Is hij nu op date?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Weten we nog niet. We wachten in spanning af...
Als iemand dat aan mij vraagt ga ik huilen.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
Nu vraagt hij of het nog goed gaat met mijn dieet? Hij verneukt het wel behoorlijk voor zichzelf zo.
Hoe gaat het me je DEETquote:Op woensdag 3 december 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Als iemand dat aan mij vraagt ga ik huilen.
Ik hoop het voor 'm.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Weten we nog niet. We wachten in spanning af...
Hoe gaat het met je dieet?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Als iemand dat aan mij vraagt ga ik huilen.
Prima spul. Al maanden geen last van insecten.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe gaat het me je DEETsee what I did there?
Mijn konthaar is nog niet weg...quote:Op woensdag 3 december 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Prima spul. Al maanden geen last van insecten.
Warm en vochtig.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb steeds een huis vol muggen
Het is te warm hier
Wat.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn konthaar is nog niet weg...
Heb je wel vliegen in je konthaar?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zolang het niet rood is maakt dat iet uit.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je wel vliegen in je konthaar?
Hey clumsy.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey fascination, long time no see.
Er zijn ook mannelijke muggen hoor. gr grquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |