Hou jij daar wel van, ja?quote:Op maandag 8 december 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het over Njo he? NIet over mezelf.
Wie is Simba de hond?quote:Op maandag 8 december 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Jessica Alba gifjes leuk.
En Simba gifjes. Simba de hond.
Nu gaat het de goede kant op.quote:
Mooie lakens.quote:Op maandag 8 december 2014 21:30 schreef Karina het volgende:
Oh wacht daar kan ik wel wat mee![]()
[ afbeelding ]
quote:
Oja, dit had je al eens verteld.quote:Op maandag 8 december 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor meer informatie en plaatjes check mijn website en laat een reactie achter in het gastenboek.
http://wijzijnsimba.nl/
quote:Op maandag 8 december 2014 21:33 schreef Tem het volgende:
Ben die gifjes wel weer zat. Corrie en Mani willen dan weer de recalcitrante kleuters gaan uithangen.
VBL,quote:Op maandag 8 december 2014 21:33 schreef Tem het volgende:
Ben die gifjes wel weer zat. Corrie en Mani willen dan weer de recalcitrante kleuters gaan uithangen.
Maar een reactie achterlaten, ho maar.quote:Op maandag 8 december 2014 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, dit had je al eens verteld.
https://bingobaker.com/play/144852quote:Op maandag 8 december 2014 21:33 schreef Tem het volgende:
Ja dat moet je nodig zeggen natuurlijk. Doen we het juist.quote:Op maandag 8 december 2014 21:33 schreef Tem het volgende:
Wel door mijn eigen hondquote:Op maandag 8 december 2014 21:36 schreef Tem het volgende:
Laten jullie je ook in je gezicht likken door zo'n hond?
quote:Op maandag 8 december 2014 21:36 schreef Tem het volgende:
Laten jullie je ook in je gezicht likken door zo'n hond?
quote:Op maandag 8 december 2014 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel door mijn eigen hondDie is zo lief.
Over likken gesproken.quote:
Lekker fris, eerst likt 'ie z'n snikkel schoon en dan een lekkere lebber.quote:Op maandag 8 december 2014 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel door mijn eigen hondDie is zo lief.
Héérlijk toch?quote:Op maandag 8 december 2014 21:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker fris, eerst likt 'ie z'n snikkel schoon en dan een lekkere lebber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |