Ik heb er nu een oud boek onder gedaan. Werkt redelijk.quote:
Ooh, mooi, vooral de boom! Lekker groot.quote:Op zondag 6 december 2015 20:25 schreef snakelady het volgende:
Niet ons huis, wij hebben nog maar weinig maar wel het huis van mijn ouders die altijd erg enthousiast zijn .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:45 schreef Ewelina het volgende:
Mijn glitterorgie staat. Dit jaar ben ik voor kleurtjes gegaan. Inclusief gekleurde lampjes.
Ik hoop dat 'ie niet zo blijft uitvallen, maar wat 'n mooierdquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:19 schreef richolio het volgende:
Mooie kerstboom gevonden vanmiddagSupervol enzo
[ afbeelding ]
Straks een na foto
Dank!quote:
Ik heb daarvoor zo'n gevlochten mand. Als ik naar jouw inrichting kijk, past dat bij jullie ook welquote:Op maandag 7 december 2015 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dank!
Komen nog een paar subtiele lampjes in de eetkamer erbij, en langzaamaan de pakjes voor onder de boom, en dan is 't wel mooi geweest denk ikAl moet ik nog een mooie 'nepkerstboomstandaardafdekding' hebben voor in de woonkamer, want je ziet nu gewoon de pootjes nog op 't moment.
Oeh, goed ideequote:Op maandag 7 december 2015 16:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor zo'n gevlochten mand. Als ik naar jouw inrichting kijk, past dat bij jullie ook wel.
Ik ga kijken of ik mijn camera kan vinden !quote:
Paarsquote:Op maandag 7 december 2015 20:34 schreef douche-eendje het volgende:
Ik vond naast mn eigen kerstspul ook kerstspul van vriendlief.
Dus werd mijn boom dit jaar wit/zilver met paarse accenten....
[ afbeelding ]
En een blauw ledlampjessnoer dat op -slow glow- staat
[ afbeelding ]
Boom is 185cm, die kerstman een halve meter oid?quote:Op maandag 7 december 2015 16:46 schreef snakelady het volgende:
Mooi Moblo!!
DeLuna, is de kerstboom nu klein of is de kerstman zo groot? Beide leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |