Dit is wel de hele luchtige variant dan hoorquote:Op zondag 7 december 2014 01:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoiets is altijd kut. Je voelt het wel even een paar dagen of weken maar uiteindelijk groei je er overheen. En dan ben je weer zoals vanouds
Liep al een tijdje vrij stroef, vooral door problemen aan mijn kant. Het ging gewoon niet meer om zo verder te gaan. Wel allebei heel verdrietigquote:
Jij hebt het uitgemaakt, of je zag het al aankomen?quote:Op zondag 7 december 2014 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja voor mij natuurlijk niet
Maar het blijft wel heel naar.
Ja daar ga ik dan maar gewoon op wachten.quote:Op zondag 7 december 2014 01:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoiets is altijd kut. Je voelt het wel even een paar dagen of weken maar uiteindelijk groei je er overheen. En dan ben je weer zoals vanouds
Mja, samen gedaan.quote:Op zondag 7 december 2014 01:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hebt het uitgemaakt, of je zag het al aankomen?
Herkenbaarquote:
Zo gaat het nu eenmaal. Je kan het beter luchtig proberen te houden dan het als een baksteen laten zinken.quote:Op zondag 7 december 2014 01:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is wel de hele luchtige variant dan hoor
Hallo.quote:
Welgemeend sterkte meidquote:Op zondag 7 december 2014 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja daar ga ik dan maar gewoon op wachten.
Rondom een kampvuur?quote:
Ahh Loka, wat klotequote:Op zondag 7 december 2014 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Relatie is over. Ben er redelijk kapot van nu.
Op het strand.quote:
Heerlijk. I'll bring marshmallows.quote:
Awshit, woman. Ik mis dat, en de winter is nog niet eens begonnenquote:
Nee, jij hebt nog heerlijke temperaturen naar ik vermoedquote:Op zondag 7 december 2014 01:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Awshit, woman. Ik mis dat, en de winter is nog niet eens begonnen
Barb, ik zag laatst die pubers van stuktv naar malta gaan, moest meteen aan je denken uiteraardquote:Op zondag 7 december 2014 01:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta is toch warm?quote:Op zondag 7 december 2014 01:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen?Ondanks de kou heerlijk zo onder de sterren.quote:
Die kou zou het me toch echt niet waard zijnquote:Op zondag 7 december 2014 01:52 schreef yats het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen?Ondanks de kou heerlijk zo onder de sterren.
Daarom is dat vuur ookquote:Op zondag 7 december 2014 01:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die kou zou het me toch echt niet waard zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |