Jezusquote:Op zaterdag 6 december 2014 00:41 schreef GekkePoes het volgende:
http://kaaba.ytmnd.com/
Ik heb er dingen tussen zitten, waarvan ik me afvraag hoe ik ze in vredesnaam heb kunnen uploadenhttp://ytmnd.com/users/ytnmd/sites
Van dat Japanse houtbewerking? Jup, was tof.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
Nick, had je dat filmpje van gisteren nog gekeken?
Die Amerikaanse hippies though.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Van dat Japanse houtbewerking? Jup, was tof.
Jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die Amerikaanse hippies though.
Ik was deze helemaal vergetenquote:
Shoji schermen ja. Wil er ooit nog eens wat van laten terugkomen in m'n kamer. Maar het moet wel passen. Geen Japanse meuk in iets proppen waar het niet hoort.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja
Die gordijnschermen waren wel tof tho.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Shoji schermen ja. Wil er ooit nog eens wat van laten terugkomen in m'n kamer. Maar het moet wel passen. Geen Japanse meuk in iets proppen waar het niet hoort.
ALLESHC MEOT JAPANSCHquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Shoji schermen ja. Wil er ooit nog eens wat van laten terugkomen in m'n kamer. Maar het moet wel passen. Geen Japanse meuk in iets proppen waar het niet hoort.
quote:
Minimalisme sowiesoquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik hou gewoon van minimalistisch. Ergens zo'n kamerscherm neerpleuren in een propvolle kamer is niet mooi.
Eerst maar eens afwachten hoe het volgende huis er uit ziet van binnen.
Ik vind het altijd grappig hoe ze bij alles er bij moeten zeggen dat het Japans is.quote:
Dat jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het altijd grappig hoe ze bij alles er bij moeten zeggen dat het Japans is.
JA DE HOUTLIJM IS JAPANS NO SHIT JE BENT IN JAPAN.
Nicequote:Op zaterdag 6 december 2014 08:04 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb een pompoenbroodje met kaas en baconneuk ja
Je bent zelf nicequote:
Danku danku.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |