Tekenen bij ''Help Inolvi de winter door''.quote:Op zondag 7 december 2014 01:52 schreef yats het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen?Ondanks de kou heerlijk zo onder de sterren.
Stuktv? Wasda?quote:Op zondag 7 december 2014 01:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Barb, ik zag laatst die pubers van stuktv naar malta gaan, moest meteen aan je denken uiteraard
Zag er gaaf uit
's avonds koelt het best af hoorquote:
Ik kan wel een euro missenquote:Op zondag 7 december 2014 01:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tekenen bij ''Help Inolvi de winter door''.
Haha,of gewoon een vuurtje stoken op een mooie plek onder de sterren.Hout genoegquote:Op zondag 7 december 2014 01:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tekenen bij ''Help Inolvi de winter door''.
Lichaamswarmte delen.quote:
3 kerels die elke week een video op youtube zetten waarin ze een opdracht gekozen door een 'fan' uitvoeren. Deze reis was meer een stukje reclame vanuit een andere organisatie. Die was laatst geupload terwijl ze waarschijnlijk van de zomer zijn geweestquote:
Even checken sorry, maar je bedoelt echt hout?quote:Op zondag 7 december 2014 01:56 schreef yats het volgende:
[..]
Haha,of gewoon een vuurtje stoken op een mooie plek onder de sterren.Hout genoeg
Als ik geld heb dan welquote:Op zondag 7 december 2014 01:57 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Komende zomer weer doen, wie gaat er mee?
Ik straal warmte uit, ik heb genoeg voor iedereen.quote:Op zondag 7 december 2014 01:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan nog. Ik ben een ontzettende koukleum geworden
Dat wil ik maar met 1 iemandquote:
Gezellig!quote:
Wie zorgt dan voor de man met de gitaar en de marshmallows?quote:Op zondag 7 december 2014 01:56 schreef yats het volgende:
[..]
Haha,of gewoon een vuurtje stoken op een mooie plek onder de sterren.Hout genoeg
Das wel heul snel. Malta is niet groot, maar er is best wat te zienquote:Op zondag 7 december 2014 01:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3 kerels die elke week een video op youtube zetten waarin ze een opdracht gekozen door een 'fan' uitvoeren. Deze reis was meer een stukje reclame vanuit een andere organisatie. Die was laatst geupload terwijl ze waarschijnlijk van de zomer zijn geweest
Beetje chillen, bootje huren en rondvaren, jetski's erbij en in de avond naar een feest.
De dag erop gingen ze alweer haha.
Dat scheelt. Ik heb gewoon een slechte doorbloedingquote:Op zondag 7 december 2014 01:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik geld heb dan wel
[..]
Ik straal warmte uit, ik heb genoeg voor iedereen.
Slaap wel!quote:
Dat is meestal wel waar je een vuurtje nee stookt.Heb je nooit een vuurtje gestookt?quote:Op zondag 7 december 2014 01:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Even checken sorry, maar je bedoelt echt hout?
Zo ben ik!quote:
Trusten Lokaquote:
Dan maar wat meer stralenquote:Op zondag 7 december 2014 02:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat scheelt. Ik heb gewoon een slechte doorbloeding
Heb ik,ik kan alleen niet zingen.quote:Op zondag 7 december 2014 01:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gezellig!
[..]
Wie zorgt dan voor de man met de gitaar en de marshmallows?
Ik ook niet.quote:
Nee never mind, moest helaas even checken of ik echt een verdorven geest heb.quote:Op zondag 7 december 2014 02:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is meestal wel waar je een vuurtje nee stookt.Heb je nooit een vuurtje gestookt?
Welterusten Yvquote:Op zondag 7 december 2014 02:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee never mind, moest helaas even checken of ik echt een verdorven geest heb.
Te veel op Fok! denk ik. Gauw maar offline.
Slaap lekker
Ja, mee eens. Denk ook dat het een 'promotie' filmpje was. Ze krijgen de reis zolang ze dan sluikreclame maken.quote:Op zondag 7 december 2014 01:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das wel heul snel. Malta is niet groot, maar er is best wat te zien
Truste yv!quote:Op zondag 7 december 2014 02:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee never mind, moest helaas even checken of ik echt een verdorven geest heb.
Te veel op Fok! denk ik. Gauw maar offline.
Slaap lekker
De goede oude tijd?quote:Op zondag 7 december 2014 02:05 schreef Barbusse het volgende:
Godver, ik word er helemaal melancholisch vanNachten op het strand met vrienden, drank en bongo's
Die is niet meerquote:
Terug naar Nederland?quote:Op zondag 7 december 2014 02:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is niet meerDaarom zit ik ook met het idee te spelen om te vertrekken
Ow Hell noquote:
Zuid Frankrijk?quote:Op zondag 7 december 2014 02:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ow Hell noErgens waar het ook warm en niet over gereguleerd is
Waarom zit je eigenlijk in Malta?quote:Op zondag 7 december 2014 02:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ow Hell noErgens waar het ook warm en niet over gereguleerd is
Maybe.quote:
Nog verder wegquote:Op zondag 7 december 2014 02:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maybe.
Een vriendin van me zegt dat ik naar Guadeloupe moet komen, en dat klinkt best verleidelijk
Waarom niet? Ik wou altijd al in het buitenland wonen, had geen baan, geen relatie meer, dus dacht "Fuck it, let's pack up and leave." Ik kon hier eventueel een baan krijgen dus ben op het vliegtuig gestapt met 1 koffer en 500 euro. Dat was 4 jaar geleden.quote:Op zondag 7 december 2014 02:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Waarom zit je eigenlijk in Malta?
Sorry broquote:
Het was ook geen aanval, gewoon interesse.quote:Op zondag 7 december 2014 02:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik wou altijd al in het buitenland wonen, had geen baan, geen relatie meer, dus dacht "Fuck it, let's pack up and leave." Ik kon hier eventueel een baan krijgen dus ben op het vliegtuig gestapt met 1 koffer en 500 euro. Dat was 4 jaar geleden.
Als je toch al weg wil, dan gewoon doen tochquote:Op zondag 7 december 2014 02:10 schreef Barbusse het volgende:
Een vriendin van me zegt dat ik naar Guadeloupe moet komen, en dat klinkt best verleidelijk
Als ik ooit geld en tijd heb kom ik wel een keer langsquote:
Ik zag het ook niet als een aanval hoorquote:Op zondag 7 december 2014 02:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het was ook geen aanval, gewoon interesse.![]()
Maar wel leuk.
True, maar ik moet er wel een baan kunnen vinden. En ik vind mijn baan die ik nu heb tof. Zo heel makkelijk is het helaas niet.quote:Op zondag 7 december 2014 02:16 schreef Moppert het volgende:
[..]
Als je toch al weg wil, dan gewoon doen toch
Altijd welkom, dudequote:Op zondag 7 december 2014 02:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik ooit geld en tijd heb kom ik wel een keer langsWil nog zat van de wereld zien, dus waarom niet.
Oke.quote:Op zondag 7 december 2014 02:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet als een aanval hoor
Ik heb liever spijt van dingen die ik gedaan heb dan van dingen die ik niet gedaan heb. Dus moest het gewoon doen. Beste beslissing van mijn leven.Alleen begint het nu dus weer te kriebelen om mijn koffer te pakken
Thanks bro!quote:
Ja? Zelf ook plannen om te gaan?quote:Op zondag 7 december 2014 02:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke.![]()
Als je de kans hebt, zeker doen toch? Ik begrijp wel waarom je Nederland hebt verlaten.
Mwah, ben nog jong he. Wil mijn tweede stage (journalistiek) wel in een Spaanstalig land uitvoeren en als het mogelijk is daar uiteindelijk blijven hangen.quote:
Hoe jong?quote:Op zondag 7 december 2014 02:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mwah, ben nog jong he. Wil mijn tweede stage (journalistiek) wel in een Spaanstalig land uitvoeren en als het mogelijk is daar uiteindelijk blijven hangen.
19.quote:Op zondag 7 december 2014 02:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe jong?
Misschien ben ik niet de jongste hier
Ben jij ook 19?quote:
Lol,zijn wij op dezelfde dag jarig?quote:Op zondag 7 december 2014 02:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yup20 januari wordt ik 20
Nee,serieus niet.quote:Op zondag 7 december 2014 02:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
You're kidding me right?
Doen, zul je geen spijt van krijgen!quote:Op zondag 7 december 2014 02:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mwah, ben nog jong he. Wil mijn tweede stage (journalistiek) wel in een Spaanstalig land uitvoeren en als het mogelijk is daar uiteindelijk blijven hangen.
Dan ben je ouder.quote:Op zondag 7 december 2014 02:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yup20 januari wordt ik 20
Truste dudequote:Op zondag 7 december 2014 02:22 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga nu wel slapen. Welterusten allen
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 7 december 2014 02:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doen, zul je geen spijt van krijgen!![]()
![]()
En ja, Guadeloupe is zeker verleidelijk, maar dan moet ik dus wel aan mijn Frans gaan werken. But look at it, JUST FUCKING LOOK AT IT!!
[ afbeelding ]
Ik hoop dat een leuke FOK!ster mij een verjaardagstopic geeft. Dan ben ik gelukkigquote:
Niet de jongste heuj, ook nieuw. Waar studeer je journalistiek, in Arnhem? Dacht dat de HAN geen Journalistiek aanboodquote:
Vier je het niet?Ik hoop dan een huisje te hebben en het te combineren met een housewarming.quote:Op zondag 7 december 2014 02:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop dat een leuke FOK!ster mij een verjaardagstopic geeft. Dan ben ik gelukkig
Doet de HAN ook niet. Alleen Zwolle, Ede, Utrecht en Tilburg. Ik zit in Tilburg.quote:Op zondag 7 december 2014 02:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet de jongste heuj, ook nieuw. Waar studeer je journalistiek, in Arnhem? Dacht dat de HAN geen Journalistiek aanbood
Ja, dus niet zo raar dat ik er oren naar heb toch?quote:Op zondag 7 december 2014 02:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.![]()
Ziet er zeker mooi uit.
Wel, niet met familiequote:Op zondag 7 december 2014 02:29 schreef yats het volgende:
[..]
Vier je het niet?Ik hoop dan een huisje te hebben en het te combineren met een housewarming.
Neem me mee, ben verkocht.quote:Op zondag 7 december 2014 02:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dus niet zo raar dat ik er oren naar heb toch?
[ afbeelding ]
Hubba hubba hubba
Toffe stadquote:Op zondag 7 december 2014 02:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Doet de HAN ook niet. Alleen Zwolle, Ede, Utrecht en Tilburg. Ik zit in Tilburg.
Ik ben heel open, iedereen is welkom. The world is our playgroundquote:
Ik vind Tilburg niet zo tof eigenlijk.quote:Op zondag 7 december 2014 02:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toffe stadKen iemand aan de Rockacademie daar
Eerst maar eens m'n studie afronden.quote:Op zondag 7 december 2014 02:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben heel open, iedereen is welkom. The world is our playground
Ik zit hier te knikkebollen en krijg niet alles meer mee, maar dat zie ik dan weer net...quote:Op zondag 7 december 2014 02:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind Tilburg niet zo tof eigenlijk.
Ik vind rotterdam bijvoorbeeld ook een stuk beter, maar prima stadje hoor. Ben er verder niet uitgeweest ofzoquote:Op zondag 7 december 2014 02:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind Tilburg niet zo tof eigenlijk.
[..]
Eerst maar eens m'n studie afronden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |