Verslaving + olijvenquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:09 schreef Fera het volgende:
Feta is trouwens erg lekker. Lang niet gegeten.
Ik ben sowieso gek op kaas.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet mijn ding. Die mij maar gewoon jong belegen.
Ik woon in Westervoort, daar is het pas engquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:09 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik woon niet in de binnenstad.. Bos..
Da's van die zure zooi toch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben sowieso gek op kaas.Schapenkaas.
Hahaha bah dat is pas een kutdorpquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik woon in Westervoort, daar is het pas eng
dan ben je nog nooit in almelo geweestquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik woon in Westervoort, daar is het pas eng
Jawel, richting Duiven is een bos. Maar ik zoek ook niet voor niets iets in Arnhem.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:11 schreef Jelia het volgende:
[..]
Hahaha bah dat is pas een kutdorp![]()
Daar heb je niet eens bos man!
Vraag yats begeleiding aanquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:09 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik woon niet in de binnenstad.. Bos..
Zuur? Misschien vergeleken met koeienkaas wel.quote:
Toch Arnhem ja?quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:13 schreef yats het volgende:
[..]
Jawel, richting Duiven is een bos. Maar ik zoek ook niet voor niets iets in Arnhem.
Patat!quote:
Het is dat het zo koud isquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vraag yats begeleiding aan
Ik weet alleen niet wat zijn vraag prijs is
Ja, liefst wel. Maar dan moet dat contract wel gaan volgen.quote:
Speciaal!quote:
O, ik dacht dat je daar intussen wel uitsluitsel over had.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, liefst wel. Maar dan moet dat contract wel gaan volgen.
Dat zijn aardappelen Fax.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Friet
Patatten groeien onder de grond
Dat is geen echt bosquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:13 schreef yats het volgende:
[..]
Jawel, richting Duiven is een bos. Maar ik zoek ook niet voor niets iets in Arnhem.
Helemaal naar de Havooooo (zoekt muziek smiley??)quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:17 schreef Fylax het volgende:
ik mag trouwens naar de havo als ik zo door blijf gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |