quote:Op woensdag 3 december 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Repost -1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Trusten.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lijkt me zo'n linkse dierenactivist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ben daar momenteel niet mee bezig.quote:Heb jij nu iemand waarmee je scharrelt/date? Volg het datingtopic niet zo meer.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
In before nudes in DMquote:Op woensdag 3 december 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet nieuw materiaal hebben.
Die zijn niet irritantquote:Op woensdag 3 december 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn ook mannelijke muggen hoor. gr gr
Dat zijn bloemenlikkende pussy's.quote:
:$quote:Op woensdag 3 december 2014 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me zo'n linkse dierenactivist.
De moed opgegeven?quote:Nee, ben daar momenteel niet mee bezig.Heb jij nu iemand waarmee je scharrelt/date? Volg het datingtopic niet zo meer.
Gelukkig niet nee, als die ook nog beginnen dan haat ik de soort nog erger dan nu al.quote:
Heb een date staan, maar ben niet meer bezig met datingsites enzo. Het aantal creeps ligt toch te hoogquote:Op woensdag 3 december 2014 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me zo'n linkse dierenactivist.
[..]
Nee, ben daar momenteel niet mee bezig.Heb jij nu iemand waarmee je scharrelt/date? Volg het datingtopic niet zo meer.
Kun je dat goed ja?quote:
Muggenlarven waren altijd wel leuk voor mijn aquariumvisjesquote:Op woensdag 3 december 2014 22:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, als die ook nog beginnen dan haat ik de soort nog erger dan nu al.
Muggen, bah, nergens goed voor.
Ik zal het doorgeven.quote:
Ik ga je klappen, kale.quote:
ok, goed voor iets heel kleins dan.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Muggenlarven waren altijd wel leuk voor mijn aquariumvisjes
Dat zegt vrij weinig.quote:
Dat ook niet echt, maar heb even geen zin in de verwachtingen eromheen.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
:$
Ze is wel gelovig.
[..]
De moed opgegeven?
Whehehe, jij hebt je aandeel creeps wel gehad, ja.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb een date staan, maar ben niet meer bezig met datingsites enzo. Het aantal creeps ligt toch te hoog
Klinkt meer als een zuiger. Ik verwijs je door naar de mannenafdeling.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt meer als een zuiger. Ik verwijs je door naar de mannenafdeling.
Leuk, hequote:Op woensdag 3 december 2014 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Magisch iets toch zo'n trein. Zo ben je ergens.. en zo weer niet
Meh, denk het eigenlijk niet. Wil al weer terugkrabbelenquote:Op woensdag 3 december 2014 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat ook niet echt, maar heb even geen zin in de verwachtingen eromheen.
[..]
Whehehe, jij hebt je aandeel creeps wel gehad, ja.Ahh, is het wat voor meer?
KALE KOPPEN NIET TE STOPPENquote:
Houd je in de smiezenquote:
Zegt de smeerlap.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
KALE KOPPEN NIET TE STOPPEN
[..]
Houd je in de smiezen
smeerlap
Ik ben puurheid zelve.quote:
Ik lik geen vieze bloemen hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 22:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
KALE KOPPEN NIET TE STOPPEN
[..]
Houd je in de smiezen
smeerlap
Bij twijfel is het vaak niet wat, nee.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, denk het eigenlijk niet. Wil al weer terugkrabbelen
Dus als die lewde talk tegen mij vanmiddag was gespeeld?quote:
Nietes. Je ex heeft je verpest.quote:
Sst.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus als die lewde talk tegen mij vanmiddag was gespeeld?
Klappen?quote:
Deze is blijkbaar nog nooit gepijpt, en kan sinds ik een grapje maakte over klaarkomen in m'n mond nergens anders meer over pratenquote:Op woensdag 3 december 2014 22:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij twijfel is het vaak niet wat, nee.
Oeh je slikt?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Deze is blijkbaar nog nooit gepijpt, en kan sinds ik een grapje maakte over klaarkomen in m'n mond nergens anders meer over praten
Kom maar.quote:
Tering.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Deze is blijkbaar nog nooit gepijpt, en kan sinds ik een grapje maakte over klaarkomen in m'n mond nergens anders meer over praten
Ik vond het leuk hoorquote:
Ik bedoe mijn ex. Samen. Als een uitje.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tering.
[..]
Ik vond het leuk hoor
Nah, ik ben haar ergens wel dankbaar. Ik lijk alleen maar toffer zo.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik bedoe mijn ex. Samen. Als een uitje.
[..]
Dat gaat wel verquote:Op woensdag 3 december 2014 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik las: "ik lijk een otter zo".quote:Op woensdag 3 december 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, ik ben haar ergens wel dankbaar. Ik lijk alleen maar toffer zo.
Wel een coole instelling zo!quote:Op woensdag 3 december 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook een schat.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
http://www.last.fm/festival/4008741+Midwinter+Fairquote:Op woensdag 3 december 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las: "ik lijk een otter zo".
Ik doe mijn bril maar weer op. Dit gaat nergens over.
Daar ben ik al zo vaak geweest.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
http://www.last.fm/festival/4008741+Midwinter+Fair
Iets voor jou?
Dat soort dingen zijn zoveel minder leuk als het tyfuskoud is.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
http://www.last.fm/festival/4008741+Midwinter+Fair
Iets voor jou?
Owquote:Op woensdag 3 december 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ben ik al zo vaak geweest.
Hahaha. De otter faalt in Nederland, dus liever niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las: "ik lijk een otter zo".
Ik doe mijn bril maar weer op. Dit gaat nergens over.
Soms ben ik wel cool.quote:
quote:
Dan draag je toch een berenvel?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn zoveel minder leuk als het tyfuskoud is.
Ze leren het ook nooitquote:Op woensdag 3 december 2014 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jeetje, wat zijn Amerikaanse agenten ook mongolenWeer een dikke negert gewurgd...
Is best leuk hoor, daar niet van. Alleen is het leuker met een groep vrienden.quote:
Moet hij maar niet dik zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jeetje, wat zijn Amerikaanse agenten ook mongolenWeer een dikke negert gewurgd...
En zwartquote:Op woensdag 3 december 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is best leuk hoor, daar niet van. Alleen is het leuker met een groep vrienden.
[..]
Moet hij maar niet dik zijn.
Whehehehequote:Op woensdag 3 december 2014 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij dealde sigaretten of zo
Waarom zou je iemand sowieso neerleggen als hij je niet fysiek bedreigtquote:Op woensdag 3 december 2014 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
Het is zo dom voor zo'n agent om je reputatie voor zo'n straatcrimineeltje op het spel te zetten, en de discriminatie huilies nog meer andacht te geven
Als dat echt niet gebeurde zal hem wel een passende straf te wachten staan.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand sowieso neerleggen als hij je niet fysiek bedreigt
Nee, is al weer vrijgepleit.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dat echt niet gebeurde zal hem wel een passende straf te wachten staan.
Hoe weet jij dan dat het niet gebeurd is?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, is al weer vrijgepleit.
gebeurdquote:Op woensdag 3 december 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat het niet gebeurt is?
Ze lieten filmpje zien van die dikkerdquote:Op woensdag 3 december 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat het niet gebeurd is?
Oh maar dat is al een tijd geleden gebeurd.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, is al weer vrijgepleit.
Te laat is ook niet altijd even goed.quote:
In sommige gevallen niet nee.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Te laat is ook niet altijd even goed.
Bizarquote:Op woensdag 3 december 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:
Gdv
http://thetoysource.com/soul-of-chogokin/ultimate-combining/
Ik was nog op zoek naar iets om de sint te vragen, dankjequote:Op woensdag 3 december 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:
Gdv
WTF is dat?!quote:Op woensdag 3 december 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:
Gdv
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Op Sinterklaas die al dat leuks heeft?
Hee Clums, jij hier?quote:
Hoezo?quote:
Nee, het was geen datequote:
Nou, wat doe je hier dan nog?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:10 schreef Fylax het volgende:
Blijkbaar praat m'n crush over mij tegen haar beste vriendin dat ze me lief vindt enzo.![]()
![]()
![]()
![]()
April is ook goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |