"vakantie"quote:
En geen ene flikker doenquote:Op zondag 7 december 2014 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
Wel uitslapen elke dag, dat dan weer wel.
Haha LB maakt geen moneyquote:Op zondag 7 december 2014 00:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moneymaker
Ik was vandaag vrij
Hahaquote:
Zonder poen kan je niks doen!quote:Op zondag 7 december 2014 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geld hoeft niet zo belangrijk te zijn.
quote:Op zondag 7 december 2014 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee.Heb ook wel een paar baaldagen gehad, mja, valt weinig meer van te maken.
Dat nooitquote:
Was echt engquote:Op zondag 7 december 2014 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]L.I.P and with happiness. Enge man bleef dus weg.
Is niet prettig ook 1 keer meegemaakt in de metro in berlijn met een of andere junkie en een keer in een bar in Ierland.. een of andere smerige pervert die maar bleef staren..quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Troubles rond de kerst are the worst.
Winter kan best leuk zijn, wordt nu alleen elk jaar iets minder bij mij.quote:Op zondag 7 december 2014 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Winter is kut ja. Misschien helpt zo'n lamp bij je.. weet ff de naam niet.
heisendogequote:Op zondag 7 december 2014 11:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ging helemaal stuk om say doge name.
Toen ik in San Francisco was reed er een auto rond met Los Pollos Hermanos stickersquote:
Ha fucking awesome.quote:Op zondag 7 december 2014 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen ik in San Francisco was reed er een auto rond met Los Pollos Hermanos stickers
mijn badjas is het niet met je eensquote:
klinkiequote:Op zondag 7 december 2014 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom maar hier bby, lkr warm.
quote:Op zondag 7 december 2014 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom maar hier bby, lkr warm.
alles good ih zitterd?quote:
Ja, Heet Heet Heetquote:Op zondag 7 december 2014 12:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hallo heet, heet jij ook heet van je achternaam?
Je bent al gekquote:Op zondag 7 december 2014 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voor mijn kerstballers, champagneknallers, al die sneeuwpoppers, oh denneboomlallers
Het is kerstmis jongens, maak me gek
hommonickjen klinkt ook wel goed toch?quote:Op zondag 7 december 2014 13:23 schreef DrNick het volgende:
DrBae
Klinkerbae
ElBae
bĉv1d
Baeo
Cribae
BaeBaeQSausage
quote:Op zondag 7 december 2014 13:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
hommonickjen klinkt ook wel goed toch?
quote:Op zondag 7 december 2014 13:23 schreef DrNick het volgende:
DrBae
Klinkerbae
ElBae
bĉv1d
Baeo
Cribae
BaeBaeQSausage
Nimmerquote:Op zondag 7 december 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Spreek je Jhali nog eens?
how you doin'?quote:
leeft die nog dan?quote:Op zondag 7 december 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Spreek je Jhali nog eens?
Check, check, en een beetje.quote:Op zondag 7 december 2014 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alleen als je zacht en warm en klein bent, anders wordt het krap
Vast wel. Zou me niets verbazen als ze een kind heeftquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 13:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Stiekem pak je elke avond weer je verrekijker en ga je vanuit de auto Jhali spotten.
quote:
Jhalii = dearest toch?quote:Op zondag 7 december 2014 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vast wel. Zou me niets verbazen als ze een kind heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |