VA my nigguhquote:
Jij bent bruiner dan ik hoorquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god, heb je die MM paupermeuk?
Ik ben een bountyquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent bruiner dan ik hoor
hey
Mooi. Die gaat ook op het lijstje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Maar laat ik het zo zeggen, het verschil tussen een dac van 100 euro en 400 euro merk je veel minder dan van dat tussen een amp van 100 of 400 euro
Ik zou jou niet heel erg ghetto noemen neequote:
Wat voor drugs is OM-5E? Beetje zoals 2CB?quote:
jwz gquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou jou niet heel erg ghetto noemen nee
quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:32 schreef DrNick het volgende:
Kijk nu eens wat ik tussen mijn bookmarks vond: http://rockbin.ytmnd.com/
Ah, nicequote:Op zaterdag 6 december 2014 00:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]die had ik gemaakt ( als die van username ytnmd komt is die van mij)
ik heb nog een paar leuke gemaakt
Jezusquote:Op zaterdag 6 december 2014 00:41 schreef GekkePoes het volgende:
http://kaaba.ytmnd.com/
Ik heb er dingen tussen zitten, waarvan ik me afvraag hoe ik ze in vredesnaam heb kunnen uploadenhttp://ytmnd.com/users/ytnmd/sites
Van dat Japanse houtbewerking? Jup, was tof.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
Nick, had je dat filmpje van gisteren nog gekeken?
Die Amerikaanse hippies though.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Van dat Japanse houtbewerking? Jup, was tof.
Jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die Amerikaanse hippies though.
Ik was deze helemaal vergetenquote:
Shoji schermen ja. Wil er ooit nog eens wat van laten terugkomen in m'n kamer. Maar het moet wel passen. Geen Japanse meuk in iets proppen waar het niet hoort.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja
Die gordijnschermen waren wel tof tho.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Shoji schermen ja. Wil er ooit nog eens wat van laten terugkomen in m'n kamer. Maar het moet wel passen. Geen Japanse meuk in iets proppen waar het niet hoort.
ALLESHC MEOT JAPANSCHquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Shoji schermen ja. Wil er ooit nog eens wat van laten terugkomen in m'n kamer. Maar het moet wel passen. Geen Japanse meuk in iets proppen waar het niet hoort.
quote:
Minimalisme sowiesoquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik hou gewoon van minimalistisch. Ergens zo'n kamerscherm neerpleuren in een propvolle kamer is niet mooi.
Eerst maar eens afwachten hoe het volgende huis er uit ziet van binnen.
Ik vind het altijd grappig hoe ze bij alles er bij moeten zeggen dat het Japans is.quote:
Dat jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het altijd grappig hoe ze bij alles er bij moeten zeggen dat het Japans is.
JA DE HOUTLIJM IS JAPANS NO SHIT JE BENT IN JAPAN.
Nicequote:Op zaterdag 6 december 2014 08:04 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb een pompoenbroodje met kaas en baconneuk ja
Je bent zelf nicequote:
Danku danku.quote:
Vroeg?quote:Op zaterdag 6 december 2014 08:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat doe je zo vroeg wakker Bart?
Nawhquote:Op zaterdag 6 december 2014 08:33 schreef Bart het volgende:
Maar ik ga zo even ontbijt op bed maken voor MevrouwBart.
Altijd op zaterdag.quote:
Ik denk hetquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hebben die mensen dan een leven of wat?
quote:
RIPquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Zit een fucking enge man in de trein...
Thanksquote:
Sorryquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]een post van gisteren quoten
Mods van tegenwoordigquote:
Ik ben vergeten om je een verjaardagkaartje te sturen.....quote:
Hard gewerkt?!quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ouinet thuis van werken, gelijk een goudgele rakker geopend
Heb je je rijbewijs?!quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
HeaN, wanneer mag ik nou je motor lenen?
Niet voor de motor, misschien van de zomer.quote:
Jouw kaart van vorig jaarquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:40 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ben vergeten om je een verjaardagkaartje te sturen.....
Vergeef je mij?!
[..]
Hard gewerkt?!
Mijn motor valt in de zware categorie, dus beginnende motorrijders mogen hier niet op rijden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet voor de motor, misschien van de zomer.
Hihi, ik probeer me voor te stellen hoe jij op een motor klautert.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet voor de motor, misschien van de zomer.
Dacht ik al jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:44 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Mijn motor valt in de zware categorie, dus beginnende motorrijders mogen hier niet op rijden.
Met een keuken trapjequote:Op zaterdag 6 december 2014 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hihi, ik probeer me voor te stellen hoe jij op een motor klautert.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, dat gaat lastig worden op de mijne!quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tenzij 24 of ouder. Kan je meteen proper A halen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:44 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Mijn motor valt in de zware categorie, dus beginnende motorrijders mogen hier niet op rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |