Nah, ik ben haar ergens wel dankbaar. Ik lijk alleen maar toffer zo.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik bedoe mijn ex. Samen. Als een uitje.
[..]
Dat gaat wel verquote:Op woensdag 3 december 2014 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Deze is blijkbaar nog nooit gepijpt, en kan sinds ik een grapje maakte over klaarkomen in m'n mond nergens anders meer over praten
Ik las: "ik lijk een otter zo".quote:Op woensdag 3 december 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, ik ben haar ergens wel dankbaar. Ik lijk alleen maar toffer zo.
Wel een coole instelling zo!quote:Op woensdag 3 december 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook een schat.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
http://www.last.fm/festival/4008741+Midwinter+Fairquote:Op woensdag 3 december 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las: "ik lijk een otter zo".
Ik doe mijn bril maar weer op. Dit gaat nergens over.
Daar ben ik al zo vaak geweest.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
http://www.last.fm/festival/4008741+Midwinter+Fair
Iets voor jou?
Dat soort dingen zijn zoveel minder leuk als het tyfuskoud is.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
http://www.last.fm/festival/4008741+Midwinter+Fair
Iets voor jou?
Owquote:Op woensdag 3 december 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ben ik al zo vaak geweest.
Hahaha. De otter faalt in Nederland, dus liever niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las: "ik lijk een otter zo".
Ik doe mijn bril maar weer op. Dit gaat nergens over.
Soms ben ik wel cool.quote:
quote:
Dan draag je toch een berenvel?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn zoveel minder leuk als het tyfuskoud is.
Ze leren het ook nooitquote:Op woensdag 3 december 2014 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jeetje, wat zijn Amerikaanse agenten ook mongolenWeer een dikke negert gewurgd...
Is best leuk hoor, daar niet van. Alleen is het leuker met een groep vrienden.quote:
Moet hij maar niet dik zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jeetje, wat zijn Amerikaanse agenten ook mongolenWeer een dikke negert gewurgd...
En zwartquote:Op woensdag 3 december 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is best leuk hoor, daar niet van. Alleen is het leuker met een groep vrienden.
[..]
Moet hij maar niet dik zijn.
Whehehehequote:Op woensdag 3 december 2014 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij dealde sigaretten of zo
Waarom zou je iemand sowieso neerleggen als hij je niet fysiek bedreigtquote:Op woensdag 3 december 2014 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
Het is zo dom voor zo'n agent om je reputatie voor zo'n straatcrimineeltje op het spel te zetten, en de discriminatie huilies nog meer andacht te geven
Als dat echt niet gebeurde zal hem wel een passende straf te wachten staan.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand sowieso neerleggen als hij je niet fysiek bedreigt
Nee, is al weer vrijgepleit.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dat echt niet gebeurde zal hem wel een passende straf te wachten staan.
Hoe weet jij dan dat het niet gebeurd is?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, is al weer vrijgepleit.
gebeurdquote:Op woensdag 3 december 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat het niet gebeurt is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |