Dat woord heb ik al een keer gebruikt in de TT van deel 433.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:31 schreef K44S het volgende:
Ik zou "Sletvrees"een toepasselijker TT vinden.
Maakt niet uit, je kan gew blijven ''daten'', puur voor de sex. Dat is hier ook geaccepteerd.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:38 schreef K44S het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik inmiddels weer beetje klaar met daten, alleen wel gruwelijk veel zin in seks
Godzijdankquote:Op woensdag 3 december 2014 22:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je kan gew blijven ''daten'', puur voor de sex. Dat is hier ook geaccepteerd.
Heujjjj nieuw topic!quote:Op woensdag 3 december 2014 23:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zeg je gew achteraf dat er geen klik was, terwijl je dat van te voren ook al wist
Ja dat kan ook maar dan is het officieel geen ''daten'' meer he, als het alleen om de sex gaat.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:16 schreef Jelia het volgende:
Heujjjj nieuw topic!
Je kan toch ook gewoon van te voren zeggen dat je alleen seks wil? Of ben ik nou heel bijdehand...
Dan kan het topic wel op slotquote:Op woensdag 3 december 2014 23:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja dat kan ook maar dan is het officieel geen ''daten'' meer he, als het alleen om de sex gaat.
Als het je alleen om de sex gaat kan je ook op hookers.nl of kinky.nl terecht, lijkt me.quote:
Date om de seks: Seksdatequote:Op woensdag 3 december 2014 23:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja dat kan ook maar dan is het officieel geen ''daten'' meer he, als het alleen om de sex gaat.
Wat is je successrate, Dima?quote:Op donderdag 4 december 2014 06:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Sowieso expliciet aangeven als man dat je alleen op zoek bent naar seks
Succes.
Beter liegen dat je barst, pua 101 dit.
In de volksmond ook wel homo, gay of flikker genoemd.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
Uhhmm ik was niet douchen omdat ik dat op de sportschool al had gedaan.. maar toen hij zo lief op me wachtte.. kon ik niet naar mn eigen huis maar moest ik gewoon met hem mee... en nee hij heeft geen pijpbeurt gehad... maar k was half 3 thuis... heerlijk geknuffeld enzo... jaha die mannen bestaan.. op naar date 4..
Weird. (Lang niet op school dan krijg je datquote:
Ja, die staan idd bekend om hun kuisheid.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel homo, gay of flikker genoemd.
haha nou dat is ie zeker niet hoor. .. damn de rillingen lopen me nog over de rugquote:Op donderdag 4 december 2014 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel homo, gay of flikker genoemd.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:19 schreef zarGon het volgende:
Mochten jullie het nog niet gezien hebben: R&P / R&P-verkiezingen 2014!!
Ik vind het opzich wel opmerkelijk. Ik bedoel. Ze gaat naar de kroeg waar ik sporadisch kom. En ze komt me niet bekend voor.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
Maar zo raar is het toch niet dat je niet alle personen van je stad/dorp kent?
Ja of er moeten er maar 200 wonen ofzo
Ik ben sinds m'n laatste Tinderdate er achter gekomen dat ik best wat losser mag zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:52 schreef Godshand het volgende:
Date 2 met het Tindermeisje. Bij mij thuis eerst, daarna even de stad in en vervolgens even thuis.
Veel gezoend, geen seks gehad want dat wilde ze niet. Hoewel ze het wel leuk vond dat ik steeds probeerde over haar borststreek te strelen maar weerde ze wel steeds af. Haar vorige mannen waren behoorlijk dominant, weet nu nog steeds niet of ze het echt niet wilde of aan het uitlokken was. Ik zelf ben niet overdreven dominant, dus als ze dat zoekt moet ze elders zijn (Weissman ofzo)
Maar toch verder niets gebeurd maar wel date 3 bij haar thuis al toegezegd. Datum volgt nog.
Het was gezellig, hoewel ze uit een volslagen ander milieu dan ik komt. Genoeg gedaan met mannen in het verleden en vrij wild geweest (en soms nog een beetje). Vind het gezellig, maar de superklik nee. Ik zie wel waar het eindigt
Leuk! Geniet er vanquote:Op donderdag 4 december 2014 11:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
haha nou dat is ie zeker niet hoor. .. damn de rillingen lopen me nog over de rug
Hahahahaquote:Op donderdag 4 december 2014 11:55 schreef Weissman het volgende:
Een superklik? Word dat het nieuwe woord voor het WOW-gevoel?
2013; WOW-gevoel
2014; DE KLIK
2015; Superklik
2016; ???
Zoiets?
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:55 schreef Weissman het volgende:
Een superklik? Word dat het nieuwe woord voor het WOW-gevoel?
2013; WOW-gevoel
2014; DE KLIK
2015; Superklik
2016; ???
Zoiets?
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk lekker? (as in lekker wijf dus)
Dit vraag ik me dus ook af.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk lekker? (as in lekker wijf dus)
ik ook. Is er geen fobo? Ik zit mobielquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |