quote:Op woensdag 3 december 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Repost -1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Trusten.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lijkt me zo'n linkse dierenactivist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ben daar momenteel niet mee bezig.quote:Heb jij nu iemand waarmee je scharrelt/date? Volg het datingtopic niet zo meer.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
In before nudes in DMquote:Op woensdag 3 december 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet nieuw materiaal hebben.
Die zijn niet irritantquote:Op woensdag 3 december 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn ook mannelijke muggen hoor. gr gr
Dat zijn bloemenlikkende pussy's.quote:
:$quote:Op woensdag 3 december 2014 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me zo'n linkse dierenactivist.
De moed opgegeven?quote:Nee, ben daar momenteel niet mee bezig.Heb jij nu iemand waarmee je scharrelt/date? Volg het datingtopic niet zo meer.
Gelukkig niet nee, als die ook nog beginnen dan haat ik de soort nog erger dan nu al.quote:
Heb een date staan, maar ben niet meer bezig met datingsites enzo. Het aantal creeps ligt toch te hoogquote:Op woensdag 3 december 2014 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me zo'n linkse dierenactivist.
[..]
Nee, ben daar momenteel niet mee bezig.Heb jij nu iemand waarmee je scharrelt/date? Volg het datingtopic niet zo meer.
Kun je dat goed ja?quote:
Muggenlarven waren altijd wel leuk voor mijn aquariumvisjesquote:Op woensdag 3 december 2014 22:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, als die ook nog beginnen dan haat ik de soort nog erger dan nu al.
Muggen, bah, nergens goed voor.
Ik zal het doorgeven.quote:
Ik ga je klappen, kale.quote:
ok, goed voor iets heel kleins dan.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Muggenlarven waren altijd wel leuk voor mijn aquariumvisjes
Dat zegt vrij weinig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |