Oh, ik kom net online...quote:Op woensdag 3 december 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen boeiende figuren op cam. Maar weer uit dan
Truien en een jas? Woon je op de Noordpool ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vond het wel knap dat hij dat kon zien onder mijn truien en jas
Scheer je nou een keer!quote:Op woensdag 3 december 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Truien en een jas? Woon je op de Noordpool ofzo?
Het is hier verschrikkelijk warm
Verwarming deed het niet vandaag, werkzaamheden aan het ketelhuisquote:Op woensdag 3 december 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Truien en een jas? Woon je op de Noordpool ofzo?
Het is hier verschrikkelijk warm
Tsja, ik was aan het vissen naar een URL, maar toen kwam die voorzet...quote:Op woensdag 3 december 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen boeiende figuren op cam. Maar weer uit dan
Als ik ooit van plan ben iemand een zoen te geven, scheer ik mijn snor en baardquote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verwarming deed het niet vandaag, werkzaamheden aan het ketelhuis
chatrandom tochquote:Op woensdag 3 december 2014 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik was aan het vissen naar een URL, maar toen kwam die voorzet...
Je familie met Kerstquote:Op woensdag 3 december 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik ooit van plan ben iemand een zoen te geven, scheer ik mijn snor en baard
Vind je dat nu aardig tegenover Tootquote:Op woensdag 3 december 2014 22:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik sprong er net tussen en je gaf mij de kus!
Ok ik geef 'm wel door...quote:Op woensdag 3 december 2014 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je dat nu aardig tegenover Toot?
Soms is het wel leuk, maar andere dagen zoals vandaag, zie je alleen harige dikke turken die je direct wegklikken omdat je geen vrouw bent.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
Avontuurlijk wel. Dat heb ik nog nooit gedaan.
Nee, hou maar. Ik geef Toot wel een nieuwe.quote:
Oh ja, dat komt er ook weer aanquote:Op woensdag 3 december 2014 22:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je familie met Kerst
flauw I know...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |