• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
ohja, Megan ziet er ook leuk uit, gelukkigquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die lach van hem tijdens het zingen
Ik ookquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Oh dit vind ik in het origineel wel tof
Het origineel is veel 'krachtiger' op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Oh dit vind ik in het origineel wel tof
Ze kunnen zingen, maar ik vind ze te gemaakt en niet in dit programma thuis horen... Voor dit soort groepen zijn er al 34 andere talentenjachtenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:21 schreef Guanabana het volgende:
Jeuj, O'G3ne. Heb dit topic verder totaal niet gevolgd, maar ik vind ze eigenlijk wel heel goed hoor. Begrijp dat ze hier niet populair zijn?
Vooral a cappella. Zouden ze eens moeten doen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:22 schreef Toeps het volgende:
Maar Ogene is gewoon gevraagd voor The Voice toch? Lijkt me?
Ja dat zeiden ze wel een keer in een interview.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:22 schreef Toeps het volgende:
Een gedeelte wordt inderdaad gevraagd voor de audities. Wordt ook geen geheim van gemaakt toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:22 schreef Toeps het volgende:
Ik voorspel dat zij ooit nog wel een keer richting ESF gaan jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Die eeuwige handgebaartjes. En de glimmende ESF pakjes
Origineel is wel heul tof
Ditquote:
Als ze dat dan maar vooral niet namens Nederland doen is het mij bestquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik voorspel dat zij ooit nog wel een keer richting ESF gaan ja
Dat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ze dat dan maar vooral niet namens Nederland doen is het mij best
Als Poolse hoertjes zonder makeupquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:23 schreef hunter2011 het volgende:
Benieuwd hoe ze er make-up loos er uit zien
Wilson Philips - Hold onquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vond het super goed.wat is het origineel nummer dan?
Hold on - Wilson Philipsquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vond het super goed.wat is het origineel nummer dan?
Whut?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo te horen heeft de verkeerde zus botkanker gekregen
Nou Nouquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij gaat naar de hel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik denk niet dat dit optreden van haar, of van Osjien, iets aan de uitslag doet. Die grietjes gaan toch al door.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:26 schreef MissJ het volgende:
oei oei oei. Dit gaat Osjien met 95 % tegen 5% winnen gok ik
Uniekquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
jammer dat je het niveau omlaag laat gaan hierquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
das wel waar jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit optreden van haar, of van Osjien, iets aan de uitslag doet. Die grietjes gaan toch al door.
Bij elk duel ook, de kijker heeft al lang een favoriet.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat heeft dit met Star Wars te maken dan?
Is best markt voor gok ik zoquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Ok dit is het prototype zangeres... op een Starwars-bruiloft
Ik weet alleen niet met wie ze een weddenschap heeft dat ze telkens van die sociale werkplaatskleding aan moet trekkenquote:
Dat. Maar wurgcontract is ook niet alles. En verliezen van Emmaley (misschien een nr 2 of winnares) is ook niet verkeerd.quote:
Wendy had gisteren de lancering van haar glossy. Vast laat geworden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:29 schreef Pino112 het volgende:
Heeft Wendy geskied ofzo? Witte ogen.
Echt?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:33 schreef baniekje het volgende:
Is wel te horen dat Anouk geschreven heeft. Niet slecht!
Ze lijkt nu op een iets slankere versie van Patty B.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Is het stagairedag vandaag?
Die kleding, make-up maar nu ook de belichting, kunnen ze haar in het gezicht nog slechter belichten?
Nee joh, je moet toch juist dat relïef zien?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Is het stagairedag vandaag?
Die kleding, make-up maar nu ook de belichting, kunnen ze haar in het gezicht nog slechter belichten?
Teleurstellend dat ze haar niet mooier neerzetten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:34 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ze lijkt nu op een iets slankere versie van Patty B.
Ja eigenlijk wel, ging net even scheef de hoogte in, maar prima gezongen.quote:
Ik lust wel een patatje oorlogquote:
Da's een Berget Lewisquote:
Tja 1 t.o 3 is bijna altijd minder.quote:
Jammer dat Chewbakka vlak voor het optreden van Megan afzegdequote:Op vrijdag 12 december 2014 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja 1 t.o 3 is bijna altijd minder.
ja, die maakt een prettiger geluidquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer dat Chewbakka vlak voor het optreden van Megan afzegde
wat heb getypt?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Nah, het spijt mij dat ik het heb getypt. Weet niet eens waarom?
Heb tot nu toe nog helemaal geen voorkeur... van mij mogen ze allemaal wel weg
Te grof proberen grappig te doen.. niet leuk.quote:
oh, hoopte dat je die kanker post nog een keer zou typenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Te grof proberen grappig te doen.. niet leuk.
Wie is nou wel erg goed? Heb echt geen voorkeur
Die had gewonnen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:46 schreef Guanabana het volgende:
Huh, die gast met dat hoofd zong twee keer, en zij maar één keer, of heb ik iets gemist?
Sjors en hmmm iemand.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:46 schreef Smash-it het volgende:
Ik ben net pas thuis. Nu ogene en Megan geweest dus. Wie heb ik hiervoor gemist?
Rum & April vs. Sjorsquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:46 schreef Smash-it het volgende:
Ik ben net pas thuis. Nu ogene en Megan geweest dus. Wie heb ik hiervoor gemist?
april & dr rum vs weet ik niet meerquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:46 schreef Smash-it het volgende:
Sjors vs Dr. Rum en April. Sjors is door.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:46 schreef Smash-it het volgende:
Ohh oke, dank je wel!quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Rum & April vs. Sjors
Sjors was winnaar
Dat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Als ze echt zo goed waren, hadden ze het allang gemaakt hoor
Zat even te googelen en ze draaien inderdaad al jaren mee. Singles gemaakt, albums, Junior Songfestival.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Als ze echt zo goed waren, hadden ze het allang gemaakt hoor
En dan verliezen van breedbekkikker Sjors. Zou grappig zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Na je halve leven ploeteren in de finale van the Voice. Feest
Ik ben voor alles en iedereen in de finale. Al zetten ze Trijntje inquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan verliezen van breedbekkikker Sjors. Zou grappig zijn
wtf heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:50 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik zou wel alle 3 zijn dochters ballen
Die heeft veel meer bereik ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben voor alles en iedereen in de finale. Al zetten ze Trijntje in
hahaha, maakt jou niet uitquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben voor alles en iedereen in de finale. Al zetten ze Trijntje in
ben ik toch niet de enige, elke keer blijf ik overeenkomsten zoeken als ze zingen maar tot nu toe nog geen een gevondenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:50 schreef mootie het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat het zussen zijn, een tweeling zelfs.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:51 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Vrij weinig maar moest het even kwijt
De Wallen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ben ik toch niet de enige, elke keer blijf ik overeenkomsten zoeken als ze zingen maar tot nu toe nog geen een gevonden
Echt niks komma niks. En die tweeling, alsof ze zelfs van een andere etniciteit zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ben ik toch niet de enige, elke keer blijf ik overeenkomsten zoeken als ze zingen maar tot nu toe nog geen een gevonden
Deze weet ik echt niet!quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:52 schreef Smash-it het volgende:
Duncan en Emmaly nu, ik ben denk voor Duncan..
Pinda opa en moeke met een russische kop, vader ook. Daar komt van alles uit. En haarverf doet ook veelquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt niks komma niks. En die tweeling, alsof ze zelfs van een andere etniciteit zijn.
En voor je het weet sta je op het Songfestival.....quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:53 schreef Stickertje het volgende:
ilse zoekt gewoon in de afgekeurde liedjes lijst wat het beste bij duncan past ipv echt een lied voor hem te schrijven
okquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Karina.. over mijn lijk... Daar denk ik altijd aan met dit nummer, prachtig meiske was dat
mwoa, dat klinkt toch andersquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mee eens, zolang hij niet de zanger van de band is
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mee eens, zolang hij niet de zanger van de band is
lekker belangrijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:56 schreef Crxpete het volgende:
Heeft echt helemaal niemand de cameltoe van Megan gezien toen ze na t zingen geïnterviewd werd?
Ja, maar ik probeer het zsm te vergeten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:56 schreef Crxpete het volgende:
Heeft echt helemaal niemand de cameltoe van Megan gezien toen ze na t zingen geïnterviewd werd?
Jawel! Man, man, man wat was ze nat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:56 schreef Crxpete het volgende:
Heb jij je hiervoor geregistreerd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:56 schreef Crxpete het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:56 schreef Crxpete het volgende:
quote:
tyfuswijf lijkt me dat met kapsonesquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is volgens mij onwijs lief. En heeft toch ook ballen en humor. Tof Haags wijf
Emmaly, niet Anouk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
tyfuswijf lijkt me dat met kapsones
#zieligverhaalquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Zal wel persoonlijk zijn, ze is geboren met een hazenlip.
dacht net ook al,' waar komt ineens die kerk vandaan'quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:00 schreef Joooo-pi het volgende:
lijkt net of ze echt in een kerk staat
Ja, moest het ff kwijtquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij je hiervoor geregistreerd?
ja dacht ik ook. Best goed gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dacht net ook al,' waar komt ineens die kerk vandaan'
Ik vond haar zo tof bij de auditie en geen hond leek dat te vinden en nu is iedereen positief, ik vind het zo leukquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Nooit gedacht toen ik haar als een soort dochter van Manuela Kemp afschilderde
Zij of David zou ik tof vindenquote:
ja, echt fantastisch gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
ja dacht ik ook. Best goed gedaan
daarbij is martijn klein waardoor ook groter lijktquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is niet eens zo groot, ze draagt elke keer palen van minstens 10 cm.
1.80 met hakken.
Hij is kleiner dan welke man in nederland dan ook. Dus dat versterkt wel ja.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
daarbij is martijn klein waardoor ook groter lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |