RIPquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Zit een fucking enge man in de trein...
Thanksquote:
Sorryquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]een post van gisteren quoten
Mods van tegenwoordigquote:
Ik ben vergeten om je een verjaardagkaartje te sturen.....quote:
Hard gewerkt?!quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ouinet thuis van werken, gelijk een goudgele rakker geopend
Heb je je rijbewijs?!quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
HeaN, wanneer mag ik nou je motor lenen?
Niet voor de motor, misschien van de zomer.quote:
Jouw kaart van vorig jaarquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:40 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ben vergeten om je een verjaardagkaartje te sturen.....
Vergeef je mij?!
[..]
Hard gewerkt?!
Mijn motor valt in de zware categorie, dus beginnende motorrijders mogen hier niet op rijden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet voor de motor, misschien van de zomer.
Hihi, ik probeer me voor te stellen hoe jij op een motor klautert.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet voor de motor, misschien van de zomer.
Dacht ik al jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:44 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Mijn motor valt in de zware categorie, dus beginnende motorrijders mogen hier niet op rijden.
Met een keuken trapjequote:Op zaterdag 6 december 2014 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hihi, ik probeer me voor te stellen hoe jij op een motor klautert.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, dat gaat lastig worden op de mijne!quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tenzij 24 of ouder. Kan je meteen proper A halen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:44 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Mijn motor valt in de zware categorie, dus beginnende motorrijders mogen hier niet op rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |