19.quote:Op zondag 7 december 2014 02:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe jong?
Misschien ben ik niet de jongste hier
Ben jij ook 19?quote:
Lol,zijn wij op dezelfde dag jarig?quote:Op zondag 7 december 2014 02:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yup20 januari wordt ik 20
Nee,serieus niet.quote:Op zondag 7 december 2014 02:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
You're kidding me right?
Doen, zul je geen spijt van krijgen!quote:Op zondag 7 december 2014 02:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mwah, ben nog jong he. Wil mijn tweede stage (journalistiek) wel in een Spaanstalig land uitvoeren en als het mogelijk is daar uiteindelijk blijven hangen.
Dan ben je ouder.quote:Op zondag 7 december 2014 02:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yup20 januari wordt ik 20
Truste dudequote:Op zondag 7 december 2014 02:22 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga nu wel slapen. Welterusten allen
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 7 december 2014 02:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doen, zul je geen spijt van krijgen!![]()
![]()
En ja, Guadeloupe is zeker verleidelijk, maar dan moet ik dus wel aan mijn Frans gaan werken. But look at it, JUST FUCKING LOOK AT IT!!
[ afbeelding ]
Ik hoop dat een leuke FOK!ster mij een verjaardagstopic geeft. Dan ben ik gelukkigquote:
Niet de jongste heuj, ook nieuw. Waar studeer je journalistiek, in Arnhem? Dacht dat de HAN geen Journalistiek aanboodquote:
Vier je het niet?Ik hoop dan een huisje te hebben en het te combineren met een housewarming.quote:Op zondag 7 december 2014 02:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop dat een leuke FOK!ster mij een verjaardagstopic geeft. Dan ben ik gelukkig
Doet de HAN ook niet. Alleen Zwolle, Ede, Utrecht en Tilburg. Ik zit in Tilburg.quote:Op zondag 7 december 2014 02:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet de jongste heuj, ook nieuw. Waar studeer je journalistiek, in Arnhem? Dacht dat de HAN geen Journalistiek aanbood
Ja, dus niet zo raar dat ik er oren naar heb toch?quote:Op zondag 7 december 2014 02:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.![]()
Ziet er zeker mooi uit.
Wel, niet met familiequote:Op zondag 7 december 2014 02:29 schreef yats het volgende:
[..]
Vier je het niet?Ik hoop dan een huisje te hebben en het te combineren met een housewarming.
Neem me mee, ben verkocht.quote:Op zondag 7 december 2014 02:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dus niet zo raar dat ik er oren naar heb toch?
[ afbeelding ]
Hubba hubba hubba
Toffe stadquote:Op zondag 7 december 2014 02:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Doet de HAN ook niet. Alleen Zwolle, Ede, Utrecht en Tilburg. Ik zit in Tilburg.
Ik ben heel open, iedereen is welkom. The world is our playgroundquote:
Ik vind Tilburg niet zo tof eigenlijk.quote:Op zondag 7 december 2014 02:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toffe stadKen iemand aan de Rockacademie daar
Eerst maar eens m'n studie afronden.quote:Op zondag 7 december 2014 02:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben heel open, iedereen is welkom. The world is our playground
Ik zit hier te knikkebollen en krijg niet alles meer mee, maar dat zie ik dan weer net...quote:Op zondag 7 december 2014 02:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind Tilburg niet zo tof eigenlijk.
Ik vind rotterdam bijvoorbeeld ook een stuk beter, maar prima stadje hoor. Ben er verder niet uitgeweest ofzoquote:Op zondag 7 december 2014 02:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind Tilburg niet zo tof eigenlijk.
[..]
Eerst maar eens m'n studie afronden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |