Als dat zo is dan:quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
You're crazy and I'm out of my mind
gr gr
quote:
Wat is niet te duur? En wil je open of gesloten?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:36 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wil een koptelefoon kopen niet al te duur.
Iemand tips?
Denk het niet nee. Staat op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt denk ik überhaupt geen films van Orson Welles gezien. Wat zonde is, want ze zijn best goed. Ook al zijn ze oud. Maar Citizen Kane is tof, vooral als je hem ziet zonder de grote spoiler te weten. Was ook een pionierende film. Als je hemt kijkt zal je merken dat zowel de voorgrond als de achtergrond bijna altijd scherp in beeld zijn. Deep focus. Dat was en blijft een zeldzaamheid.
quote:
rond de 50 of zo huh open gesloten?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat is niet te duur? En wil je open of gesloten?
Open of gesloten klankkastquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
rond de 50 of zo huh open gesloten?
Open klinkt "luchtiger", erg mooi. Maar wil nog wel eens wat minder bas hebben.quote:
Thanks nu snap ik het.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Open klinkt "luchtiger", erg mooi. Maar wil nog wel eens wat minder bas hebben.
Gesloten heeft vaak wat meer / strakkere bas, en isoleert het geluid van buiten wat beter.
Welke?quote:
Beetje bas? Denon maakt leuk spul. Als je het niet zeker weet klinkt Sennheiser altijd wel goed, vrij gebalanceerd geluid, geen gekke uitschieters in bas of treble bijvoorbeeld. Beyerdynamic is leuk, Duits, en handgemaakt maar heeft wel een typisch geluid wat je misschien niet per se waardeert.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje bas? Denon maakt leuk spul. Als je het niet zeker weet klinkt Sennheiser altijd wel goed, vrij gebalanceerd geluid, geen gekke uitschieters in bas of treble bijvoorbeeld. Beyerdynamic is leuk, Duits, en handgemaakt maar heeft wel een typisch geluid wat je misschien niet per se waardeert.
Wat is je budget ongeveer?
Niet heel veelquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
rond de 50 of zo huh open gesloten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |