Maar je hebt wel koptelefoons, maar geen koptelefoonversterker? Die zijn niet groot.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:59 schreef DrNick het volgende:
Daarbij kan ik hier geen versterker + luidsprekers kwijt.
Samsungquote:
quote:
quote:
Hoezo slecht?quote:
Dat wel, moet ik nog eens kopen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar je hebt wel koptelefoons, maar geen koptelefoonversterker? Die zijn niet groot.
Noord-Koreaanse koptelefoons zijn het beste. Alles gesloten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
Zuid Koreaanse technologie![]()
Noord Korea best Korea.
Check de shit van Schiit eens. Vind je wel leuk denk ik.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoezo slecht?
[..]
Dat wel, moet ik nog eens kopen.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Noord-Koreaanse koptelefoons zijn het beste. Alles gesloten.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Noord-Koreaanse koptelefoons zijn het beste. Alles gesloten.
Nice. Wat is een beetje leuk? Ik vind vacuumbuizen wel mooi staan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Check de shit van Schiit eens. Vind je wel leuk denk ik.
Ik wil nog eens de Lyr 2. Kan je echt alles mee aandrijven. Van in-ears tot zware planar magetics.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil nog eens de Lyr 2. Kan je echt alles mee aandrijven. Van in-ears tot zware planar magetics.
ampquote:
Een DAC heb je nodig als je van je PC naar de versterker gaat. Zou zo'n amp niet in je geluidskaart prikken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:18 schreef DrNick het volgende:
Is het trouwens handig om er een DAC tussen te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |