Dat woord heb ik al een keer gebruikt in de TT van deel 433.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:31 schreef K44S het volgende:
Ik zou "Sletvrees"een toepasselijker TT vinden.
Maakt niet uit, je kan gew blijven ''daten'', puur voor de sex. Dat is hier ook geaccepteerd.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:38 schreef K44S het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik inmiddels weer beetje klaar met daten, alleen wel gruwelijk veel zin in seks
Godzijdankquote:Op woensdag 3 december 2014 22:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je kan gew blijven ''daten'', puur voor de sex. Dat is hier ook geaccepteerd.
Heujjjj nieuw topic!quote:Op woensdag 3 december 2014 23:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zeg je gew achteraf dat er geen klik was, terwijl je dat van te voren ook al wist
Ja dat kan ook maar dan is het officieel geen ''daten'' meer he, als het alleen om de sex gaat.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:16 schreef Jelia het volgende:
Heujjjj nieuw topic!
Je kan toch ook gewoon van te voren zeggen dat je alleen seks wil? Of ben ik nou heel bijdehand...
Dan kan het topic wel op slotquote:Op woensdag 3 december 2014 23:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja dat kan ook maar dan is het officieel geen ''daten'' meer he, als het alleen om de sex gaat.
Als het je alleen om de sex gaat kan je ook op hookers.nl of kinky.nl terecht, lijkt me.quote:
Date om de seks: Seksdatequote:Op woensdag 3 december 2014 23:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja dat kan ook maar dan is het officieel geen ''daten'' meer he, als het alleen om de sex gaat.
Wat is je successrate, Dima?quote:Op donderdag 4 december 2014 06:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Sowieso expliciet aangeven als man dat je alleen op zoek bent naar seks
Succes.
Beter liegen dat je barst, pua 101 dit.
In de volksmond ook wel homo, gay of flikker genoemd.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
Uhhmm ik was niet douchen omdat ik dat op de sportschool al had gedaan.. maar toen hij zo lief op me wachtte.. kon ik niet naar mn eigen huis maar moest ik gewoon met hem mee... en nee hij heeft geen pijpbeurt gehad... maar k was half 3 thuis... heerlijk geknuffeld enzo... jaha die mannen bestaan.. op naar date 4..
Weird. (Lang niet op school dan krijg je datquote:
Ja, die staan idd bekend om hun kuisheid.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel homo, gay of flikker genoemd.
haha nou dat is ie zeker niet hoor. .. damn de rillingen lopen me nog over de rugquote:Op donderdag 4 december 2014 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel homo, gay of flikker genoemd.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:19 schreef zarGon het volgende:
Mochten jullie het nog niet gezien hebben: R&P / R&P-verkiezingen 2014!!
Ik vind het opzich wel opmerkelijk. Ik bedoel. Ze gaat naar de kroeg waar ik sporadisch kom. En ze komt me niet bekend voor.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
Maar zo raar is het toch niet dat je niet alle personen van je stad/dorp kent?
Ja of er moeten er maar 200 wonen ofzo
Ik ben sinds m'n laatste Tinderdate er achter gekomen dat ik best wat losser mag zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:52 schreef Godshand het volgende:
Date 2 met het Tindermeisje. Bij mij thuis eerst, daarna even de stad in en vervolgens even thuis.
Veel gezoend, geen seks gehad want dat wilde ze niet. Hoewel ze het wel leuk vond dat ik steeds probeerde over haar borststreek te strelen maar weerde ze wel steeds af. Haar vorige mannen waren behoorlijk dominant, weet nu nog steeds niet of ze het echt niet wilde of aan het uitlokken was. Ik zelf ben niet overdreven dominant, dus als ze dat zoekt moet ze elders zijn (Weissman ofzo)
Maar toch verder niets gebeurd maar wel date 3 bij haar thuis al toegezegd. Datum volgt nog.
Het was gezellig, hoewel ze uit een volslagen ander milieu dan ik komt. Genoeg gedaan met mannen in het verleden en vrij wild geweest (en soms nog een beetje). Vind het gezellig, maar de superklik nee. Ik zie wel waar het eindigt
Leuk! Geniet er vanquote:Op donderdag 4 december 2014 11:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
haha nou dat is ie zeker niet hoor. .. damn de rillingen lopen me nog over de rug
Hahahahaquote:Op donderdag 4 december 2014 11:55 schreef Weissman het volgende:
Een superklik? Word dat het nieuwe woord voor het WOW-gevoel?
2013; WOW-gevoel
2014; DE KLIK
2015; Superklik
2016; ???
Zoiets?
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:55 schreef Weissman het volgende:
Een superklik? Word dat het nieuwe woord voor het WOW-gevoel?
2013; WOW-gevoel
2014; DE KLIK
2015; Superklik
2016; ???
Zoiets?
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk lekker? (as in lekker wijf dus)
Dit vraag ik me dus ook af.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk lekker? (as in lekker wijf dus)
ik ook. Is er geen fobo? Ik zit mobielquote:
0, maar heb nog nooit echt geprobeerd een meisje te hosselen.quote:Op donderdag 4 december 2014 07:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wat is je successrate, Dima?
Nee, foto's zijn verwijderd door Tinypic..quote:Op donderdag 4 december 2014 12:44 schreef Cue_ het volgende:
Aah.. tis er zo eentje die der foto's weghaalt
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:46 schreef Jelia het volgende:
[..]
Nee, foto's zijn verwijderd door Tinypic..
Maar een kut kop? Aangezien je heel duidelijk het over haar lijf hebt?quote:
Ik geef mezelf een 8,5.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar een kut kop? Aangezien je heel duidelijk het over haar lijf hebt?
Ze heeft alleen haar lichaam gepost, daarom alleen een mening over haar lichaam.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar een kut kop? Aangezien je heel duidelijk het over haar lijf hebt?
Geldt ook voor jou. Spreek elkaar maar lekker aan op DM/PM.quote:
Waarom probeer je dan seks met haar te hebben als er nog geen klik is? Weer zo'n hork!quote:Op donderdag 4 december 2014 11:52 schreef Godshand het volgende:
Date 2 met het Tindermeisje. Bij mij thuis eerst, daarna even de stad in en vervolgens even thuis.
Veel gezoend, geen seks gehad want dat wilde ze niet. Hoewel ze het wel leuk vond dat ik steeds probeerde over haar borststreek te strelen maar weerde ze wel steeds af. Haar vorige mannen waren behoorlijk dominant, weet nu nog steeds niet of ze het echt niet wilde of aan het uitlokken was. Ik zelf ben niet overdreven dominant, dus als ze dat zoekt moet ze elders zijn (Weissman ofzo)
Maar toch verder niets gebeurd maar wel date 3 bij haar thuis al toegezegd. Datum volgt nog.
Het was gezellig, hoewel ze uit een volslagen ander milieu dan ik komt. Genoeg gedaan met mannen in het verleden en vrij wild geweest (en soms nog een beetje). Vind het gezellig, maar de superklik nee. Ik zie wel waar het eindigt
Òm weer een extra cm aan zijn e-penis toe te voegen.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:25 schreef Miou het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan seks met haar te hebben als er nog geen klik is? Weer zo'n hork!
Jij bent ook een vermoeiend wijf zeg, jezus.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:25 schreef Miou het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan seks met haar te hebben als er nog geen klik is? Weer zo'n hork!
oftewel: als hij niks vroeg zat je vanavond gewoon weer The gillmore girls te kijken?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:34 schreef Cue_ het volgende:
OT dan maar weer
Ik heb vanavond dus echt zowaar mijn eerste Tinderdate
Afgelopen dagen geen contact gehad verder, maar hij sprak me aan of het nog doorging. Nu tijd en plaats gezet, dus het gaat echt gebeuren
Zo kan je het zeggen ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:41 schreef BeamofLight het volgende:
oftewel: als hij niks vroeg zat je vanavond gewoon weer The gillmore girls te kijken?
Jankerdquote:Op donderdag 4 december 2014 18:19 schreef SonicVolcano het volgende:
'Rola-shemale bekeek je profiel!'
Ow.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jankerd
Je hebt pas eckte swag als je benaderd word door mannen, vrouwen en alles wat er tussen in zit
Succesquote:Op donderdag 4 december 2014 17:34 schreef Cue_ het volgende:
OT dan maar weer
Ik heb vanavond dus echt zowaar mijn eerste Tinderdate
Afgelopen dagen geen contact gehad verder, maar hij sprak me aan of het nog doorging. Nu tijd en plaats gezet, dus het gaat echt gebeuren
Badoo?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze weet waar ze aan toe is met mij hoor en ONS heeft ze zat gehad. Dus in dit stadium voelt ze zich zeker nog niet beledigd. Zondag zie ik haar weer, kijken hoe we dan tegen over elkaar zitten...quote:Op donderdag 4 december 2014 16:25 schreef Miou het volgende:
[..]
Ja. Ik snap eigenlijk niet wat ik daar nog (bad)doe, hihaho. Veel nepprofielen en tokkies.quote:
Tja... kreeg eens een screenshot van een meisje, had een paar uur badoo en ik zag al staan: 99+ profielbezoekers, 99 berichtenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja. Ik snap eigenlijk niet wat ik daar nog (bad)doe, hihaho. Veel nepprofielen en tokkies.
Dat bijvoorbeeld ja. Maar ook gewoon veel oranje vrouwen (veel make-up etc.).quote:Op donderdag 4 december 2014 19:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja... kreeg eens een screenshot van een meisje, had een paar uur badoo en ik zag al staan: 99+ profielbezoekers, 99 berichten
Jep.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat bijvoorbeeld ja. Maar ook gewoon veel oranje vrouwen (veel make-up etc.).
Maak tenminste je intenties duidelijk van te voren. Wel zo netjes.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij bent ook een vermoeiend wijf zeg, jezus.
Alsof je verliefd moet zijn voor seks.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ze een slet is (geweest) en daarom vooral niets van jou moet verwachten?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze weet waar ze aan toe is met mij hoor en ONS heeft ze zat gehad. Dus in dit stadium voelt ze zich zeker nog niet beledigd. Zondag zie ik haar weer, kijken hoe we dan tegen over elkaar zitten...
Dat jij niet duidelijk kan communiceren offline
Jij hebt echt issuesquote:Op donderdag 4 december 2014 22:36 schreef Miou het volgende:
[..]
Maak tenminste je intenties duidelijk van te voren. Wel zo netjes.
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ze een slet is (geweest) en daarom vooral niets van jou moet verwachten?
QFT.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij hebt echt issues![]()
En projecteer die eens niet zo erg
Jammer maar helaas. Ik heb volgende week dinsdag een date.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:50 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben weer terug hoor
Even wat uitgebreider:
Leuk gekletst, maar verder geen klik. Aardige jongen, weinig stiltes, thats all
Hij heeft de rekening betaald
Kloon van Yats?quote:Op vrijdag 5 december 2014 07:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Jammer maar helaas. Ik heb volgende week dinsdag een date.
Als dat niets word... vind ik het voorlopig mooi geweest.
Geen klik maar wel de volledige rekening laten betalen. Arme jongen. Zo belandt ie nog eens in de schuldsanering.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:50 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben weer terug hoor
Even wat uitgebreider:
Leuk gekletst, maar verder geen klik. Aardige jongen, weinig stiltes, thats all
Hij heeft de rekening betaald
Maar kennelijk wel met een lekker lijf.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij hebt echt issues![]()
En projecteer die eens niet zo erg
Is z'n eigen schuldquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:25 schreef fathank het volgende:
Geen klik maar wel de volledige rekening laten betalen. Arme jongen. Zo belandt ie nog eens in de schuldsanering.
2 namen; echt maar 2 hoef je er uit elkaar te houden...quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar kennelijk wel met een lekker lijf.
Zie alleen nog niks in m'n dm of pm box
Stond al met m'n geld te wapperen, maar hij wou het nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:46 schreef S15 het volgende:
Jij hebt wel aangeboden de rekening te splitten?
Dan moet hij het zelf maar weten hoorquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stond al met m'n geld te wapperen, maar hij wou het niet
Idd, ondertussen wel keihard roepen dat ze geëmancipeerd zijnquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen klik maar wel de volledige rekening laten betalen. Arme jongen. Zo belandt ie nog eens in de schuldsanering.
Is ze een goede shemale of niet?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Je bent gewoon te goed voor hemquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij is duits en heeft de borstkas van een 12-jarige, daar deed ik ook niet moeilijk over
"Ik schrok een beetje"quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Gister zat ik op de app te kloten met een gozer van Paiq. Was al dagen gezellig. Niets bijzonders, maar gewoon wel leuk. Meerdere foto's uitgewisseld ook. Ik steek nooit onder stoelen of banken dat ik overgewicht heb, maar dat vond hij prima. Gister foto gestuurd, maar dat vond hij toch te. Nou, ok, prima, geen probleem. "Oh want zonde, ik vond je zo leuk, jammer dit". Geeft niet, fijne avond gewenst.
Krijg ik later op de dag een gedoe van "sorry van zojuist, ik schrok een beetje, misschien moet ik aan je wennen." En meer gezeur over dat hij het toch een kans wilde geven blabla. Nu ook weer een goedemorgen-appje.
Ja. Dat is wat ik wil. Iemand die aan me moet wennen.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon te goed voor hem
Jetzt geht HIS LOSS!!!!
Dit jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor mij zou het dan klaar zijn. Graag of niet. Geen ramp als je mij niet leuk vindt, geen ramp als ik jou niet leuk vindt. Maar wanneer ik constant het gevoel zou hebben op een soort weegschaal (hihi) te staan of op een soort evenwichtsbalk te lopen, dan zou dat voor mij geen goede basis zijn om met iemand samen te zijn.
Nouja je hebt dan nog geen date gehad, dus om nou te noemen dat het online gebeuren de basis is voor samen zijn vind ik ook wat overdreven.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
geen goede basis zijn om met iemand samen te zijn.
Nee, maar die komt er ook niet wanneer iemand me online het idee geeft dat ik op de date de hele tijd mijn buik in zou moeten houden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja je hebt dan nog geen date gehad, dus om nou te noemen dat het online gebeuren de basis is voor samen zijn vind ik ook wat overdreven.
Maar ik snap wel dat je dan geen zin meer hebt om te daten, omdat de kans gewoon groot is dat er toch geen wederzijdse klik ontstaat.
Nope. Al hoe wel.... Misschien zn broer ( van andere moer) :pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |