zeg ik niet, ik bewaar hemquote:
ja, nu dus niet meerquote:
kut muziek dusquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga naar een prog-metal band uit Zweden.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
wietparkiet, wietparkiet en wietparkiet
over een kwartiertjequote:
Kwam er laatst achter dat hij nep is, en dat zwarte pieten helemaal niet echt zwart zijn. Toen was de lol er voor mij wel een beetje af.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
fggts waarom vieren jullie geen sinterklaas
ehquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel duidelijk wie van de 3 prinsesjes later het knapst is
Mogen wel allemaal zusjes zijn maar ik zie toch duidelijk verschil. Vooral als ik naar de linker kijk (Alexia)quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eh
zijn allemaal kloontjes van elkaar
jammer dat er bij ze alle 3 een beetje te veel wimlex genen in het gezicht terecht zijn gekomenquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel duidelijk wie van de 3 prinsesjes later het knapst is
Jij ziet het ookquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:29 schreef gianni61 het volgende:
voor die linker is er misschien nog een beetje hoop inderdaad
komt misschien ook omdat die middelste gewoon een downie pose heeft en de rechter al te veel gebulkt heeftquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mogen wel allemaal zusjes zijn maar ik zie toch duidelijk verschil. Vooral als ik naar de linker kijk (Alexia)
Ik heb echt niks met die Amaliaquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt misschien ook omdat die middelste gewoon een downie pose heeft en de rechter al te veel gebulkt heeft
het zal mij allemaal redelijk aan mijn anus oxiderenquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met die AmaliaIk vond haar als klein kind al lelijk en dacht toen nog nou trekt wel bij als die richting de puberteit gaat. Nou..
Ik weet niet eens meer hoe die jongste heet haha
Ben je ook 11 jaar oudquote:Prinses Catharina-Amalia wordt aangesproken als Koninklijke Hoogheid en aangeschreven als Hare Koninklijke Hoogheid de Prinses van Oranje
Als ik stoned ben en me verveel dan ga ik doorlezen enz. Zag ineens nieuwsbericht over nieuwe foto's van die prinsesjes vandaarquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zal mij allemaal redelijk aan mijn anus oxideren
dat zou je maar les moeten gevenquote:
Bedenk me nu.. koningdag vieren op school lijkt me ook vreemd voor haar. Dat je weet dat je mede klas/schoolgenoten allemaal feest vieren om je vaderquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat zou je maar les moeten geven
jantje en marietje mogen samen het eerste hoofdstuk oplezen en Hare Koninklijke Hoogheid de Prinses van Oranje mag samen met karel het 2de hoofdstuk oplezen
haha zou wel apart zijn jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedenk me nu.. koningdag vieren op school lijkt me ook vreemd voor haar. Dat je weet dat je mede klas/schoolgenoten allemaal feest vieren om je vader
Sorry ik ga soms echt te dom nadenken over zulke dingen als ik stoned benquote:
hoeft niet perse, wimlex is ook militair geweest enzoquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry ik ga soms echt te dom nadenken over zulke dingen als ik stoned benLijkt me gewoon raar als je op je 11de al weet dat je ooit de baas bent over het hele land enz
Dat laatste weet ik maar goed Willem blijft niet tot zijn dood aan de troon dus ooit neemt ze het over. Maar serieus? Dus tot je de troon op volgt kun je wel je eigen gang een beetje gaan dus. Eigenlijk boeit mij het koningshuis niet echt veelquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoeft niet perse, wimlex is ook militair geweest enzo
en je word pas koningin als de huidige koning(in) afstand neemt van de troon
ja je kan moeilijk een beetje stilzitten en niks doen lijkt mequote:Op vrijdag 5 december 2014 16:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik maar goed Willem blijft niet tot zijn dood aan de troon dus ooit neemt ze het over. Maar serieus? Dus tot je de troon op volgt kun je wel je eigen gang een beetje gaan dus. Eigenlijk boeit mij het koningshuis niet echt veel!
Net als zoveel onderwerpen waar ik wel eens ineens over ga lezen
Dat is zoquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja je kan moeilijk een beetje stilzitten en niks doen lijkt me
link?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:50 schreef Amarantha het volgende:
Mijn god wat is dit forum toch mooi, nu is 1 van die toyboys van Onno Hoes zelf aan het reageren in het topic over Onno Hoes
SHO / [ONNÖZELGATE] #10 Met aandachtorgelende knulletjes en verder naar beneden meer reacties.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SHO / [ONNÖZELGATE] #10 Met aandachtorgelende knulletjes en verder naar beneden meer reacties.
Ik vind mooi. Is wel vaker gebeurd dat mensen uit een tv programma ofzo zich hier aanmelden om verhaal te doenquote:
Ja, bijv Jari Pluim die in Onopgeloste zaken de stalking van Emmelie zat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind mooi. Is wel vaker gebeurd dat mensen uit een tv programma ofzo zich hier aanmelden om verhaal te doen
Yupquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, bijv Jari Pluim die in Onopgeloste zaken de stalking van Emmelie zat.
Die Ruud klinkt wel geloofwaardig. Ik denk wel dat het hem isquote:
Vas twel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die Ruud klinkt wel geloofwaardig. Ik denk wel dat het hem is
Geeeeoooooquote:
Gianniquote:
I'm doing fine, thanks for asking. What about you?quote:
Good goodquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I'm doing fine, thanks for asking. What about you?
Good to hearquote:
Ik zet net Fringe aanquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een nieuwe TBBT zet ik maar een oude aan![]()
En ga ik mijn eten eens bereiden.
Ook nicequote:
Series terugkijken, ik snap dat nooitquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook nice![]()
Misschien dat ik die ook nog eens terug ga kijken, maar eerst denk ik breaking bad terug kijken.. ooit.
Verse hamburger op een italiaanse bol met sla en ham.
Ik doe het normaal ook niet.. alleen met sitcoms eigenlijk, maar dan meestal is dat omdat ze op tv zijn en ik die dan aan heb staanquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Series terugkijken, ik snap dat nooit
Nice
Wat is daar dan leuk aan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe het normaal ook niet.. alleen met sitcoms eigenlijk, maar dan meestal is dat omdat ze op tv zijn en ik die dan aan heb staanverder nooit echt een niet-humor serie terug gekeken volgens mij. Ben er ook niet zo'n fan van omdat ik veel onthoud. Maar over een jaar .. of 2.. een keer BB terug kijken lijkt mij wel leuk.
Ik heb vele films meer dan 3x gezienquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat is daar dan leuk aan?
Ik kijk dan ook zelden films 2x
whut, welke?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb vele films meer dan 3x gezienzijn er bij die misschien over de 10 gaan.
the matrixquote:
Series die echt goed waren opnieuw kijken is wel leuk, maar het moet wel echt jaren later zijn dan. Ga niet twee keer hetzelfde kijken in het jaar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe het normaal ook niet.. alleen met sitcoms eigenlijk, maar dan meestal is dat omdat ze op tv zijn en ik die dan aan heb staanverder nooit echt een niet-humor serie terug gekeken volgens mij. Ben er ook niet zo'n fan van omdat ik veel onthoud. Maar over een jaar .. of 2.. een keer BB terug kijken lijkt mij wel leuk.
Nooit gezienquote:
ga je diep schamenquote:
Dumb and dumber, Dude where's my car, tenacious d the pick of destiny, superbad..quote:
Ja I knowquote:
Oh, Intouchables heb ik wel 3 keer gezien jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dumb and dumber, Dude where's my car, tenacious d the pick of destiny, superbad..
En 3x weet ik nog Bad Words, 3x Intouchables, X-men DOF 2x (bios), zombieland 4 of 5x
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |