Welterusten Yvquote:Op zondag 7 december 2014 02:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee never mind, moest helaas even checken of ik echt een verdorven geest heb.
Te veel op Fok! denk ik. Gauw maar offline.
Slaap lekker
Ja, mee eens. Denk ook dat het een 'promotie' filmpje was. Ze krijgen de reis zolang ze dan sluikreclame maken.quote:Op zondag 7 december 2014 01:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das wel heul snel. Malta is niet groot, maar er is best wat te zien
Truste yv!quote:Op zondag 7 december 2014 02:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee never mind, moest helaas even checken of ik echt een verdorven geest heb.
Te veel op Fok! denk ik. Gauw maar offline.
Slaap lekker
De goede oude tijd?quote:Op zondag 7 december 2014 02:05 schreef Barbusse het volgende:
Godver, ik word er helemaal melancholisch vanNachten op het strand met vrienden, drank en bongo's
Die is niet meerquote:
Terug naar Nederland?quote:Op zondag 7 december 2014 02:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is niet meerDaarom zit ik ook met het idee te spelen om te vertrekken
Ow Hell noquote:
Zuid Frankrijk?quote:Op zondag 7 december 2014 02:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ow Hell noErgens waar het ook warm en niet over gereguleerd is
Waarom zit je eigenlijk in Malta?quote:Op zondag 7 december 2014 02:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ow Hell noErgens waar het ook warm en niet over gereguleerd is
Maybe.quote:
Nog verder wegquote:Op zondag 7 december 2014 02:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maybe.
Een vriendin van me zegt dat ik naar Guadeloupe moet komen, en dat klinkt best verleidelijk
Waarom niet? Ik wou altijd al in het buitenland wonen, had geen baan, geen relatie meer, dus dacht "Fuck it, let's pack up and leave." Ik kon hier eventueel een baan krijgen dus ben op het vliegtuig gestapt met 1 koffer en 500 euro. Dat was 4 jaar geleden.quote:Op zondag 7 december 2014 02:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Waarom zit je eigenlijk in Malta?
Sorry broquote:
Het was ook geen aanval, gewoon interesse.quote:Op zondag 7 december 2014 02:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik wou altijd al in het buitenland wonen, had geen baan, geen relatie meer, dus dacht "Fuck it, let's pack up and leave." Ik kon hier eventueel een baan krijgen dus ben op het vliegtuig gestapt met 1 koffer en 500 euro. Dat was 4 jaar geleden.
Als je toch al weg wil, dan gewoon doen tochquote:Op zondag 7 december 2014 02:10 schreef Barbusse het volgende:
Een vriendin van me zegt dat ik naar Guadeloupe moet komen, en dat klinkt best verleidelijk
Als ik ooit geld en tijd heb kom ik wel een keer langsquote:
Ik zag het ook niet als een aanval hoorquote:Op zondag 7 december 2014 02:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het was ook geen aanval, gewoon interesse.![]()
Maar wel leuk.
True, maar ik moet er wel een baan kunnen vinden. En ik vind mijn baan die ik nu heb tof. Zo heel makkelijk is het helaas niet.quote:Op zondag 7 december 2014 02:16 schreef Moppert het volgende:
[..]
Als je toch al weg wil, dan gewoon doen toch
Altijd welkom, dudequote:Op zondag 7 december 2014 02:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik ooit geld en tijd heb kom ik wel een keer langsWil nog zat van de wereld zien, dus waarom niet.
Oke.quote:Op zondag 7 december 2014 02:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet als een aanval hoor
Ik heb liever spijt van dingen die ik gedaan heb dan van dingen die ik niet gedaan heb. Dus moest het gewoon doen. Beste beslissing van mijn leven.Alleen begint het nu dus weer te kriebelen om mijn koffer te pakken
Thanks bro!quote:
Ja? Zelf ook plannen om te gaan?quote:Op zondag 7 december 2014 02:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke.![]()
Als je de kans hebt, zeker doen toch? Ik begrijp wel waarom je Nederland hebt verlaten.
Mwah, ben nog jong he. Wil mijn tweede stage (journalistiek) wel in een Spaanstalig land uitvoeren en als het mogelijk is daar uiteindelijk blijven hangen.quote:
Hoe jong?quote:Op zondag 7 december 2014 02:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mwah, ben nog jong he. Wil mijn tweede stage (journalistiek) wel in een Spaanstalig land uitvoeren en als het mogelijk is daar uiteindelijk blijven hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |