quote:Op woensdag 3 december 2014 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik weet dat jij het niet bent, Toot. De jongeman in kwestie kan fatsoenlijk zitten.
lolwutquote:Op woensdag 3 december 2014 21:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://www.urbandictionar(...)ble%20Dutch%20Rudder
Alleen van mijn bebaarde gezichtquote:Op woensdag 3 december 2014 21:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
That sucksKunnen ze wel van jou genieten?
Geen piemel van mij in beeld hoorquote:
WTF lees ik nu.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://www.urbandictionar(...)ble%20Dutch%20Rudder
Moet je inzoomen.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen piemel van mij in beeld hoor
Ik heb zelfs handschoenen aan.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb twee truien aan en nog steeds is het koud
Keiharde burn dit.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik weet dat jij het niet bent, Toot. De jongeman in kwestie kan fatsoenlijk zitten.
Zie je er ooit niet goed uit dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
Cleverbot vind dat ik er goed uitzie vanavond
Hij wil gewoon in je broekjequote:Op woensdag 3 december 2014 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
Wel vingerloos. Maakt bepaalde activiteiten makkelijker.quote:
Hij is zo charming he.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
Please, continue...quote:Op woensdag 3 december 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel vingerloos. Maakt bepaalde activiteiten makkelijker.
Typen bijvoorbeeld.quote:
Niets mis mee toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie je er ooit niet goed uit dan?
#smoothlikeyats
Ik weet niet, ik vond het wel knap dat hij dat kon zien onder mijn truien en jasquote:Op woensdag 3 december 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie je er ooit niet goed uit dan?
#smoothlikeyats
mij toch welquote:Op woensdag 3 december 2014 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets, je kunt ook niemand vertrouwen op internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |