zeg ik niet, ik bewaar hemquote:
ja, nu dus niet meerquote:
kut muziek dusquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga naar een prog-metal band uit Zweden.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
wietparkiet, wietparkiet en wietparkiet
over een kwartiertjequote:
Kwam er laatst achter dat hij nep is, en dat zwarte pieten helemaal niet echt zwart zijn. Toen was de lol er voor mij wel een beetje af.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
fggts waarom vieren jullie geen sinterklaas
ehquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel duidelijk wie van de 3 prinsesjes later het knapst is
Mogen wel allemaal zusjes zijn maar ik zie toch duidelijk verschil. Vooral als ik naar de linker kijk (Alexia)quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eh
zijn allemaal kloontjes van elkaar
jammer dat er bij ze alle 3 een beetje te veel wimlex genen in het gezicht terecht zijn gekomenquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel duidelijk wie van de 3 prinsesjes later het knapst is
Jij ziet het ookquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:29 schreef gianni61 het volgende:
voor die linker is er misschien nog een beetje hoop inderdaad
komt misschien ook omdat die middelste gewoon een downie pose heeft en de rechter al te veel gebulkt heeftquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mogen wel allemaal zusjes zijn maar ik zie toch duidelijk verschil. Vooral als ik naar de linker kijk (Alexia)
Ik heb echt niks met die Amaliaquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt misschien ook omdat die middelste gewoon een downie pose heeft en de rechter al te veel gebulkt heeft
het zal mij allemaal redelijk aan mijn anus oxiderenquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met die AmaliaIk vond haar als klein kind al lelijk en dacht toen nog nou trekt wel bij als die richting de puberteit gaat. Nou..
Ik weet niet eens meer hoe die jongste heet haha
Ben je ook 11 jaar oudquote:Prinses Catharina-Amalia wordt aangesproken als Koninklijke Hoogheid en aangeschreven als Hare Koninklijke Hoogheid de Prinses van Oranje
Als ik stoned ben en me verveel dan ga ik doorlezen enz. Zag ineens nieuwsbericht over nieuwe foto's van die prinsesjes vandaarquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zal mij allemaal redelijk aan mijn anus oxideren
dat zou je maar les moeten gevenquote:
Bedenk me nu.. koningdag vieren op school lijkt me ook vreemd voor haar. Dat je weet dat je mede klas/schoolgenoten allemaal feest vieren om je vaderquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat zou je maar les moeten geven
jantje en marietje mogen samen het eerste hoofdstuk oplezen en Hare Koninklijke Hoogheid de Prinses van Oranje mag samen met karel het 2de hoofdstuk oplezen
haha zou wel apart zijn jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedenk me nu.. koningdag vieren op school lijkt me ook vreemd voor haar. Dat je weet dat je mede klas/schoolgenoten allemaal feest vieren om je vader
Sorry ik ga soms echt te dom nadenken over zulke dingen als ik stoned benquote:
hoeft niet perse, wimlex is ook militair geweest enzoquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry ik ga soms echt te dom nadenken over zulke dingen als ik stoned benLijkt me gewoon raar als je op je 11de al weet dat je ooit de baas bent over het hele land enz
Dat laatste weet ik maar goed Willem blijft niet tot zijn dood aan de troon dus ooit neemt ze het over. Maar serieus? Dus tot je de troon op volgt kun je wel je eigen gang een beetje gaan dus. Eigenlijk boeit mij het koningshuis niet echt veelquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoeft niet perse, wimlex is ook militair geweest enzo
en je word pas koningin als de huidige koning(in) afstand neemt van de troon
ja je kan moeilijk een beetje stilzitten en niks doen lijkt mequote:Op vrijdag 5 december 2014 16:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik maar goed Willem blijft niet tot zijn dood aan de troon dus ooit neemt ze het over. Maar serieus? Dus tot je de troon op volgt kun je wel je eigen gang een beetje gaan dus. Eigenlijk boeit mij het koningshuis niet echt veel!
Net als zoveel onderwerpen waar ik wel eens ineens over ga lezen
Dat is zoquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja je kan moeilijk een beetje stilzitten en niks doen lijkt me
link?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:50 schreef Amarantha het volgende:
Mijn god wat is dit forum toch mooi, nu is 1 van die toyboys van Onno Hoes zelf aan het reageren in het topic over Onno Hoes
SHO / [ONNÖZELGATE] #10 Met aandachtorgelende knulletjes en verder naar beneden meer reacties.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SHO / [ONNÖZELGATE] #10 Met aandachtorgelende knulletjes en verder naar beneden meer reacties.
Ik vind mooi. Is wel vaker gebeurd dat mensen uit een tv programma ofzo zich hier aanmelden om verhaal te doenquote:
Ja, bijv Jari Pluim die in Onopgeloste zaken de stalking van Emmelie zat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind mooi. Is wel vaker gebeurd dat mensen uit een tv programma ofzo zich hier aanmelden om verhaal te doen
Yupquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, bijv Jari Pluim die in Onopgeloste zaken de stalking van Emmelie zat.
Die Ruud klinkt wel geloofwaardig. Ik denk wel dat het hem isquote:
Vas twel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die Ruud klinkt wel geloofwaardig. Ik denk wel dat het hem is
Geeeeoooooquote:
Gianniquote:
I'm doing fine, thanks for asking. What about you?quote:
Good goodquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I'm doing fine, thanks for asking. What about you?
Good to hearquote:
Ik zet net Fringe aanquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een nieuwe TBBT zet ik maar een oude aan![]()
En ga ik mijn eten eens bereiden.
Ook nicequote:
Series terugkijken, ik snap dat nooitquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook nice![]()
Misschien dat ik die ook nog eens terug ga kijken, maar eerst denk ik breaking bad terug kijken.. ooit.
Verse hamburger op een italiaanse bol met sla en ham.
Ik doe het normaal ook niet.. alleen met sitcoms eigenlijk, maar dan meestal is dat omdat ze op tv zijn en ik die dan aan heb staanquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Series terugkijken, ik snap dat nooit
Nice
Wat is daar dan leuk aan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe het normaal ook niet.. alleen met sitcoms eigenlijk, maar dan meestal is dat omdat ze op tv zijn en ik die dan aan heb staanverder nooit echt een niet-humor serie terug gekeken volgens mij. Ben er ook niet zo'n fan van omdat ik veel onthoud. Maar over een jaar .. of 2.. een keer BB terug kijken lijkt mij wel leuk.
Ik heb vele films meer dan 3x gezienquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat is daar dan leuk aan?
Ik kijk dan ook zelden films 2x
whut, welke?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb vele films meer dan 3x gezienzijn er bij die misschien over de 10 gaan.
the matrixquote:
Series die echt goed waren opnieuw kijken is wel leuk, maar het moet wel echt jaren later zijn dan. Ga niet twee keer hetzelfde kijken in het jaar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe het normaal ook niet.. alleen met sitcoms eigenlijk, maar dan meestal is dat omdat ze op tv zijn en ik die dan aan heb staanverder nooit echt een niet-humor serie terug gekeken volgens mij. Ben er ook niet zo'n fan van omdat ik veel onthoud. Maar over een jaar .. of 2.. een keer BB terug kijken lijkt mij wel leuk.
Nooit gezienquote:
ga je diep schamenquote:
Dumb and dumber, Dude where's my car, tenacious d the pick of destiny, superbad..quote:
Ja I knowquote:
Oh, Intouchables heb ik wel 3 keer gezien jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dumb and dumber, Dude where's my car, tenacious d the pick of destiny, superbad..
En 3x weet ik nog Bad Words, 3x Intouchables, X-men DOF 2x (bios), zombieland 4 of 5x
quote:
broroquote:
mooie foto van jouquote:
quote:
ja goed goed. Met jou?quote:
Mooi.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
jamaar ik ben over een uur weg dan komen er drie vrienden hier
Hij mistte jou ook hoorquote:
quote:
quote:
Ik nietquote:
wutquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:29 schreef LittleBrownie het volgende:
huuhhhhhh ik zie m'n moeder opeens op een facebook page
jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:31 schreef Fylax het volgende:
Nog een half uur tot Fylax Friday, jullie luisteren toch ook mee?
ONZ / [GUTTER-FM] #33 ACT Bedankt _O_
Neequote:
Earth?quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee
Het is een Humans of blabla page
ja sinterklaasavond hequote:Op vrijdag 5 december 2014 20:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Goddamnit ik ga naar de winkel om wat te printen, is ie dicht
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad. Sowieso denk ik altijd aan Beatrix als ik dat woord zie.
quote:
aandachtshoer actiequote:
haha vriendloos xdxdquote:
Het einde ook gezien?quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het einde ook gezien?
Het was oorspronkelijk een liedje, gewoon omdat het kon, toen heeft iemand er een keer een animatie van gemaakt en nu heeft die gast dus deze uitvoering er van gemaakt. Met de echte Shia LaBeouf op het einde. Er zit compleet geen logica of reden achter, en daarom is het zo grappig.
Dat einde is trouwens een referentie naar Citizen Kane.
Je hebt denk ik überhaupt geen films van Orson Welles gezien. Wat zonde is, want ze zijn best goed. Ook al zijn ze oud. Maar Citizen Kane is tof, vooral als je hem ziet zonder de grote spoiler te weten. Was ook een pionierende film. Als je hemt kijkt zal je merken dat zowel de voorgrond als de achtergrond bijna altijd scherp in beeld zijn. Deep focus. Dat was en blijft een zeldzaamheid.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, die referentie had ik nog niet in mijn referentiekader
ik ken twee gasten die in dat filmpje zittenquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik ken twee gasten die in dat filmpje zitten
ik denk dat ze wel wat ophadden jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]lol, klapperde die kaken ook hard?
Drawing me in, and you kicking me outquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
What will I do without your smart mouthhh
You got my head spinning, no kiddingquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Drawing me in, and you kicking me out
Waarom kick je mij dan er uit?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
'Cause allllllll of me, loves alllllll of you
Die tekst ook erbijquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
Klik per ongeluk op je redactie games link.. "Nee, die bestaat niet"
You're crazy and I'm out of my mindquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom kick je mij dan er uit?Speel je hard to get?
Als dat zo is dan:quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
You're crazy and I'm out of my mind
gr gr
quote:
Wat is niet te duur? En wil je open of gesloten?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:36 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wil een koptelefoon kopen niet al te duur.
Iemand tips?
Denk het niet nee. Staat op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt denk ik überhaupt geen films van Orson Welles gezien. Wat zonde is, want ze zijn best goed. Ook al zijn ze oud. Maar Citizen Kane is tof, vooral als je hem ziet zonder de grote spoiler te weten. Was ook een pionierende film. Als je hemt kijkt zal je merken dat zowel de voorgrond als de achtergrond bijna altijd scherp in beeld zijn. Deep focus. Dat was en blijft een zeldzaamheid.
quote:
rond de 50 of zo huh open gesloten?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat is niet te duur? En wil je open of gesloten?
Open of gesloten klankkastquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
rond de 50 of zo huh open gesloten?
Open klinkt "luchtiger", erg mooi. Maar wil nog wel eens wat minder bas hebben.quote:
Thanks nu snap ik het.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Open klinkt "luchtiger", erg mooi. Maar wil nog wel eens wat minder bas hebben.
Gesloten heeft vaak wat meer / strakkere bas, en isoleert het geluid van buiten wat beter.
Welke?quote:
Beetje bas? Denon maakt leuk spul. Als je het niet zeker weet klinkt Sennheiser altijd wel goed, vrij gebalanceerd geluid, geen gekke uitschieters in bas of treble bijvoorbeeld. Beyerdynamic is leuk, Duits, en handgemaakt maar heeft wel een typisch geluid wat je misschien niet per se waardeert.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje bas? Denon maakt leuk spul. Als je het niet zeker weet klinkt Sennheiser altijd wel goed, vrij gebalanceerd geluid, geen gekke uitschieters in bas of treble bijvoorbeeld. Beyerdynamic is leuk, Duits, en handgemaakt maar heeft wel een typisch geluid wat je misschien niet per se waardeert.
Wat is je budget ongeveer?
Niet heel veelquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
rond de 50 of zo huh open gesloten?
Budget 50 - 100 ongeveer. Ja bas wil ik wel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje bas? Denon maakt leuk spul. Als je het niet zeker weet klinkt Sennheiser altijd wel goed, vrij gebalanceerd geluid, geen gekke uitschieters in bas of treble bijvoorbeeld. Beyerdynamic is leuk, Duits, en handgemaakt maar heeft wel een typisch geluid wat je misschien niet per se waardeert.
Wat is je budget ongeveer?
ja ik ga geen 200 euro uitgeven aan een koptelefoonquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:50 schreef DrNick het volgende:
Voor 50 koop je niet heel veel volgens mij.
It's all about that bass..quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Budget 50 - 100 ongeveer. Ja bas wil ik wel.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
It's all about that bass..
bout that bass..
bout that bass
no treble
Niet?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja ik ga geen 200 euro uitgeven aan een koptelefoon
Nummer in mn kopquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
It's all about that bass..
bout that bass..
bout that bass
no treble
Nein.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet?
Ik wil zelf best veel geld uitgeven aan audiozooi.
Sennheiser voor 60quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Budget 50 - 100 ongeveer. Ja bas wil ik wel.
Hoe duur was dat logitech setje ook alweer? Prutser.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet?
Ik wil zelf best veel geld uitgeven aan audiozooi.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe duur was dat logitech setje ook alweer? Prutser.
Thanks die Denon lijkt mij chillquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sennheiser voor 60
http://www.redcoon.nl/B34(...)roduct_code=91743910
Opvouwbare Denon voor 70
http://www.bol.com/nl/p/denon-dn-hp500/9200000025418503
Zoiets?
Toen was ik net 17 en had ik net een computer van 1300 incluis alles aangeschaftquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe duur was dat logitech setje ook alweer? Prutser.
Die is mooi.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:59 schreef LittleBrownie het volgende:
You can't play on broken stringsss, you can't feellll anything
quote:
Mooi ding jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:01 schreef DrNick het volgende:
Een klasgenoot heeft er ook een, ziet er wel tof uit.
Maar je hebt wel koptelefoons, maar geen koptelefoonversterker? Die zijn niet groot.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:59 schreef DrNick het volgende:
Daarbij kan ik hier geen versterker + luidsprekers kwijt.
Samsungquote:
quote:
quote:
Hoezo slecht?quote:
Dat wel, moet ik nog eens kopen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar je hebt wel koptelefoons, maar geen koptelefoonversterker? Die zijn niet groot.
Noord-Koreaanse koptelefoons zijn het beste. Alles gesloten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
Zuid Koreaanse technologie![]()
Noord Korea best Korea.
Check de shit van Schiit eens. Vind je wel leuk denk ik.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoezo slecht?
[..]
Dat wel, moet ik nog eens kopen.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Noord-Koreaanse koptelefoons zijn het beste. Alles gesloten.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Noord-Koreaanse koptelefoons zijn het beste. Alles gesloten.
Nice. Wat is een beetje leuk? Ik vind vacuumbuizen wel mooi staan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Check de shit van Schiit eens. Vind je wel leuk denk ik.
Ik wil nog eens de Lyr 2. Kan je echt alles mee aandrijven. Van in-ears tot zware planar magetics.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil nog eens de Lyr 2. Kan je echt alles mee aandrijven. Van in-ears tot zware planar magetics.
ampquote:
Een DAC heb je nodig als je van je PC naar de versterker gaat. Zou zo'n amp niet in je geluidskaart prikken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:18 schreef DrNick het volgende:
Is het trouwens handig om er een DAC tussen te zetten?
Lyr eens aanschaffen dan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een DAC heb je nodig als je van je PC naar de versterker gaat. Zou zo'n amp niet in je geluidskaart prikken.
Let wel op dat je voor buizenversterkers een koptelefoon met een hoge weerstand moet hebben. Die heb je nu denk ik niet. 250Ω is eigenlijk al weinig.
De Lyr heeft ook twee buizen, en kan van alles aandrijven omdat hybride. Nadeel van de Valhalla is ook dat hij specifiek die buizen nodig heeft, je kan niet zomaar andere buizen van een ander merk proberen. Dat kan bij de Lyr wel.
Die ken ik jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
Even nuanceren, niet voor alle buizenversterkers heb je een hoogohmmige koptelefoon nodig. Alleen voor die zonder uitgangstransformator. Maar de Valhalla heeft die niet.
Als je bereid bent om veel meer neer te leggen voor buizen, en de importkosten wilt betalen, check Woo audio eens.
Samequote:
Digital to Analog Convertor. Die maakt van digitale bliepjes analoge bloepjes. Dus die prik je dan bijvoorbeeld met een S/PDIF of een USB kabel naar je PC. Als je een DAC neemt, moet je wel even checken wat voor digitale inputs hij heeft. Dus of hij wel USB heeft.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Lyr eens aanschaffen dan.
Maar die DAC, die zet je dan toch tussen je pc en die amp?
Ik ken het principe ja. Hoezo naar je pc eigenlijk? Toch van je pc naar iets analoogs?quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Digital to Analog Convertor. Die maakt van digitale bliepjes analoge bloepjes. Dus die prik je dan bijvoorbeeld met een S/PDIF of een USB kabel naar je PC. Als je een DAC neemt, moet je wel even checken wat voor digitale inputs hij heeft. Dus of hij wel USB heeft.
Ja, lievquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
Deze is cute:
[ afbeelding ]
En dit is gewoon geil:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
Deze is cute:
[ afbeelding ]
En dit is gewoon geil:
[ afbeelding ]
Geen skateboard?quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:29 schreef DrNick het volgende:
Ik wil nog zoveel kopen tho
Eerst maar eens een Macbook, dan wat audiospul.
Kloptquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ken het principe ja. Hoezo naar je pc eigenlijk? Toch van je pc naar iets analoogs?
3,5mm -> amp kan, maar de DAC's in je pc zijn vaak niet zo audiofiel verantwoord. En sowieso krijg je minder ruis als je het buiten de kast van je PC houdt.quote:Meer het verschil tussen usb>dac>amp en 3,5mm>amp. Of begrijp ik het dan verkeerd?
quote:
Dat bedoel ik. Het is dus beter om voor de versterker een DAC te zetten, in plaats van het geluid direct uit de 3,5mm in de amp te gooien?quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klopt
[..]
3,5mm -> amp kan, maar de DAC's in je pc zijn vaak niet zo audiofiel verantwoord. En sowieso krijg je minder ruis als je het buiten de kast van je PC houdt.
Het omschakelen van digitaal naar analoog is niet zo absoluut als je denkt, er is kwaliteitsverschil.
Je kan het wel proberen, zonder losse DAC.
Ja. Maar laat ik het zo zeggen, het verschil tussen een dac van 100 euro en 400 euro merk je veel minder dan van dat tussen een amp van 100 of 400 euroquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het is dus beter om voor de versterker een DAC te zetten, in plaats van het geluid direct uit de 3,5mm in de amp te gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |