdaad irritantquote:Edit: filmpje pas later bekeken, knipperlichies zijn niet echt mijn ding, maar verder wel mooie warme kleuren.
Of je shopt 'm er even uitquote:Op donderdag 10 december 2015 14:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zou die stopcontact even andere kleur geven
Oh yo, magiequote:Op donderdag 10 december 2015 14:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Of je shopt 'm er even uit
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk hebben Danny en knorretje momenteel een dagtaak aan het optuigen van die boom.quote:Op zaterdag 12 december 2015 05:58 schreef Iwanius het volgende:
Heb ik 'm gemist of is de boom van Danny al langsgeweest?
De winnende fotoquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:39 schreef Yaku het volgende:
Hij staat er weer sinds vandaag.
[ afbeelding ]
Eigenlijk zijn we net klaar met bomen + dorp. Foto's hopelijk morgenquote:Op zaterdag 12 december 2015 10:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben Danny en knorretje momenteel een dagtaak aan het optuigen van die boom.
Mooi!quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:39 schreef Yaku het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto indeed! Kom ik aan met mijn brakke-blackberry-foto:quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:39 schreef Yaku het volgende:
[ afbeelding ]
F5, F5, F5.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we net klaar met bomen + dorp. Foto's hopelijk morgen
Die deuren.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:39 schreef Yaku het volgende:
[ afbeelding ]
Wat prachtigquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:39 schreef Yaku het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom denken mensen altijd dat ik van álles op de hoogte ben? En waarom roepen mensen dat ik me niet overal mee moet bemoeien terwijl ze tegelijkertijd vinden dat ik van alles op de hoogte moet zijn?quote:Op zondag 13 december 2015 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh dear.... als het opperhoofd van niets weet...
gammaquote:Op zondag 13 december 2015 14:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou gewoon een tegoedbon van de Gamma uit de buurt
Tofquote:Op donderdag 10 december 2015 13:08 schreef SEMTEX het volgende:
Meer detailshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.flickr.com/photos/nestje/sets/72157661603076540
Het was een garpje.... er is toch helemaal geen wedstrijd aan dit topic gekoppeld?quote:Op zondag 13 december 2015 14:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Waarom denken mensen altijd dat ik van álles op de hoogte ben? En waarom roepen mensen dat ik me niet overal mee moet bemoeien terwijl ze tegelijkertijd vinden dat ik van alles op de hoogte moet zijn?
She is teeking you into the mailing, yes.quote:Op zondag 13 december 2015 14:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Waarom denken mensen altijd dat ik van álles op de hoogte ben? En waarom roepen mensen dat ik me niet overal mee moet bemoeien terwijl ze tegelijkertijd vinden dat ik van alles op de hoogte moet zijn?
Zaten je lampjes in de knoop ofzo?quote:Op zondag 13 december 2015 14:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, die ruimen we elk jaar erg zorgvuldig op. We hebben eigenlijk nooit lampjes in de knoopquote:Op zondag 13 december 2015 16:12 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zaten je lampjes in de knoop ofzo?
I knowquote:Op zondag 13 december 2015 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was een garpje.... er is toch helemaal geen wedstrijd aan dit topic gekoppeld?
quote:Op zondag 13 december 2015 17:43 schreef snakelady het volgende:
En natuurlijk ook een Nisseman.
[ afbeelding ]
Nu even snel foto's gemaakt met de telefoon, ik zal van de week eens foto's met de camera maken.
Dat is een nissemand, geen kerstman, een soort van kabouter/elfje.quote:
Wat leuk die kaarslampjes!quote:Op zondag 13 december 2015 15:23 schreef derLudolf het volgende:
Heb hier verder nog niemand gezien met kaarslampjes in de boom. Die vind ik toch veel mooier als die kleine dingen (en je hoeft maar 36 knijpertjes vast te zetten ipv dat gemier met die kleine lampjes.
[ afbeelding ]
Ach hoe toevalligquote:
Die baan in de boom!quote:
Geen idee of je die in Nederland ook kan krijgen, ik heb deze in Denemarken gekocht.quote:Op maandag 14 december 2015 09:27 schreef soapie het volgende:
[..]
Die is gaaf zeg, zijn die hier ook ergens te krijgen??
Hij is echt heel leuk, ik ga toch eens op zoek hier!quote:Op maandag 14 december 2015 09:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Geen idee of je die in Nederland ook kan krijgen, ik heb deze in Denemarken gekocht.
Succes!quote:Op maandag 14 december 2015 10:01 schreef soapie het volgende:
[..]
Hij is echt heel leuk, ik ga toch eens op zoek hier!
Ik heb ze wel eens gezienquote:Op maandag 14 december 2015 10:01 schreef soapie het volgende:
[..]
Hij is echt heel leuk, ik ga toch eens op zoek hier!
Ah, zo eentje waar je in gaat om alleen te kijken en met 3 volle tassen naar buiten loopt.quote:Op maandag 14 december 2015 10:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens gezienIn van die kleinere woonwinkeltjes met bijna alleen maar leuke spulletjes.
Nou... meestal zijn ze wel wat prijzigquote:Op maandag 14 december 2015 10:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ah, zo eentje waar je in gaat om alleen te kijken en met 3 volle tassen naar buiten loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |