Dan is het nog zinlozer dan als er wel anderen toekijkenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, het neemt vocht op toch? Dus dan kan wel kloppen.
Misschien moet ik het ook maar eens proberen in mijn eentje zodat niemand mijn afgang ziet.
Waarop? Op tegengas? Nou ik hoef echt geen vent die 24/7 tegengas gaat geven en al staat te springen als we een keer iets eten dat niet naar zijn zin is. Het gaat er meer om dat het geen pussy moet zijn, dan valt hij denk ik een beetje in het niet naast mij (niet arrogant bedoeldquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel gek, vrouwen vallen daar toch op?
Ik weet niet of ik wel masochistisch genoeg ben om het voor een publiek te doen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is het nog zinlozer dan als er wel anderen toekijken
Dan hebben zij tenminste nog lol gehad.
Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen. Maar als iemand zegt: "ik ben de discussie beu", terwijl er nauwelijks discussie was ... Tsja.
Ik meld me aan als publiek.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel masochistisch genoeg ben om het voor een publiek te doen.
Doe het gewoon nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel masochistisch genoeg ben om het voor een publiek te doen.
Oké, ik meld me aan als publiek als je het toch wil gaan doen.quote:
Misschien eerst oefenen met een theelepelquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, ik meld me aan als publiek als je het toch wil gaan doen.
Foeiquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh, had ik niet gezien.
[..]
Dat heb ik ook. Maar ik had niet echt het idee dat ze er problemen mee had dat er tegengas kwam, zeg maar. Ik weet ook niet waarom.
Met die compromis kan ik levenquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou wel toekijken natuurlijk.
Maar wel vol medelijden
>2014quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:07 schreef Jelia het volgende:
Feta je kan gewoon m'n naam noemen als je me gepikeerd vind overkomen hoor
Je bent inderdaad snel gepikeerd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:07 schreef Jelia het volgende:
Feta je kan gewoon m'n naam noemen als je me gepikeerd vind overkomen hoor
Zo erg is het toch niet in Arnhem?quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:08 schreef Jelia het volgende:
Note to self:
Niet meer na 23.00/ 24.00 naar buiten gaan want je bent bang zo laat op straat
Je kan het toch wel lezen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:07 schreef Jelia het volgende:
Fera je kan gewoon m'n naam noemen als je me gepikeerd vind overkomen hoor
Niet mijn ding. Die mij maar gewoon jong belegen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:09 schreef Fera het volgende:
Feta is trouwens erg lekker. Lang niet gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |