Ik zet net Fringe aanquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een nieuwe TBBT zet ik maar een oude aan![]()
En ga ik mijn eten eens bereiden.
Ook nicequote:
Series terugkijken, ik snap dat nooitquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook nice![]()
Misschien dat ik die ook nog eens terug ga kijken, maar eerst denk ik breaking bad terug kijken.. ooit.
Verse hamburger op een italiaanse bol met sla en ham.
Ik doe het normaal ook niet.. alleen met sitcoms eigenlijk, maar dan meestal is dat omdat ze op tv zijn en ik die dan aan heb staanquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Series terugkijken, ik snap dat nooit
Nice
Wat is daar dan leuk aan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe het normaal ook niet.. alleen met sitcoms eigenlijk, maar dan meestal is dat omdat ze op tv zijn en ik die dan aan heb staanverder nooit echt een niet-humor serie terug gekeken volgens mij. Ben er ook niet zo'n fan van omdat ik veel onthoud. Maar over een jaar .. of 2.. een keer BB terug kijken lijkt mij wel leuk.
Ik heb vele films meer dan 3x gezienquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat is daar dan leuk aan?
Ik kijk dan ook zelden films 2x
whut, welke?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb vele films meer dan 3x gezienzijn er bij die misschien over de 10 gaan.
the matrixquote:
Series die echt goed waren opnieuw kijken is wel leuk, maar het moet wel echt jaren later zijn dan. Ga niet twee keer hetzelfde kijken in het jaar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe het normaal ook niet.. alleen met sitcoms eigenlijk, maar dan meestal is dat omdat ze op tv zijn en ik die dan aan heb staanverder nooit echt een niet-humor serie terug gekeken volgens mij. Ben er ook niet zo'n fan van omdat ik veel onthoud. Maar over een jaar .. of 2.. een keer BB terug kijken lijkt mij wel leuk.
Nooit gezienquote:
ga je diep schamenquote:
Dumb and dumber, Dude where's my car, tenacious d the pick of destiny, superbad..quote:
Ja I knowquote:
Oh, Intouchables heb ik wel 3 keer gezien jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dumb and dumber, Dude where's my car, tenacious d the pick of destiny, superbad..
En 3x weet ik nog Bad Words, 3x Intouchables, X-men DOF 2x (bios), zombieland 4 of 5x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |