quote:Op maandag 7 december 2015 21:40 schreef Samzz het volgende:
Wat een geweldige bomen komen hier voorbij.
Die van mij is simpel:
[ afbeelding ]
Handgezaagd eikenhout.
Haha geweldig.quote:Op maandag 7 december 2015 21:38 schreef Ewelina het volgende:
Crappy telefoonfoto's van de boom.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 'inham', wat vreselijk gezellig!quote:
IRL valt het nog wel mee. Er zit nog een soort van eenheid in, al komt de glitterorgie die de boom in het echt is niet over op de foto.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
Godver wat een hysterie, Ewelina. Mijn god, mijn ogen moeten daar nu even een uur van bijkomen!
Is dat zo? *wrijft verkneukelend in handjes*quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
Godver wat een hysterie, Ewelina. Mijn god, mijn ogen moeten daar nu even een uur van bijkomen!
Dan ben ik nu wel benieuwd naar jou kerstboomquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is dat zo? *wrijft verkneukelend in handjes*
Ik wacht met smart op jouw hysterische boom.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is dat zo? *wrijft verkneukelend in handjes*
Mijn camera is kapot, moet nog een nieuwe halen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:32 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn flitser laadt nog ff op, zonder flitser kan ik hem niet goed op de foto zetten
quote:Op woensdag 9 december 2015 01:43 schreef SEMTEX het volgende:
Detailshots morgen ff bewerken. Ik heb iig al dit:
[ afbeelding ]
We hebben al een paar jaar een soort plastic voet die met schroeven de kerstboom op zijn plek houdt. Dit was het eerste jaar dat de voet te licht is voor de boom. Tijdens het versieren helde de boom naar voren en kon ik hem nog net opvangen. Lucky bastards zijn we, want er was maar 1 bal gesneuveld. Het kleedje zit daardoor nog een beetje rommelig.
...en mijn knutselachtige poging tot een filmpje:
quote:Op woensdag 9 december 2015 01:43 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben al een paar jaar een soort plastic voet die met schroeven de kerstboom op zijn plek houdt. Dit was het eerste jaar dat de voet te licht is voor de boom. Tijdens het versieren helde de boom naar voren en kon ik hem nog net opvangen. Lucky bastards zijn we, want er was maar 1 bal gesneuveld. Het kleedje zit daardoor nog een beetje rommelig.
Jaquote:Op woensdag 9 december 2015 01:43 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook niet te overdreven hoor. Sowieso, een echte boom, das altijd mooi.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:43 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |