231quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoeveel staan er op het Roy*e lijst voor zaterdag?
quote:
Ik studeer psychologie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:46 schreef Jelia het volgende:
Lees er eens wat over.
Psychologische achtergronden bedoel ik dan
Nee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je weleens de cinnamon challenge gedaan?
Dat sowieso.quote:
Ja doei! Jij hebt inderdaad echt slaap nodig, je praat onzin.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb die van Samzz ook bij jou neergezet.
Ha, dan ga ik dood.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je weleens de cinnamon challenge gedaan?
Ik heb ook gefaald, beroerde avond was datquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.Ik zag 10 mensen spectaculair falen en vermoedde dat mij het ook niet zou lukken.
[..]
Dat sowieso.
Je gaat totaal aan mijn concept voorbij, maar soit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik studeer psychologie.
En ik kan logisch nadenken. Als ik mezelf kut vind kunnen andere mensen gelukkig nog wel van mij houden en andersom.
Is daar een filmpje van?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook gefaald, beroerde avond was dat
Wat is je concept dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:48 schreef Jelia het volgende:
[..]
Je gaat totaal aan mijn concept voorbij, maar soit.
Dat zeg jij toch, als je niet van jezelf houdt, kun je niet van een ander houden?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:48 schreef Jelia het volgende:
[..]
maar wat is je concept?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:48 schreef Jelia het volgende:
[..]
gooisequote:Op dinsdag 9 december 2014 00:49 schreef Jelia het volgende:
Zie eerder. Maar ben de discussie beu. Ga de honden naar buiten gooien. Misschien tot zoooo
Dat dusquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik studeer psychologie.
En ik kan logisch nadenken. Als ik mezelf kut vind kunnen andere mensen gelukkig nog wel van mij houden en andersom.
Stiekem willen ze helemaal niemand die tegenspraak kan biedenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:51 schreef Fera het volgende:
Sommige mensen zijn ook vlug gepikeerd. Jeetje.
Nee, ik zat de hele avond een beetje zielig in een hoekje tot ik in staat was weer naar huis te fietsen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde.
Hoe erg was het? Tot kotsen aan toe?
Wie dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:51 schreef Fera het volgende:
Sommige mensen zijn ook vlug gepikeerd. Jeetje.
Dan moeten ze niet op een forum posten, lijkt me.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem willen ze helemaal niemand die tegenspraak kan bieden
Het zijn gewoon vrouwen, het is nu eenmaal nooit goedquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kwam het alleen zo op me over.quote:
Of ik mis alles.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien kwam het alleen zo op me over.
Sorry, ik zal niet meer appenquote:
Het is maar op 1 vlak lastig...quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:50 schreef rival het volgende:
Faxie dat zelfverzekerde is natuurlijk niet perse op elk vlak zo.
Iedereen heeft wel of weleens onzekerheden... Zoals met die toets..
Gaat erom hoe je daarmee omgaat
Hahaha, aww.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik zat de hele avond een beetje zielig in een hoekje tot ik in staat was weer naar huis te fietsen.
Zeg dat tegen POL en NWSquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet op een forum posten, lijkt me.
Vervelende herinneringen aan ex aan het uploadenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zijn gewoon vrouwen, het is nu eenmaal nooit goed
Ik vind het soms lastig om tekst te interpreteren. Mensen komen al heel gauw chagrijnig op me over.quote:
Instant katergevoel gewoonquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, aww.
Ik kan me weinig voorstellen van je slecht voelen door een hap kaneel eigenlijk.
Op wat voor manier voelde je je matig?
Ik waag me niet in die mijnenvelden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, aww.
Ik kan me weinig voorstellen van je slecht voelen door een hap kaneel eigenlijk.
Op wat voor manier voelde je je matig?
[..]
Zeg dat tegen POL en NWS
[..]
Vervelende herinneringen aan ex aan het uploaden
Vervelend als ze niet over iemand heen kan walsen natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat je vrouwen niet meer vertrouwt?
Oh, had ik niet gezien.quote:
Dat heb ik ook. Maar ik had niet echt het idee dat ze er problemen mee had dat er tegengas kwam, zeg maar. Ik weet ook niet waarom.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het soms lastig om tekst te interpreteren. Mensen komen al heel gauw chagrijnig op me over.
Wel gek, vrouwen vallen daar toch op?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh, had ik niet gezien.
[..]
Dat heb ik ook. Maar ik had niet echt het idee dat ze er problemen mee had dat er tegengas kwam, zeg maar. Ik weet ook niet waarom.
Nouja, het neemt vocht op toch? Dus dan kan wel kloppen.quote:
Dan zal het wel aan mij liggen. Maar als iemand zegt: "ik ben de discussie beu", terwijl er nauwelijks discussie was ... Tsja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh, had ik niet gezien.
[..]
Dat heb ik ook. Maar ik had niet echt het idee dat ze er problemen mee had dat er tegengas kwam, zeg maar. Ik weet ook niet waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |