abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147301267
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is z'n eigen schuld :{w
Jij hebt wel aangeboden de rekening te splitten?
  vrijdag 5 december 2014 @ 09:47:46 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147301282
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:46 schreef S15 het volgende:

Jij hebt wel aangeboden de rekening te splitten?
Stond al met m'n geld te wapperen, maar hij wou het niet :N
pi_147301358
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Stond al met m'n geld te wapperen, maar hij wou het niet :N
Dan moet hij het zelf maar weten hoor :D
pi_147301530
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Geen klik maar wel de volledige rekening laten betalen. Arme jongen. Zo belandt ie nog eens in de schuldsanering.
Idd, ondertussen wel keihard roepen dat ze geëmancipeerd zijn :')
pi_147301629
Man hoort gewoon te betalen :{w.
pi_147301644
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Man hoort gewoon te betalen :{w.
Jij hoort achter het fornuis :{w
  vrijdag 5 december 2014 @ 10:07:52 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147301661
Daarbij: Als hij daardoor in de schuldsanering beland, verdient hij ten eerste te weinig en ten tweede is hij dan te dom :7
pi_147301679
Golddigger gespot.
pi_147301919
Gister zat ik op de app te kloten met een gozer van Paiq. Was al dagen gezellig. Niets bijzonders, maar gewoon wel leuk. Meerdere foto's uitgewisseld ook. Ik steek nooit onder stoelen of banken dat ik overgewicht heb, maar dat vond hij prima. Gister foto gestuurd, maar dat vond hij toch te. Nou, ok, prima, geen probleem. "Oh want zonde, ik vond je zo leuk, jammer dit". Geeft niet, fijne avond gewenst.

Krijg ik later op de dag een gedoe van "sorry van zojuist, ik schrok een beetje, misschien moet ik aan je wennen." En meer gezeur over dat hij het toch een kans wilde geven blabla. Nu ook weer een goedemorgen-appje.

Ja. Dat is wat ik wil. Iemand die aan me moet wennen :').
  vrijdag 5 december 2014 @ 10:23:52 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147301963
"Geef het een kans" :+
pi_147301985
quote:
9s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:19 schreef SonicVolcano het volgende:
'Rola-shemale bekeek je profiel!'

:'(
Is ze een goede shemale of niet? :9~

Stuur haar profiel *O*
pi_147302037
Hij is duits en heeft de borstkas van een 12-jarige, daar deed ik ook niet moeilijk over :{w
  vrijdag 5 december 2014 @ 10:44:16 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147302335
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij is duits en heeft de borstkas van een 12-jarige, daar deed ik ook niet moeilijk over :{w
Je bent gewoon te goed voor hem :{w

HIS LOSS!!!!
pi_147302537
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Gister zat ik op de app te kloten met een gozer van Paiq. Was al dagen gezellig. Niets bijzonders, maar gewoon wel leuk. Meerdere foto's uitgewisseld ook. Ik steek nooit onder stoelen of banken dat ik overgewicht heb, maar dat vond hij prima. Gister foto gestuurd, maar dat vond hij toch te. Nou, ok, prima, geen probleem. "Oh want zonde, ik vond je zo leuk, jammer dit". Geeft niet, fijne avond gewenst.

Krijg ik later op de dag een gedoe van "sorry van zojuist, ik schrok een beetje, misschien moet ik aan je wennen." En meer gezeur over dat hij het toch een kans wilde geven blabla. Nu ook weer een goedemorgen-appje.

Ja. Dat is wat ik wil. Iemand die aan me moet wennen :').
"Ik schrok een beetje" :') wat een lullo
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147302793
Oeh zo een had ik ook eens
'sorry ik geloof niet dat ik me tot je aangetrokken voel' (door 1 foto, de andere waren wel leuk). Prima, even goeie vrienden. Ik kan het serieus ook gewoon begrijpen (nou ja, het mij niet sexy vinden, niet dat het door 1 foto om kan slaan)

Maar ja daarna kreeg ie spijt en bleef ie maar contact zoeken. Ik heb daar dan geen zin in hoor. Ik twijfel dan toch een beetje over waarom nu wel?
Misschien gewoon mijn sprankelende persoonlijkheid maar dat klinkt toch een beetje ongeloofwaardig :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_147302841
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je bent gewoon te goed voor hem :{w

Jetzt geht HIS LOSS!!!!
pi_147302879
Voor mij zou het dan klaar zijn. Graag of niet. Geen ramp als je mij niet leuk vindt, geen ramp als ik jou niet leuk vind. Maar wanneer ik constant het gevoel zou hebben op een soort weegschaal (hihi) te staan of op een soort evenwichtsbalk te lopen, dan zou dat voor mij geen goede basis zijn om met iemand samen te zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_147302927
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor mij zou het dan klaar zijn. Graag of niet. Geen ramp als je mij niet leuk vindt, geen ramp als ik jou niet leuk vindt. Maar wanneer ik constant het gevoel zou hebben op een soort weegschaal (hihi) te staan of op een soort evenwichtsbalk te lopen, dan zou dat voor mij geen goede basis zijn om met iemand samen te zijn.
Dit ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_147302946
:( Klotekutquotevoorikmijnstuitendetwegkonhalen :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 5 december 2014 @ 11:16:05 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147303014
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
geen goede basis zijn om met iemand samen te zijn.
Nouja je hebt dan nog geen date gehad, dus om nou te noemen dat het online gebeuren de basis is voor samen zijn vind ik ook wat overdreven.
Maar ik snap wel dat je dan geen zin meer hebt om te daten, omdat de kans gewoon groot is dat er toch geen wederzijdse klik ontstaat.
pi_147303094
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja je hebt dan nog geen date gehad, dus om nou te noemen dat het online gebeuren de basis is voor samen zijn vind ik ook wat overdreven.
Maar ik snap wel dat je dan geen zin meer hebt om te daten, omdat de kans gewoon groot is dat er toch geen wederzijdse klik ontstaat.
Nee, maar die komt er ook niet wanneer iemand me online het idee geeft dat ik op de date de hele tijd mijn buik in zou moeten houden.

Ik ben een dikkie, dat weet ik. Ik wil een man die dat prima vindt of zelfs sexy. Daar zijn er meer dan genoeg van. Niet iemand die dat walgelijk vindt, maar bereid is daar mee te leren leven. Dat gaat niet werken.
pi_147303149
Precies. Ik heb nog nooit een te kort ervaren aan mannen die mij wel gewoon meteen aantrekkelijk vinden. Pas als dat gebeurt zal ik eens nadenken over iemand die er eigenlijk niet hard van word maar wel wil kijken of mijn persoonlijkheid dat misschien kan compenseren :')

[ Bericht 0% gewijzigd door rhubarbje op 05-12-2014 11:32:17 ]
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_147303355
"Maar je hebt wel prachtige borsten". Thanks dude.

Nou ja, wat m'n medefatties dus zeggen. Je hoeft me niet aantrekkelijk te vinden, geeft helemaal niet. Maar wees dan niet verbaasd als ik dan niet alsnog ga smeken om je pik, zodra je je bedenkt.
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:04:40 #99
416020 K44S
The bearded man
pi_147304098
Ik zelf vind een pondje meer aantrekkelijker dan dat blokje(lees sixpack).
Maar vind gezondleven dan wel een pré.

Daarbij vind ik de reactie van de jongen nog wel redelijk.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:05:55 #100
416020 K44S
The bearded man
pi_147304116
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 08:56 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Kloon van Yats?
Nope. Al hoe wel.... Misschien zn broer ( van andere moer) :p
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo