Tekenen bij ''Help Inolvi de winter door''.quote:Op zondag 7 december 2014 01:52 schreef yats het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen?Ondanks de kou heerlijk zo onder de sterren.
Stuktv? Wasda?quote:Op zondag 7 december 2014 01:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Barb, ik zag laatst die pubers van stuktv naar malta gaan, moest meteen aan je denken uiteraard
Zag er gaaf uit
's avonds koelt het best af hoorquote:
Ik kan wel een euro missenquote:Op zondag 7 december 2014 01:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tekenen bij ''Help Inolvi de winter door''.
Haha,of gewoon een vuurtje stoken op een mooie plek onder de sterren.Hout genoegquote:Op zondag 7 december 2014 01:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tekenen bij ''Help Inolvi de winter door''.
Lichaamswarmte delen.quote:
3 kerels die elke week een video op youtube zetten waarin ze een opdracht gekozen door een 'fan' uitvoeren. Deze reis was meer een stukje reclame vanuit een andere organisatie. Die was laatst geupload terwijl ze waarschijnlijk van de zomer zijn geweestquote:
Even checken sorry, maar je bedoelt echt hout?quote:Op zondag 7 december 2014 01:56 schreef yats het volgende:
[..]
Haha,of gewoon een vuurtje stoken op een mooie plek onder de sterren.Hout genoeg
Als ik geld heb dan welquote:Op zondag 7 december 2014 01:57 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Komende zomer weer doen, wie gaat er mee?
Ik straal warmte uit, ik heb genoeg voor iedereen.quote:Op zondag 7 december 2014 01:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan nog. Ik ben een ontzettende koukleum geworden
Dat wil ik maar met 1 iemandquote:
Gezellig!quote:
Wie zorgt dan voor de man met de gitaar en de marshmallows?quote:Op zondag 7 december 2014 01:56 schreef yats het volgende:
[..]
Haha,of gewoon een vuurtje stoken op een mooie plek onder de sterren.Hout genoeg
Das wel heul snel. Malta is niet groot, maar er is best wat te zienquote:Op zondag 7 december 2014 01:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3 kerels die elke week een video op youtube zetten waarin ze een opdracht gekozen door een 'fan' uitvoeren. Deze reis was meer een stukje reclame vanuit een andere organisatie. Die was laatst geupload terwijl ze waarschijnlijk van de zomer zijn geweest
Beetje chillen, bootje huren en rondvaren, jetski's erbij en in de avond naar een feest.
De dag erop gingen ze alweer haha.
Dat scheelt. Ik heb gewoon een slechte doorbloedingquote:Op zondag 7 december 2014 01:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik geld heb dan wel
[..]
Ik straal warmte uit, ik heb genoeg voor iedereen.
Slaap wel!quote:
Dat is meestal wel waar je een vuurtje nee stookt.Heb je nooit een vuurtje gestookt?quote:Op zondag 7 december 2014 01:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Even checken sorry, maar je bedoelt echt hout?
Zo ben ik!quote:
Trusten Lokaquote:
Dan maar wat meer stralenquote:Op zondag 7 december 2014 02:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat scheelt. Ik heb gewoon een slechte doorbloeding
Heb ik,ik kan alleen niet zingen.quote:Op zondag 7 december 2014 01:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gezellig!
[..]
Wie zorgt dan voor de man met de gitaar en de marshmallows?
Ik ook niet.quote:
Nee never mind, moest helaas even checken of ik echt een verdorven geest heb.quote:Op zondag 7 december 2014 02:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is meestal wel waar je een vuurtje nee stookt.Heb je nooit een vuurtje gestookt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |