231quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoeveel staan er op het Roy*e lijst voor zaterdag?
quote:
Ik studeer psychologie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:46 schreef Jelia het volgende:
Lees er eens wat over.
Psychologische achtergronden bedoel ik dan
Nee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je weleens de cinnamon challenge gedaan?
Dat sowieso.quote:
Ja doei! Jij hebt inderdaad echt slaap nodig, je praat onzin.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb die van Samzz ook bij jou neergezet.
Ha, dan ga ik dood.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je weleens de cinnamon challenge gedaan?
Ik heb ook gefaald, beroerde avond was datquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.Ik zag 10 mensen spectaculair falen en vermoedde dat mij het ook niet zou lukken.
[..]
Dat sowieso.
Je gaat totaal aan mijn concept voorbij, maar soit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik studeer psychologie.
En ik kan logisch nadenken. Als ik mezelf kut vind kunnen andere mensen gelukkig nog wel van mij houden en andersom.
Is daar een filmpje van?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook gefaald, beroerde avond was dat
Wat is je concept dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:48 schreef Jelia het volgende:
[..]
Je gaat totaal aan mijn concept voorbij, maar soit.
Dat zeg jij toch, als je niet van jezelf houdt, kun je niet van een ander houden?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:48 schreef Jelia het volgende:
[..]
maar wat is je concept?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:48 schreef Jelia het volgende:
[..]
gooisequote:Op dinsdag 9 december 2014 00:49 schreef Jelia het volgende:
Zie eerder. Maar ben de discussie beu. Ga de honden naar buiten gooien. Misschien tot zoooo
Dat dusquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik studeer psychologie.
En ik kan logisch nadenken. Als ik mezelf kut vind kunnen andere mensen gelukkig nog wel van mij houden en andersom.
Stiekem willen ze helemaal niemand die tegenspraak kan biedenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:51 schreef Fera het volgende:
Sommige mensen zijn ook vlug gepikeerd. Jeetje.
Nee, ik zat de hele avond een beetje zielig in een hoekje tot ik in staat was weer naar huis te fietsen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde.
Hoe erg was het? Tot kotsen aan toe?
Wie dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:51 schreef Fera het volgende:
Sommige mensen zijn ook vlug gepikeerd. Jeetje.
Dan moeten ze niet op een forum posten, lijkt me.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem willen ze helemaal niemand die tegenspraak kan bieden
Het zijn gewoon vrouwen, het is nu eenmaal nooit goedquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kwam het alleen zo op me over.quote:
Of ik mis alles.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien kwam het alleen zo op me over.
Sorry, ik zal niet meer appenquote:
Het is maar op 1 vlak lastig...quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:50 schreef rival het volgende:
Faxie dat zelfverzekerde is natuurlijk niet perse op elk vlak zo.
Iedereen heeft wel of weleens onzekerheden... Zoals met die toets..
Gaat erom hoe je daarmee omgaat
Hahaha, aww.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik zat de hele avond een beetje zielig in een hoekje tot ik in staat was weer naar huis te fietsen.
Zeg dat tegen POL en NWSquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet op een forum posten, lijkt me.
Vervelende herinneringen aan ex aan het uploadenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zijn gewoon vrouwen, het is nu eenmaal nooit goed
Ik vind het soms lastig om tekst te interpreteren. Mensen komen al heel gauw chagrijnig op me over.quote:
Instant katergevoel gewoonquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, aww.
Ik kan me weinig voorstellen van je slecht voelen door een hap kaneel eigenlijk.
Op wat voor manier voelde je je matig?
Ik waag me niet in die mijnenvelden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, aww.
Ik kan me weinig voorstellen van je slecht voelen door een hap kaneel eigenlijk.
Op wat voor manier voelde je je matig?
[..]
Zeg dat tegen POL en NWS
[..]
Vervelende herinneringen aan ex aan het uploaden
Vervelend als ze niet over iemand heen kan walsen natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat je vrouwen niet meer vertrouwt?
Oh, had ik niet gezien.quote:
Dat heb ik ook. Maar ik had niet echt het idee dat ze er problemen mee had dat er tegengas kwam, zeg maar. Ik weet ook niet waarom.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het soms lastig om tekst te interpreteren. Mensen komen al heel gauw chagrijnig op me over.
Wel gek, vrouwen vallen daar toch op?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh, had ik niet gezien.
[..]
Dat heb ik ook. Maar ik had niet echt het idee dat ze er problemen mee had dat er tegengas kwam, zeg maar. Ik weet ook niet waarom.
Nouja, het neemt vocht op toch? Dus dan kan wel kloppen.quote:
Dan zal het wel aan mij liggen. Maar als iemand zegt: "ik ben de discussie beu", terwijl er nauwelijks discussie was ... Tsja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh, had ik niet gezien.
[..]
Dat heb ik ook. Maar ik had niet echt het idee dat ze er problemen mee had dat er tegengas kwam, zeg maar. Ik weet ook niet waarom.
Dan is het nog zinlozer dan als er wel anderen toekijkenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, het neemt vocht op toch? Dus dan kan wel kloppen.
Misschien moet ik het ook maar eens proberen in mijn eentje zodat niemand mijn afgang ziet.
Waarop? Op tegengas? Nou ik hoef echt geen vent die 24/7 tegengas gaat geven en al staat te springen als we een keer iets eten dat niet naar zijn zin is. Het gaat er meer om dat het geen pussy moet zijn, dan valt hij denk ik een beetje in het niet naast mij (niet arrogant bedoeldquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel gek, vrouwen vallen daar toch op?
Ik weet niet of ik wel masochistisch genoeg ben om het voor een publiek te doen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is het nog zinlozer dan als er wel anderen toekijken
Dan hebben zij tenminste nog lol gehad.
Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen. Maar als iemand zegt: "ik ben de discussie beu", terwijl er nauwelijks discussie was ... Tsja.
Ik meld me aan als publiek.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel masochistisch genoeg ben om het voor een publiek te doen.
Doe het gewoon nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel masochistisch genoeg ben om het voor een publiek te doen.
Oké, ik meld me aan als publiek als je het toch wil gaan doen.quote:
Misschien eerst oefenen met een theelepelquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, ik meld me aan als publiek als je het toch wil gaan doen.
Foeiquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh, had ik niet gezien.
[..]
Met die compromis kan ik levenquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou wel toekijken natuurlijk.
Maar wel vol medelijden
>2014quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:07 schreef Jelia het volgende:
Feta je kan gewoon m'n naam noemen als je me gepikeerd vind overkomen hoor
Je bent inderdaad snel gepikeerd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:07 schreef Jelia het volgende:
Feta je kan gewoon m'n naam noemen als je me gepikeerd vind overkomen hoor
Zo erg is het toch niet in Arnhem?quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:08 schreef Jelia het volgende:
Note to self:
Niet meer na 23.00/ 24.00 naar buiten gaan want je bent bang zo laat op straat
Je kan het toch wel lezen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:07 schreef Jelia het volgende:
Fera je kan gewoon m'n naam noemen als je me gepikeerd vind overkomen hoor
Niet mijn ding. Die mij maar gewoon jong belegen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:09 schreef Fera het volgende:
Feta is trouwens erg lekker. Lang niet gegeten.
Verslaving + olijvenquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:09 schreef Fera het volgende:
Feta is trouwens erg lekker. Lang niet gegeten.
Ik ben sowieso gek op kaas.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet mijn ding. Die mij maar gewoon jong belegen.
Ik woon in Westervoort, daar is het pas engquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:09 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik woon niet in de binnenstad.. Bos..
Da's van die zure zooi toch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben sowieso gek op kaas.Schapenkaas.
Hahaha bah dat is pas een kutdorpquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik woon in Westervoort, daar is het pas eng
dan ben je nog nooit in almelo geweestquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik woon in Westervoort, daar is het pas eng
Jawel, richting Duiven is een bos. Maar ik zoek ook niet voor niets iets in Arnhem.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:11 schreef Jelia het volgende:
[..]
Hahaha bah dat is pas een kutdorp![]()
Daar heb je niet eens bos man!
Vraag yats begeleiding aanquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:09 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik woon niet in de binnenstad.. Bos..
Zuur? Misschien vergeleken met koeienkaas wel.quote:
Toch Arnhem ja?quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:13 schreef yats het volgende:
[..]
Jawel, richting Duiven is een bos. Maar ik zoek ook niet voor niets iets in Arnhem.
Patat!quote:
Het is dat het zo koud isquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vraag yats begeleiding aan
Ik weet alleen niet wat zijn vraag prijs is
Ja, liefst wel. Maar dan moet dat contract wel gaan volgen.quote:
Speciaal!quote:
O, ik dacht dat je daar intussen wel uitsluitsel over had.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, liefst wel. Maar dan moet dat contract wel gaan volgen.
Dat zijn aardappelen Fax.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Friet
Patatten groeien onder de grond
Dat is geen echt bosquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:13 schreef yats het volgende:
[..]
Jawel, richting Duiven is een bos. Maar ik zoek ook niet voor niets iets in Arnhem.
Helemaal naar de Havooooo (zoekt muziek smiley??)quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:17 schreef Fylax het volgende:
ik mag trouwens naar de havo als ik zo door blijf gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |