Allemaal Bijenkorf. Ook dit jaar hebben ze ze weer.quote:
Huidige voet is:quote:Op woensdag 9 december 2015 16:21 schreef derLudolf het volgende:
Wat betreft die voet, gewoon een kruis maken van twee balkjes vuren, gat in het hart en met een 8mm houtdraadbout onder de kerstboom schroeven. Mijn ouders hebben elk jaar een boom van 2,20 ofzo en dat gaat altijd goed
is inderdaad maar 1 setje (het enige LED setje in de boom), teveel knipperen werkt inderdaad irritantquote:Edit: filmpje pas later bekeken, knipperlichies zijn niet echt mijn ding, maar verder wel mooie warme kleuren.
Of je shopt 'm er even uitquote:Op donderdag 10 december 2015 14:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zou die stopcontact even andere kleur geven
Oh yo, magiequote:Op donderdag 10 december 2015 14:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Of je shopt 'm er even uit
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk hebben Danny en knorretje momenteel een dagtaak aan het optuigen van die boom.quote:Op zaterdag 12 december 2015 05:58 schreef Iwanius het volgende:
Heb ik 'm gemist of is de boom van Danny al langsgeweest?
De winnende fotoquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:39 schreef Yaku het volgende:
Hij staat er weer sinds vandaag.
[ afbeelding ]
Eigenlijk zijn we net klaar met bomen + dorp. Foto's hopelijk morgenquote:Op zaterdag 12 december 2015 10:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben Danny en knorretje momenteel een dagtaak aan het optuigen van die boom.
Mooi!quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:39 schreef Yaku het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto indeed! Kom ik aan met mijn brakke-blackberry-foto:quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:39 schreef Yaku het volgende:
[ afbeelding ]
F5, F5, F5.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we net klaar met bomen + dorp. Foto's hopelijk morgen
Die deuren.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:39 schreef Yaku het volgende:
[ afbeelding ]
Wat prachtigquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:39 schreef Yaku het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |