Hou jij daar wel van, ja?quote:Op maandag 8 december 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het over Njo he? NIet over mezelf.
Wie is Simba de hond?quote:Op maandag 8 december 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Jessica Alba gifjes leuk.
En Simba gifjes. Simba de hond.
Nu gaat het de goede kant op.quote:
Mooie lakens.quote:Op maandag 8 december 2014 21:30 schreef Karina het volgende:
Oh wacht daar kan ik wel wat mee![]()
[ afbeelding ]
quote:
Oja, dit had je al eens verteld.quote:Op maandag 8 december 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor meer informatie en plaatjes check mijn website en laat een reactie achter in het gastenboek.
http://wijzijnsimba.nl/
quote:Op maandag 8 december 2014 21:33 schreef Tem het volgende:
Ben die gifjes wel weer zat. Corrie en Mani willen dan weer de recalcitrante kleuters gaan uithangen.
VBL,quote:Op maandag 8 december 2014 21:33 schreef Tem het volgende:
Ben die gifjes wel weer zat. Corrie en Mani willen dan weer de recalcitrante kleuters gaan uithangen.
Maar een reactie achterlaten, ho maar.quote:Op maandag 8 december 2014 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, dit had je al eens verteld.
https://bingobaker.com/play/144852quote:Op maandag 8 december 2014 21:33 schreef Tem het volgende:
Ja dat moet je nodig zeggen natuurlijk. Doen we het juist.quote:Op maandag 8 december 2014 21:33 schreef Tem het volgende:
Wel door mijn eigen hondquote:Op maandag 8 december 2014 21:36 schreef Tem het volgende:
Laten jullie je ook in je gezicht likken door zo'n hond?
quote:Op maandag 8 december 2014 21:36 schreef Tem het volgende:
Laten jullie je ook in je gezicht likken door zo'n hond?
quote:Op maandag 8 december 2014 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel door mijn eigen hondDie is zo lief.
Over likken gesproken.quote:
Lekker fris, eerst likt 'ie z'n snikkel schoon en dan een lekkere lebber.quote:Op maandag 8 december 2014 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel door mijn eigen hondDie is zo lief.
Héérlijk toch?quote:Op maandag 8 december 2014 21:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker fris, eerst likt 'ie z'n snikkel schoon en dan een lekkere lebber.
Samen in de nasi roeren. Sigaartje erbij.quote:Op maandag 8 december 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iwanius en ik zijn twee handen op één pan.
En wat is precies het verschil met jullie die zoenende meisjes posten?quote:Op maandag 8 december 2014 22:04 schreef Tem het volgende:
Corrie wil graag homoseks zien. Lekker van dat sterretje een rondje maken.
Heb ik niet gepost.quote:Op maandag 8 december 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat is precies het verschil met jullie die zoenende meisjes posten?
Het idee is hetzelfde, twee mannen die zoenen of twee vrouwen die zoenen.quote:
Niet. Bij mannen is het goor en bij vrouwen niet.quote:Op maandag 8 december 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Het idee is hetzelfde, twee mannen die zoenen of twee vrouwen die zoenen.
Mij boeit het trouwens allebei niet.
Ik vind zoenende mensen helemaal niet opwindend. Of het nou 2 mannen, 2 vrouwen of een man en een vrouw is.quote:Op maandag 8 december 2014 22:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind mannen die zoenen ook niet zo opwindend eigenlijk. Is gewoon heel anders.
Jij vindt dat. Ik vind naar zoenende mensen kijken helemaal niks.quote:Op maandag 8 december 2014 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet. Bij mannen is het goor en bij vrouwen niet.
Wat zit je dan te bemoeien joh.quote:Op maandag 8 december 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind zoenende mensen helemaal niet opwindend. Of het nou 2 mannen, 2 vrouwen of een man en een vrouw is.
Ik bemoei me graag overal mee joh.quote:Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit je dan te bemoeien joh.
Meer mensen zijn het met mij eens, Cor. Laat het rusten.quote:Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij vindt dat. Ik vind naar zoenende mensen kijken helemaal niks.
Ik laat het al jaaaaren rusten Temquote:Op maandag 8 december 2014 22:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Meer mensen zijn het met mij eens, Cor. Laat het rusten.
Staat een linkje in KPD nu.quote:Op maandag 8 december 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
Kijk nou wat jullie gedaan hebben, allemaal rare mensen hier die vertellen dat ze zich zitten af te trekken en zo
wat raarquote:Op maandag 8 december 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
Kijk nou wat jullie gedaan hebben, allemaal rare mensen hier die vertellen dat ze zich zitten af te trekken en zo
Flink ook, denk ik.quote:Op maandag 8 december 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik heb geen idee wat dat betekent. Zal wel heel goed zijn.
Zal ik gewoon wat Boney-M gifjes gaan posten? Zijn ze zo weer weg.quote:Op maandag 8 december 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik heb geen idee wat dat betekent. Zal wel heel goed zijn.
Doe maar Heino.quote:Op maandag 8 december 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal ik gewoon wat Boney-M gifjes gaan posten? Zijn ze zo weer weg.
Of Rex Gildo. Voor Uccie doen we Marianne Rosenberg uiteraard.
Lijkt me een goed idee. Overigens, ik luisterde van het weekend naar de Top4000, topshow hoor. Ook met Boney-M bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 december 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal ik gewoon wat Boney-M gifjes gaan posten? Zijn ze zo weer weg.
Of Rex Gildo. Voor Uccie doen we Marianne Rosenberg uiteraard.
Oh vergeten. Dat is altijd heerlijke ergernistv.quote:Op maandag 8 december 2014 22:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Kijk je geen Sex Academy vandaag, Karina?
Het is weer erg ongemakkelijk, natuurlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vergeten. Dat is altijd heerlijke ergernistv.
Heel erge plaatsvervangende schaamte elke keer bij dat programma.quote:Op maandag 8 december 2014 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is weer erg ongemakkelijk, natuurlijk.
Nu iets over SOA's in Engeland.quote:Op maandag 8 december 2014 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel erge plaatsvervangende schaamte elke keer bij dat programma.
dit kunnen Arubanen gewoon nietquote:
de dame zou best eens een Arubaan kunnen zijn maar deze koning komt zeker van de Molukkenquote:Op maandag 8 december 2014 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eens! Nog ééntje dan. Met een gare meid erbij die wat schuddebolt met haar hoofd.
[ afbeelding ]
zo eet ik ookquote:
Tuurlijk weet ze dat.quote:Op maandag 8 december 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ken je dat reclamefilmpje nog waar hij optrad in een bejaardenhuis met een kale kop?
zo hoort datquote:
Je kunt het ook normaal in je mond stoppen he?quote:Op maandag 8 december 2014 22:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
zo hoort dat
als je met mes en vork gaat lopen kutten heb je nog niet genoeg honger
quote:Boney M frontman Bobby Farrell died on same day as Rasputin
Gelukkig voor jou doet Yoki niet meer aan sigs.quote:Op maandag 8 december 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt het ook normaal in je mond stoppen he?
quote:Op maandag 8 december 2014 22:47 schreef sp3c het volgende:
kingfrown vind ik trouwens wel een moeie, die ga ik gewoon gebruiken natuurlijk
Mani kijkt Humberto.quote:Op maandag 8 december 2014 22:50 schreef sp3c het volgende:
waar is onze duindorper eigenlijk gebleven?
zijn ze alweer pallets aan het stapelen of wat?
Ik ben One Direction aan het kijken.quote:Op maandag 8 december 2014 22:50 schreef sp3c het volgende:
waar is onze duindorper eigenlijk gebleven?
zijn ze alweer pallets aan het stapelen of wat?
quote:
Om te beginnen Toren Corrie.quote:Op maandag 8 december 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou vertel, wie heeft welke rol dan?
Normaal is saai, sukkol.quote:Op maandag 8 december 2014 23:07 schreef sp3c het volgende:
ik ga gewoon slapen
morgen ff normaal doen hoop ik kutzakken
Jij bent moeder overste, Tem en Spec zijn een soort homosensuele Buurman en Buurman.quote:Op maandag 8 december 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou vertel, wie heeft welke rol dan?
Mmm ik weet niet of ik zo blij ben met mijn rol Maniquote:Op maandag 8 december 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent moeder overste, Tem en Spec zijn een soort homosensuele Buurman en Buurman.
Jawel toch? Jij waakt over deze SC.quote:Op maandag 8 december 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik weet niet of ik zo blij ben met mijn rol Mani
Mwah valt wel mee hoor. En als het al zo is dan luisteren ze niet naar mijquote:Op maandag 8 december 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jawel toch? Jij waakt over deze SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 december 2014 23:25 schreef Specularium het volgende:
.
Damn nu kan ik het niet meer zeggen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat meer te denken aan 116.quote:Op maandag 8 december 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Sommige mensen in dit topic zouden best 113 kunnen gebruiken.
Deze grap blijft leuk hahaha!quote:Op maandag 8 december 2014 23:31 schreef Tem het volgende:
Mani is een beetje de Jan Paparazzi van deze sc. De lintworm van Johannesgod.
Toren C natuurlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Die snap ik nog steeds niet maar OK.
Zou Tem onze passie voor Jensen delen? Dat had ik niet achter hem gezocht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze grap blijft leuk hahaha!
Mani heeft laatst ook een leuk DVD pakket in de bus gedaan bij Maarten Spanjer trouwens.
Ik was eigenlijk voor Jim (niet Djim) maar dit vond ik wel een heerlijk nummertjequote:
Voor zover ik het homosensuele sfeertje hier een beetje kan peilen (en tot dusver lukt dat prima) kan ik niet uitsluiten dat Tem inderdaad een kanalenveger is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou Tem onze passie voor Jensen delen? Dat had ik niet achter hem gezocht.
[..]
Ik was eigenlijk voor Jim (niet Djim) maar dit vond ik wel een heerlijk nummertje
Omg jaaaaaaquote:
Ik had vroeger ook een bril dus Jamai was wel een voorbeeld voor mij ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Jamai had wel hele kekke montuurtjes, die wilde ik ook wel.
Camping-SC. Krijg je dat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 07:02 schreef anonymoussie het volgende:
Wat is deze aids allemaal?
Christiano, zoenende mannen, jamai,.
Ja ik weet wat Toren C is, maar volgens mij ljk ik daar helemaal niet op hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toren C natuurlijk.
Dat programma van die meiden die geen diploma kregen bij de Hogeschool voor Hilariteit en Humor.
Is meer Mani en Johannes die aan elkaars erecte pener willen zitten.quote:
Jij lijkt meer op Debbie idd!quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:47 schreef Karina het volgende:
Ja ik weet wat Toren C is, maar volgens mij ljk ik daar helemaal niet op hoor
Qua uiterlijk sowieso maar ik lig er nooit zo bij hoor. Ben niet zo van het zelfbranden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij lijkt meer op Debbie idd!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Qua uiterlijk sowieso maar ik lig er nooit zo bij hoor.
Nou...quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij lijkt meer op Debbie idd!
[ afbeelding ]
Njos en haar filmredactie zouden een Bij welke film hoort welk Alba gifje? quiz moeten maken, ik weet zeker dat die enthousiast zou worden ontvangen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:23 schreef Kingstown het volgende:
1 voor njos, zodat ze haar filmkennis kan spuien:
[ afbeelding ]
Is vast al eens langsgekomen in de FOK! Movie Trivia.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Njos en haar filmredactie zouden een Bij welke film hoort welk Alba gifje? quiz moeten maken, ik weet zeker dat die enthousiast zou worden ontvangen.
Dat gaat over films in het algemeen, het zou specifiek over Alba films moeten gaan. Ik weet zeker dat de voltallige filmredactie Sin City een topfilm vond. GGMM en ik in elk geval wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is vast al eens langsgekomen in de FOK! Movie Trivia.
De enige Alaba die ik ken, dat is een voetballer en dat lijkt me niet njos haar vakgebied.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Njos en haar filmredactie zouden een Bij welke film hoort welk Alba gifje? quiz moeten maken, ik weet zeker dat die enthousiast zou worden ontvangen.
Wist je dat ik die vergissing ook wel eens heb gemaakt en toen per ongeluk wat gifjes postte tijdens een voetbalwedstrijd?quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De enige Alaba die ik ken, dat is een voetballer en dat lijkt me niet njos haar vakgebied.
Je zou toch verwachten dat mensen wat meer begrip zouden tonen voor dat soort voor de hand liggende vergissingen.Ik gooi het altijd op mijn ouderdom, maar dat ik vrees dat ze dat bij jou niet accepteren als legitiem excuus.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wist je dat ik die vergissing ook wel eens heb gemaakt en toen per ongeluk wat gifjes postte tijdens een voetbalwedstrijd?![]()
Toen kreeg ik een ban. Ja, een ongeluk zit in een klein hoekje.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dat is wat jij wil, nou dan speciaal voor jou!
[ afbeelding ]
Ik heb aangevoerd dat ik verblind was door de schoonheid van Alba, en als het al zondig is schoonheid te beminnen wat is dan de hemel nog waard?quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat mensen wat meer begrip zouden tonen voor dat soort voor de hand liggende vergissingen.Ik gooi het altijd op mijn ouderdom, maar dat ik vrees dat ze dat bij jou niet accepteren als legitiem excuus.
Allemaal prima dat je een post van mij uit de SC gaat quoten in het verkiezingstopic, maar ik hou dat graag gescheiden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:35 schreef Elfletterig het volgende:
Allemaal prima, maar laat in zo'n geval de lege post dan staan (100% gewijzigd), in plaats van elk spoor uit te wissen.
Mijn opmerking aan het adres van paddy ging over iets anders. Heb jouw post weggehaald uit mijn bericht in het verkiezingstopic.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal prima dat je een post van mij uit de SC gaat quoten in het verkiezingstopic, maar ik hou dat graag gescheiden.
Ik doelde iig hier op.
Oké. Er kwam hier een link naar een oud topic uit 2013 voorbij en daar zag ik dus die posting van Paddy instaan waar ik aan refereerde.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn opmerking aan het adres van paddy ging over iets anders. Heb jouw post weggehaald uit mijn bericht in het verkiezingstopic.
Ik ben vrijwel dagelijks op FOK! aanwezig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:02 schreef Mani89 het volgende:
Elfletterig, laat weer eens wat van je horen. Ik mis je bijdragen best wel een beetje.
Hoi Mani.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:02 schreef Mani89 het volgende:
Elfletterig, laat weer eens wat van je horen. Ik mis je bijdragen best wel een beetje.
Kom je weer een keer buurten in het Pauw topic?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben vrijwel dagelijks op FOK! aanwezig.
Hey Stinho, je haalt de gemiddelde leeftijd in deze SC in één ruk met 15 jaar omlaag.quote:
Hij heeft mij net in vertrouwen verteld dat mensen in het Pauw topic hem onheus hebben bejegend, was jij dat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:53 schreef Specularium het volgende:
Topshow hier ineens.
Ik mis Elfje ook in het Pauw topic.
Golfer moet daar ook weer gaan posten trouwens.
Kan me wel enige frictie herinneren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft mij net in vertrouwen verteld dat mensen in het Pauw topic hem onheus hebben bejegend, was jij dat?
Dat doet hij hier ook altijd bij iedereen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft mij net in vertrouwen verteld dat mensen in het Pauw topic hem onheus hebben bejegend, was jij dat?
Klinkt als een terugkerend thema.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zegt me ook niks. Ik moet misschien wat vaker op FOK! rondhangen.quote:
Kinderachtig gedrag uit VBL, had hij het vaak over.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Golfer wordt toch moe van de FOK!kliek die van topic naar topic reist?
Daar heeft Ambrosius het graag over, juist.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kinderachtig gedrag uit VBL, had hij het vaak over.
Zakenpartner misschien.quote:
Zegt me niks, die hangen zeker allemaal rond in OUD enzo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De partner van golfer natuurlijk.
Warme gevoelens door deze nominatie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:45 schreef Mani89 het volgende:
• Paul Witteman-vaantje - beste moderator - Specularium, stern, stern but fair. Ik wilde eigenlijk sp3c nomineren maar toen herinnerde ik mij dat hij van ijshockey houdt, haha.
Die mag elke avond rond 23:00 luchten in de internetruimte van de gesloten afdeling. Helemaal wappie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er ook een award voor de user met het grootste aluhoedje?
Waxmask verdient er ook een.
Oh, die post niet zoveel in NWS.
Ik zag het ja. Mijn piemel glimt van trots.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb je trouwens genomineerd in de NWS verkiezingen Kingstown, hopelijk vind je het leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karina bovenaan en onderaan....je verwacht het niet.
De redactie van Pauw bespaart ons nog een groot deel aangezien de linkse cultuurhobby's van Gerda en Annie ook besproken moeten worden. Of zo'n tragisch KvdB onderwerp over zelfmoord of een brief van een doodziek mens aan Rutte.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die mag elke avond rond 23:00 luchten in de internetruimte van de gesloten afdeling. Helemaal wappie.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Mijn piemel glimt van trots.![]()
Heb net mijn stats even bekeken en tot nu toe heb ik dit jaar 2874 postings in NWS gedaan, waarvan 1663 in deze SC-reeks, dus tussen die ruim 1200 echte NWS-reacties moeten idd genoeg pareltjes staan om de nominatie te rechtvaardigen.
Nu we toch bezig zijn meteen maar de top-100 posters in deze SC reeks doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karina bovenaan en onderaan....je verwacht het niet.![]()
Waar vind je die stats?But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Mijn piemel glimt van trots.![]()
Heb net mijn stats even bekeken en tot nu toe heb ik dit jaar 2874 postings in NWS gedaan, waarvan 1663 in deze SC-reeks, dus tussen die ruim 1200 echte NWS-reacties moeten idd genoeg pareltjes staan om de nominatie te rechtvaardigen.
Nu we toch bezig zijn meteen maar de top-100 posters in deze SC reeks doen:Uccie op 5, terwijl je die toch vaak over het hoofd ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karina bovenaan en onderaan....je verwacht het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga je wel even mee uitvragen in het dating-topic en als je ja zegt, dan vertel ik je hoe ik aan die stats kom.quote:
Paar weken geleden zat ik 5 jaar op FOK!, dubbel feestquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meer dan 5000 posts. Wanneer is het feestje?
Ik neem goeie gifjes mee.
Hm, aantrekkelijk aanbod wel..quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga je wel even mee uitvragen in het dating-topic en als je ja zegt, dan vertel ik je hoe ik aan die stats kom.
Edit: Net weer grote schoonmaak geweest daar, dat is wel jammer.![]()
Ga even iemand van je eigen leeftijd zoeken joh, viezerik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga je wel even mee uitvragen in het dating-topic en als je ja zegt, dan vertel ik je hoe ik aan die stats kom.
Ik had het nog gelezen, maar was niet zo juicy dit keer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:19 schreef Kingstown het volgende:
Forbry ja, maar daarom kan ik nog wel met njos daten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:31 schreef Specularium het volgende:
Ga even iemand van je eigen leeftijd zoeken joh, viezerik.
Zat jij niet aan ene Furby vast?
Ik ook! Samen feestje bouwen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Paar weken geleden zat ik 5 jaar op FOK!, dubbel feest
Beloofd is beloofd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:30 schreef Specularium het volgende:
Ik verwacht trouwens vanavond wel een verkiezingslijstje van Corrie.
Over eerlijke telefoons praten.. Klinkt als een geslaagde date.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Forbry ja, maar daarom kan ik nog wel met njos daten.
Dat is juist veilig. Weet je iig dat er geen ongemakkelijke spanning komt, omdat seks toch geen optie is.
Beetje roddelen over andere users, lekker vegetarisch eten. Topshow lijkt me dat wel.
Bij jou was het al in maart, al bijna 6 jaar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ook! Samen feestje bouwen?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uccie op 5, terwijl je die toch vaak over het hoofd ziet.Nee hij is van dusdanig niveau dat ik hem wel begrijp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde ook wel met jou daten, maar niet nu ik weet dat seks geen optie isquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Forbry ja, maar daarom kan ik nog wel met njos daten.
Dat is juist veilig. Weet je iig dat er geen ongemakkelijke spanning komt, omdat seks toch geen optie is.
Beetje roddelen over andere users, lekker vegetarisch eten. Topshow lijkt me dat wel.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hij is van dusdanig niveau dat ik hem wel begrijp.Ik wil graag over iets opheldering: heet die vogel die je naar mij hebt vernoemd nou Pohannes of Pjohannes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha ik was je voor ben er een half uur mee bezig geweestquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:30 schreef Specularium het volgende:
Ik verwacht trouwens vanavond wel een verkiezingslijstje van Corrie.
Dit kan alleen Karina zeggenquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:07 schreef Karina het volgende:
• Het Matthijs van Nieuwkerk-niemandalletje – ik nomineer mezelf, post alleen in de SC en mijn bijdragen in een enkel topic zijn inderdaad niemendalletjes
Ik ga het nu lezen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ha ik was je voor ben er een half uur mee bezig geweest
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:07 schreef Karina het volgende:
• Het Paul Witteman-vaantje - lastige hoor, timmmmm met zijn kusjekroel? paddy met haar A4'tjes? Specularium met zijn one-liners? Frutsel, nuchter als altijd? Ik kies voor sp3c omdat hij zo grappig is.Je verwacht het niet he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij jou was het al in maart, al bijna 6 jaar.
Goede oneliners, leuke gifjes, kan niet stuk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kunnen we nog steeds wel een feestje bouwen?
Pecularium heet ie nu.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag over iets opheldering: heet die vogel die je naar mij hebt vernoemd nou Pohannes of Pjohannes?
Wijntje voor jou, jointje voor mij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goede oneliners, leuke gifjes, kan niet stuk.
Tem of jij, maar jij had ook al de gifjes.quote:
Het is dat ik mijn broek nog aan heb.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tem of jij, maar jij had ook al de gifjes.
Wat zijn die een partij moeilijk aan het doen zeg.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tem of jij, maar jij had ook al de gifjes.
Tem en ik?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zijn die een partij moeilijk aan het doen zeg.
Ik twijfel nog. Maar misschien moet je een jaar wachten. Er is nog geen ei uitgekomen en dat had wel gemoeten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag over iets opheldering: heet die vogel die je naar mij hebt vernoemd nou Pohannes of Pjohannes?
Wanneer is jouw spaceshow? Wil uiteraard op tijd zijn met het indienen van een verzoekje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:34 schreef Uccie het volgende:
Ik twijfel nog. Maar misschien moet je een jaar wachten. Er is nog geen ei uitgekomen en dat had wel gemoeten.
Vrijdagavond. Verzoekje kan al in dm of pm.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wanneer is jouw spaceshow? Wil uiteraard op tijd zijn met het indienen van een verzoekje.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon niet goed zien of ze allebei tieten hadden of 1 van beiden.
Jeetje, duurt het zo lang? Ik dacht dat die vogels zich razendsnel voortplanten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Maar misschien moet je een jaar wachten. Er is nog geen ei uitgekomen en dat had wel gemoeten.
Dat zijn alleen vogels in probleemwijken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje, duurt het zo lang? Ik dacht dat die vogels zich razendsnel voortplanten.
Den Haag dus.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn alleen vogels in probleemwijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |