• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
ohja, Megan ziet er ook leuk uit, gelukkigquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die lach van hem tijdens het zingen
Ik ookquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Oh dit vind ik in het origineel wel tof
Het origineel is veel 'krachtiger' op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Oh dit vind ik in het origineel wel tof
Ze kunnen zingen, maar ik vind ze te gemaakt en niet in dit programma thuis horen... Voor dit soort groepen zijn er al 34 andere talentenjachtenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:21 schreef Guanabana het volgende:
Jeuj, O'G3ne. Heb dit topic verder totaal niet gevolgd, maar ik vind ze eigenlijk wel heel goed hoor. Begrijp dat ze hier niet populair zijn?
Vooral a cappella. Zouden ze eens moeten doen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:22 schreef Toeps het volgende:
Maar Ogene is gewoon gevraagd voor The Voice toch? Lijkt me?
Ja dat zeiden ze wel een keer in een interview.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:22 schreef Toeps het volgende:
Een gedeelte wordt inderdaad gevraagd voor de audities. Wordt ook geen geheim van gemaakt toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:22 schreef Toeps het volgende:
Ik voorspel dat zij ooit nog wel een keer richting ESF gaan jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Die eeuwige handgebaartjes. En de glimmende ESF pakjes
Origineel is wel heul tof
Ditquote:
Als ze dat dan maar vooral niet namens Nederland doen is het mij bestquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik voorspel dat zij ooit nog wel een keer richting ESF gaan ja
Dat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ze dat dan maar vooral niet namens Nederland doen is het mij best
Als Poolse hoertjes zonder makeupquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:23 schreef hunter2011 het volgende:
Benieuwd hoe ze er make-up loos er uit zien
Wilson Philips - Hold onquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vond het super goed.wat is het origineel nummer dan?
Hold on - Wilson Philipsquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vond het super goed.wat is het origineel nummer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |