Jij bent ook een vermoeiend wijf zeg, jezus.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:25 schreef Miou het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan seks met haar te hebben als er nog geen klik is? Weer zo'n hork!
oftewel: als hij niks vroeg zat je vanavond gewoon weer The gillmore girls te kijken?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:34 schreef Cue_ het volgende:
OT dan maar weer
Ik heb vanavond dus echt zowaar mijn eerste Tinderdate
Afgelopen dagen geen contact gehad verder, maar hij sprak me aan of het nog doorging. Nu tijd en plaats gezet, dus het gaat echt gebeuren
Zo kan je het zeggen ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:41 schreef BeamofLight het volgende:
oftewel: als hij niks vroeg zat je vanavond gewoon weer The gillmore girls te kijken?
Jankerdquote:Op donderdag 4 december 2014 18:19 schreef SonicVolcano het volgende:
'Rola-shemale bekeek je profiel!'
Ow.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jankerd
Je hebt pas eckte swag als je benaderd word door mannen, vrouwen en alles wat er tussen in zit
Succesquote:Op donderdag 4 december 2014 17:34 schreef Cue_ het volgende:
OT dan maar weer
Ik heb vanavond dus echt zowaar mijn eerste Tinderdate
Afgelopen dagen geen contact gehad verder, maar hij sprak me aan of het nog doorging. Nu tijd en plaats gezet, dus het gaat echt gebeuren
Badoo?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:19 schreef SonicVolcano het volgende:
'Rola-shemale bekeek je profiel!'
Ze weet waar ze aan toe is met mij hoor en ONS heeft ze zat gehad. Dus in dit stadium voelt ze zich zeker nog niet beledigd. Zondag zie ik haar weer, kijken hoe we dan tegen over elkaar zitten...quote:Op donderdag 4 december 2014 16:25 schreef Miou het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan seks met haar te hebben als er nog geen klik is? Weer zo'n hork!
Ja. Ik snap eigenlijk niet wat ik daar nog (bad)doe, hihaho. Veel nepprofielen en tokkies.quote:
Tja... kreeg eens een screenshot van een meisje, had een paar uur badoo en ik zag al staan: 99+ profielbezoekers, 99 berichtenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja. Ik snap eigenlijk niet wat ik daar nog (bad)doe, hihaho. Veel nepprofielen en tokkies.
Dat bijvoorbeeld ja. Maar ook gewoon veel oranje vrouwen (veel make-up etc.).quote:Op donderdag 4 december 2014 19:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja... kreeg eens een screenshot van een meisje, had een paar uur badoo en ik zag al staan: 99+ profielbezoekers, 99 berichten
Jep.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat bijvoorbeeld ja. Maar ook gewoon veel oranje vrouwen (veel make-up etc.).
Maak tenminste je intenties duidelijk van te voren. Wel zo netjes.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij bent ook een vermoeiend wijf zeg, jezus.
Alsof je verliefd moet zijn voor seks.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ze een slet is (geweest) en daarom vooral niets van jou moet verwachten?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze weet waar ze aan toe is met mij hoor en ONS heeft ze zat gehad. Dus in dit stadium voelt ze zich zeker nog niet beledigd. Zondag zie ik haar weer, kijken hoe we dan tegen over elkaar zitten...
Dat jij niet duidelijk kan communiceren offline
Jij hebt echt issuesquote:Op donderdag 4 december 2014 22:36 schreef Miou het volgende:
[..]
Maak tenminste je intenties duidelijk van te voren. Wel zo netjes.
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ze een slet is (geweest) en daarom vooral niets van jou moet verwachten?
QFT.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij hebt echt issues![]()
En projecteer die eens niet zo erg
Jammer maar helaas. Ik heb volgende week dinsdag een date.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:50 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben weer terug hoor
Even wat uitgebreider:
Leuk gekletst, maar verder geen klik. Aardige jongen, weinig stiltes, thats all
Hij heeft de rekening betaald
Kloon van Yats?quote:Op vrijdag 5 december 2014 07:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Jammer maar helaas. Ik heb volgende week dinsdag een date.
Als dat niets word... vind ik het voorlopig mooi geweest.
Geen klik maar wel de volledige rekening laten betalen. Arme jongen. Zo belandt ie nog eens in de schuldsanering.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:50 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben weer terug hoor
Even wat uitgebreider:
Leuk gekletst, maar verder geen klik. Aardige jongen, weinig stiltes, thats all
Hij heeft de rekening betaald
Maar kennelijk wel met een lekker lijf.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij hebt echt issues![]()
En projecteer die eens niet zo erg
Is z'n eigen schuldquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:25 schreef fathank het volgende:
Geen klik maar wel de volledige rekening laten betalen. Arme jongen. Zo belandt ie nog eens in de schuldsanering.
2 namen; echt maar 2 hoef je er uit elkaar te houden...quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar kennelijk wel met een lekker lijf.
Zie alleen nog niks in m'n dm of pm box
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |