mooie foto van jouquote:
quote:
ja goed goed. Met jou?quote:
Mooi.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
jamaar ik ben over een uur weg dan komen er drie vrienden hier
Hij mistte jou ook hoorquote:
quote:
quote:
Ik nietquote:
wutquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:29 schreef LittleBrownie het volgende:
huuhhhhhh ik zie m'n moeder opeens op een facebook page
jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:31 schreef Fylax het volgende:
Nog een half uur tot Fylax Friday, jullie luisteren toch ook mee?
ONZ / [GUTTER-FM] #33 ACT Bedankt _O_
Neequote:
Earth?quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee
Het is een Humans of blabla page
ja sinterklaasavond hequote:Op vrijdag 5 december 2014 20:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Goddamnit ik ga naar de winkel om wat te printen, is ie dicht
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad. Sowieso denk ik altijd aan Beatrix als ik dat woord zie.
quote:
aandachtshoer actiequote:
haha vriendloos xdxdquote:
Het einde ook gezien?quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het einde ook gezien?
Het was oorspronkelijk een liedje, gewoon omdat het kon, toen heeft iemand er een keer een animatie van gemaakt en nu heeft die gast dus deze uitvoering er van gemaakt. Met de echte Shia LaBeouf op het einde. Er zit compleet geen logica of reden achter, en daarom is het zo grappig.
Dat einde is trouwens een referentie naar Citizen Kane.
Je hebt denk ik überhaupt geen films van Orson Welles gezien. Wat zonde is, want ze zijn best goed. Ook al zijn ze oud. Maar Citizen Kane is tof, vooral als je hem ziet zonder de grote spoiler te weten. Was ook een pionierende film. Als je hemt kijkt zal je merken dat zowel de voorgrond als de achtergrond bijna altijd scherp in beeld zijn. Deep focus. Dat was en blijft een zeldzaamheid.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, die referentie had ik nog niet in mijn referentiekader
ik ken twee gasten die in dat filmpje zittenquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik ken twee gasten die in dat filmpje zitten
ik denk dat ze wel wat ophadden jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]lol, klapperde die kaken ook hard?
Drawing me in, and you kicking me outquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
What will I do without your smart mouthhh
You got my head spinning, no kiddingquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Drawing me in, and you kicking me out
Waarom kick je mij dan er uit?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
'Cause allllllll of me, loves alllllll of you
Die tekst ook erbijquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
Klik per ongeluk op je redactie games link.. "Nee, die bestaat niet"
You're crazy and I'm out of my mindquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom kick je mij dan er uit?Speel je hard to get?
Als dat zo is dan:quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
You're crazy and I'm out of my mind
gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |