VA my nigguhquote:
Jij bent bruiner dan ik hoorquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god, heb je die MM paupermeuk?
Ik ben een bountyquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent bruiner dan ik hoor
hey
Mooi. Die gaat ook op het lijstje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Maar laat ik het zo zeggen, het verschil tussen een dac van 100 euro en 400 euro merk je veel minder dan van dat tussen een amp van 100 of 400 euro
Ik zou jou niet heel erg ghetto noemen neequote:
Wat voor drugs is OM-5E? Beetje zoals 2CB?quote:
jwz gquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou jou niet heel erg ghetto noemen nee
quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:32 schreef DrNick het volgende:
Kijk nu eens wat ik tussen mijn bookmarks vond: http://rockbin.ytmnd.com/
Ah, nicequote:Op zaterdag 6 december 2014 00:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]die had ik gemaakt ( als die van username ytnmd komt is die van mij)
ik heb nog een paar leuke gemaakt
Jezusquote:Op zaterdag 6 december 2014 00:41 schreef GekkePoes het volgende:
http://kaaba.ytmnd.com/
Ik heb er dingen tussen zitten, waarvan ik me afvraag hoe ik ze in vredesnaam heb kunnen uploadenhttp://ytmnd.com/users/ytnmd/sites
Van dat Japanse houtbewerking? Jup, was tof.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
Nick, had je dat filmpje van gisteren nog gekeken?
Die Amerikaanse hippies though.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Van dat Japanse houtbewerking? Jup, was tof.
Jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die Amerikaanse hippies though.
Ik was deze helemaal vergetenquote:
Shoji schermen ja. Wil er ooit nog eens wat van laten terugkomen in m'n kamer. Maar het moet wel passen. Geen Japanse meuk in iets proppen waar het niet hoort.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja
Die gordijnschermen waren wel tof tho.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Shoji schermen ja. Wil er ooit nog eens wat van laten terugkomen in m'n kamer. Maar het moet wel passen. Geen Japanse meuk in iets proppen waar het niet hoort.
ALLESHC MEOT JAPANSCHquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Shoji schermen ja. Wil er ooit nog eens wat van laten terugkomen in m'n kamer. Maar het moet wel passen. Geen Japanse meuk in iets proppen waar het niet hoort.
quote:
Minimalisme sowiesoquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik hou gewoon van minimalistisch. Ergens zo'n kamerscherm neerpleuren in een propvolle kamer is niet mooi.
Eerst maar eens afwachten hoe het volgende huis er uit ziet van binnen.
Ik vind het altijd grappig hoe ze bij alles er bij moeten zeggen dat het Japans is.quote:
Dat jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het altijd grappig hoe ze bij alles er bij moeten zeggen dat het Japans is.
JA DE HOUTLIJM IS JAPANS NO SHIT JE BENT IN JAPAN.
Nicequote:Op zaterdag 6 december 2014 08:04 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb een pompoenbroodje met kaas en baconneuk ja
Je bent zelf nicequote:
Danku danku.quote:
Vroeg?quote:Op zaterdag 6 december 2014 08:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat doe je zo vroeg wakker Bart?
Nawhquote:Op zaterdag 6 december 2014 08:33 schreef Bart het volgende:
Maar ik ga zo even ontbijt op bed maken voor MevrouwBart.
Altijd op zaterdag.quote:
Ik denk hetquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hebben die mensen dan een leven of wat?
quote:
RIPquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Zit een fucking enge man in de trein...
Thanksquote:
Sorryquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]een post van gisteren quoten
Mods van tegenwoordigquote:
Ik ben vergeten om je een verjaardagkaartje te sturen.....quote:
Hard gewerkt?!quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ouinet thuis van werken, gelijk een goudgele rakker geopend
Heb je je rijbewijs?!quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
HeaN, wanneer mag ik nou je motor lenen?
Niet voor de motor, misschien van de zomer.quote:
Jouw kaart van vorig jaarquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:40 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ben vergeten om je een verjaardagkaartje te sturen.....
Vergeef je mij?!
[..]
Hard gewerkt?!
Mijn motor valt in de zware categorie, dus beginnende motorrijders mogen hier niet op rijden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet voor de motor, misschien van de zomer.
Hihi, ik probeer me voor te stellen hoe jij op een motor klautert.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet voor de motor, misschien van de zomer.
Dacht ik al jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:44 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Mijn motor valt in de zware categorie, dus beginnende motorrijders mogen hier niet op rijden.
Met een keuken trapjequote:Op zaterdag 6 december 2014 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hihi, ik probeer me voor te stellen hoe jij op een motor klautert.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, dat gaat lastig worden op de mijne!quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tenzij 24 of ouder. Kan je meteen proper A halen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:44 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Mijn motor valt in de zware categorie, dus beginnende motorrijders mogen hier niet op rijden.
Goldwings hebben dacht ik een electrische bok.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
Bij het stoplicht mechanische steuntjes die de motor balanceren
Wat rij je?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:46 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, dat gaat lastig worden op de mijne!![]()
Dan moet LB toch ff wachten!quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tenzij 24 of ouder. Kan je meteen proper A halen.
Yeah fuck you tooquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geduld loont. In de tussentijd beetje groeien en zulks.
Das echt kak, ik moest beginnen op zo'n 25 kw ding!quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geduld loont. In de tussentijd beetje groeien en zulks.
Whehehe. Maar 100 op zo'n brommer voelt wel sneller dan 100 op een motor.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:49 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Das echt kak, ik moest beginnen op zo'n 25 kw ding!![]()
Net een opgevoerde brommer!
Pls stahpquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehehe. Maar 100 op zo'n brommer voelt wel sneller dan 100 op een motor.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Zou wel een goede zwarte piet zijn
Halloquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Zou wel een goede zwarte piet zijn
Yes. Had je het ook op't kentekenbewijs staan of alleen geknepen?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:51 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn eerste motor, deze was zelfs nog te zwaar en moest geknepen worden!
quote:
Hallo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hallo
Ik vind dit racistisch en aanstootgevend
Groetjes.
d4v1dquote:
Op kenteken, maar na een jaar de begrenzers eruit laten halen!quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Had je het ook op't kentekenbewijs staan of alleen geknepen?
Sneaky sneaky.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:54 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Op kenteken, maar na een jaar de begrenzers eruit laten halen!
Hallonquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hallo
Ik vind dit racistisch en aanstootgevend
Groetjes.
Oke.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hallo.
Dat kan.
Groetjes terug.
Goed goed. Moe dat welquote:
Voor de veiligheid, meestromen met het verkeer en zulks. Say no more, say no more.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:56 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
130 op de snelweg kan gewoon niet!![]()
Daarom moest ik dit doen!
Anders zou je het doen?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
ik heb ook nog geen kerstspullen dus.. maarja angel, maria, jesus en jose zul je hier niet vinden op de cola.
RIP SVquote:Op zondag 7 december 2014 00:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn laatste 24 uur als 22-jarige gaan nu in
Alvast gefeliciteerd!quote:Op zondag 7 december 2014 00:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 00:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
The weirdest bonerquote:Op zondag 7 december 2014 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ergens kwam de afdeling viral marketing van Coca Cola collectief klaar.
Ook moe, rugpijn en ik heb zere voetenquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed goed. Moe dat wel
Met jou?
Wat hedde gij gedaan?quote:Op zondag 7 december 2014 00:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ook moe, rugpijn en ik heb zere voeten
Oh kutquote:
Je bent zelf een keiquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
Hedde gij da gezeed gehad ja minde da werkeluk woar hoe doede gij da hoe doede gij da hoe hedde gij da gedoan?
quote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
Hedde gij da gezeed gehad ja minde da werkeluk woar hoe doede gij da hoe doede gij da hoe hedde gij da gedoan?
quote:
Hihiquote:
Oh draadstaalquote:
Wa zedde gij?!quote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
Sayidquote:Op zondag 7 december 2014 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
Iek heb geen internet.. hoe kan die virus op komen? Raam open, tocht.. virus op? Computer hoesten? Nee!
Doe maar 2quote:Op zondag 7 december 2014 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He Leon, doe d'r voor mij maar een kipcorn in!
Dag fanquote:
Jaja zeker zeker, ik was op tv he van de week:quote:Op zondag 7 december 2014 00:21 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hallon Paulus, alles kits achter de rits?!
OMGquote:Op zondag 7 december 2014 00:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaja zeker zeker, ik was op tv he van de week:
Weblogger Paul bij De Wereld Draait Door
Moneymakerquote:
"vakantie"quote:
En geen ene flikker doenquote:Op zondag 7 december 2014 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
Wel uitslapen elke dag, dat dan weer wel.
Haha LB maakt geen moneyquote:Op zondag 7 december 2014 00:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moneymaker
Ik was vandaag vrij
Hahaquote:
Zonder poen kan je niks doen!quote:Op zondag 7 december 2014 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geld hoeft niet zo belangrijk te zijn.
quote:Op zondag 7 december 2014 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee.Heb ook wel een paar baaldagen gehad, mja, valt weinig meer van te maken.
Dat nooitquote:
Was echt engquote:Op zondag 7 december 2014 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]L.I.P and with happiness. Enge man bleef dus weg.
Is niet prettig ook 1 keer meegemaakt in de metro in berlijn met een of andere junkie en een keer in een bar in Ierland.. een of andere smerige pervert die maar bleef staren..quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Troubles rond de kerst are the worst.
Winter kan best leuk zijn, wordt nu alleen elk jaar iets minder bij mij.quote:Op zondag 7 december 2014 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Winter is kut ja. Misschien helpt zo'n lamp bij je.. weet ff de naam niet.
heisendogequote:Op zondag 7 december 2014 11:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ging helemaal stuk om say doge name.
Toen ik in San Francisco was reed er een auto rond met Los Pollos Hermanos stickersquote:
Ha fucking awesome.quote:Op zondag 7 december 2014 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen ik in San Francisco was reed er een auto rond met Los Pollos Hermanos stickers
mijn badjas is het niet met je eensquote:
klinkiequote:Op zondag 7 december 2014 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom maar hier bby, lkr warm.
quote:Op zondag 7 december 2014 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom maar hier bby, lkr warm.
alles good ih zitterd?quote:
Ja, Heet Heet Heetquote:Op zondag 7 december 2014 12:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hallo heet, heet jij ook heet van je achternaam?
Je bent al gekquote:Op zondag 7 december 2014 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voor mijn kerstballers, champagneknallers, al die sneeuwpoppers, oh denneboomlallers
Het is kerstmis jongens, maak me gek
hommonickjen klinkt ook wel goed toch?quote:Op zondag 7 december 2014 13:23 schreef DrNick het volgende:
DrBae
Klinkerbae
ElBae
bĉv1d
Baeo
Cribae
BaeBaeQSausage
quote:Op zondag 7 december 2014 13:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
hommonickjen klinkt ook wel goed toch?
quote:Op zondag 7 december 2014 13:23 schreef DrNick het volgende:
DrBae
Klinkerbae
ElBae
bĉv1d
Baeo
Cribae
BaeBaeQSausage
Nimmerquote:Op zondag 7 december 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Spreek je Jhali nog eens?
how you doin'?quote:
leeft die nog dan?quote:Op zondag 7 december 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Spreek je Jhali nog eens?
Check, check, en een beetje.quote:Op zondag 7 december 2014 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alleen als je zacht en warm en klein bent, anders wordt het krap
Vast wel. Zou me niets verbazen als ze een kind heeftquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 13:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Stiekem pak je elke avond weer je verrekijker en ga je vanuit de auto Jhali spotten.
quote:
Jhalii = dearest toch?quote:Op zondag 7 december 2014 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vast wel. Zou me niets verbazen als ze een kind heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |