Peter Jan Rens heeft het wel goed voor elkaar, ja.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zoals Peter Jan Rens altijd zei: Geef nooit op.
Misschien kom ik volgend jaar wel iemand tegen die me leuk vindt.
Ik wilde die inb4 net maken.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
Stiekem ben ik wel jaloers op yats. Hij heeft een gewoon een jonge deerne tegenover hem zitten. Ik een beeldscherm. (inb4: met daarop afbeeldingen van jonge deernes)
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:50 schreef El_Thijs het volgende:
En waar Yats ook geen leven na die avond meer heeft.
Ik ben niet alleenquote:Op woensdag 3 december 2014 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
Laten we gewoon onszelf voorhouden dat het alleen, achter ons beeldscherm, ook best gezellig is
Ja toch? Een jonge griet, mooie kiet en een prachtig lied!quote:Op woensdag 3 december 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Peter Jan Rens heeft het wel goed voor elkaar, ja.
Ik heb altijd nog een cam.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
Laten we gewoon onszelf voorhouden dat het alleen, achter ons beeldscherm, ook best gezellig is
Bummer als je steeds andere fappende kerels tegenkomtquote:Op woensdag 3 december 2014 21:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog een cam.
Chatroulette. Hello. *fapfapfap*
Een bro-fap is The Dutch Rudder.....quote:Op woensdag 3 december 2014 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bummer als je steeds andere fappende kerels tegenkomt
bro-fap jeweet
Lang niet meer gedaan eigenlijk.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed tijdverdrijf is datquote:Op woensdag 3 december 2014 21:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb dat 1 keer gedaan geloof ik. Werd misselijk van alle peners.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lang niet meer gedaan eigenlijk.
Misschien maar weer eens even een keertje gluren
Ken ik nietquote:Op woensdag 3 december 2014 21:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een bro-fap is The Dutch Rudder.....
It's universally accepted as not homosexual because you are only touching your friends elbow, but may be the most intimate non-gay act among two men as they are assisting in the ever beautiful act of masturbation.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://www.urbandictionar(...)ble%20Dutch%20Rudder
That sucksquote:Op woensdag 3 december 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie mezelf in de cam en ik denk alleen maar: ik moet die baard er af halen.
Hij is een beetje buiten proportie gegroeid.
Ik kan niet eens genieten van alle mannen die daar zitten.
Ben je weer aan het bigmeatrick'en?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie mezelf in de cam en ik denk alleen maar: ik moet die baard er af halen.
Hij is een beetje buiten proportie gegroeid.
Ik kan niet eens genieten van alle mannen die daar zitten.
Wel koud.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik weet dat jij het niet bent, Toot. De jongeman in kwestie kan fatsoenlijk zitten.
lolwutquote:Op woensdag 3 december 2014 21:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Alleen van mijn bebaarde gezichtquote:Op woensdag 3 december 2014 21:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
That sucksKunnen ze wel van jou genieten?
Geen piemel van mij in beeld hoorquote:
WTF lees ik nu.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Moet je inzoomen.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen piemel van mij in beeld hoor
Ik heb zelfs handschoenen aan.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb twee truien aan en nog steeds is het koud
Keiharde burn dit.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik weet dat jij het niet bent, Toot. De jongeman in kwestie kan fatsoenlijk zitten.
Zie je er ooit niet goed uit dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
Cleverbot vind dat ik er goed uitzie vanavond
Hij wil gewoon in je broekjequote:Op woensdag 3 december 2014 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
Wel vingerloos. Maakt bepaalde activiteiten makkelijker.quote:
Hij is zo charming he.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
Please, continue...quote:Op woensdag 3 december 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel vingerloos. Maakt bepaalde activiteiten makkelijker.
Typen bijvoorbeeld.quote:
Niets mis mee toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie je er ooit niet goed uit dan?
#smoothlikeyats
Ik weet niet, ik vond het wel knap dat hij dat kon zien onder mijn truien en jasquote:Op woensdag 3 december 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie je er ooit niet goed uit dan?
#smoothlikeyats
mij toch welquote:Op woensdag 3 december 2014 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets, je kunt ook niemand vertrouwen op internet
Oh, ik kom net online...quote:Op woensdag 3 december 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen boeiende figuren op cam. Maar weer uit dan
Truien en een jas? Woon je op de Noordpool ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vond het wel knap dat hij dat kon zien onder mijn truien en jas
Scheer je nou een keer!quote:Op woensdag 3 december 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Truien en een jas? Woon je op de Noordpool ofzo?
Het is hier verschrikkelijk warm
Verwarming deed het niet vandaag, werkzaamheden aan het ketelhuisquote:Op woensdag 3 december 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Truien en een jas? Woon je op de Noordpool ofzo?
Het is hier verschrikkelijk warm
Tsja, ik was aan het vissen naar een URL, maar toen kwam die voorzet...quote:Op woensdag 3 december 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen boeiende figuren op cam. Maar weer uit dan
Als ik ooit van plan ben iemand een zoen te geven, scheer ik mijn snor en baardquote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verwarming deed het niet vandaag, werkzaamheden aan het ketelhuis
chatrandom tochquote:Op woensdag 3 december 2014 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik was aan het vissen naar een URL, maar toen kwam die voorzet...
Je familie met Kerstquote:Op woensdag 3 december 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik ooit van plan ben iemand een zoen te geven, scheer ik mijn snor en baard
Vind je dat nu aardig tegenover Tootquote:Op woensdag 3 december 2014 22:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik sprong er net tussen en je gaf mij de kus!
Ok ik geef 'm wel door...quote:Op woensdag 3 december 2014 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je dat nu aardig tegenover Toot?
Soms is het wel leuk, maar andere dagen zoals vandaag, zie je alleen harige dikke turken die je direct wegklikken omdat je geen vrouw bent.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
Avontuurlijk wel. Dat heb ik nog nooit gedaan.
Nee, hou maar. Ik geef Toot wel een nieuwe.quote:
Oh ja, dat komt er ook weer aanquote:Op woensdag 3 december 2014 22:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je familie met Kerst
flauw I know...
Is hij nu op date?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Weten we nog niet. We wachten in spanning af...
Als iemand dat aan mij vraagt ga ik huilen.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
Nu vraagt hij of het nog goed gaat met mijn dieet? Hij verneukt het wel behoorlijk voor zichzelf zo.
Hoe gaat het me je DEETquote:Op woensdag 3 december 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Als iemand dat aan mij vraagt ga ik huilen.
Ik hoop het voor 'm.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Weten we nog niet. We wachten in spanning af...
Hoe gaat het met je dieet?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Als iemand dat aan mij vraagt ga ik huilen.
Prima spul. Al maanden geen last van insecten.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe gaat het me je DEETsee what I did there?
Mijn konthaar is nog niet weg...quote:Op woensdag 3 december 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Prima spul. Al maanden geen last van insecten.
Warm en vochtig.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb steeds een huis vol muggen
Het is te warm hier
Wat.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn konthaar is nog niet weg...
Heb je wel vliegen in je konthaar?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zolang het niet rood is maakt dat iet uit.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je wel vliegen in je konthaar?
Hey clumsy.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey fascination, long time no see.
Er zijn ook mannelijke muggen hoor. gr grquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |