quote:Op maandag 1 december 2014 11:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal niet ver, seks is een basisbehoefte.
Flauwekul.quote:Op maandag 1 december 2014 11:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal niet ver, seks is een basisbehoefte.
Een gemis, baby's gaan dood als geen aandacht/liefde krijgen.quote:Op maandag 1 december 2014 11:48 schreef yats het volgende:
Seks zelf is geen basisbehoefte in mijn ogen.Echter,geen enkel mens kan zonder intimiteit,liefde en waardering van/met anderen.Als je dat moet missen is dat zeker een flink gemis.
[Faxie-mode]quote:Op maandag 1 december 2014 11:52 schreef bamibij het volgende:
Ik vind seks wel degelijk een basisbehoefte. Niet dat ik doodga van niet klaarkomen uiteraard maar ik heb het wel op regelmatige basis nodig om niet chagrijnig te worden
Jij bent subtieler en doet het via dm/pmquote:Op maandag 1 december 2014 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[Faxie-mode]
Wanneer heb je tijd?![]()
![]()
[/Faxie-mode]
Oh boyquote:Op maandag 1 december 2014 12:12 schreef Myraela het volgende:
Ik moet zo weer rijden.vind het weer spannend, hopelijk hoef ik niemand af te zetten.
Succesquote:Op maandag 1 december 2014 12:12 schreef Myraela het volgende:
Ik moet zo weer rijden.vind het weer spannend, hopelijk hoef ik niemand af te zetten.
Gaat goed komenquote:Op maandag 1 december 2014 12:12 schreef Myraela het volgende:
Hehe. Heb wel een piemel hoorquote:Op maandag 1 december 2014 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[Faxie-mode]
Wanneer heb je tijd?![]()
![]()
[/Faxie-mode]
Niet klaar hoor, zullen binnenkort het hier juist helemaal openbreken.quote:Op maandag 1 december 2014 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh boy
Wees blij dat de werkzaamheden bij jou klaar zijn
Dat vraagt iedereen me.quote:Op maandag 1 december 2014 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Succes
In welke auto neem je rijlessen?
Maar maar maar, ze zijn net klaar met de hoofdwegquote:Op maandag 1 december 2014 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet klaar hoor, zullen binnenkort het hier juist helemaal openbreken.
[..]
Dat vraagt iedereen me.Niet groot, niet klein. Wit. 4 wielen en een stuur. Volgens Bart was het corso ofzo.
Haha, wel de kleurquote:Op maandag 1 december 2014 12:17 schreef Myraela het volgende:
Dat vraagt iedereen me.Niet groot, niet klein. Wit. 4 wielen en een stuur. Volgens Bart was het corso ofzo.
Ja, nu zijn ze alle secundaire wegen aan het doen. Ze zijn nog één blok voor ons bezig. De overkant hebben ze al gedaan, dus verwacht ze binnenkort ook wel bij ons.quote:Op maandag 1 december 2014 12:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar maar maar, ze zijn net klaar met de hoofdweg
teveel?quote:Op maandag 1 december 2014 12:24 schreef Myraela het volgende:
Hoeveel rijlessen hadden jullie nodig voor jullie rijbewijs?
Voor al het geld dat ik aan mijn rijbewijs heb besteed had ik een mooie tweedehands auto kunnen kopenquote:Op maandag 1 december 2014 12:24 schreef Myraela het volgende:
Rond de 25. Maar ik ben dan ook zo'n lucky bastard die in een keer zijn rijbewijs haalde.quote:Op maandag 1 december 2014 12:24 schreef Myraela het volgende:
18, had eerder gekund maar kreeg rijbewijs niet bij eerste poging.quote:Op maandag 1 december 2014 12:24 schreef Myraela het volgende:
Enkel. Maar ik had dan ook een goede instructeur.quote:Op maandag 1 december 2014 12:27 schreef Myraela het volgende:
25 dubbeluren of enkele? Dat is best snel toch?
Het idee was, wat je met een grote kan, kan je ook met een kleintjequote:Op maandag 1 december 2014 12:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Terwijl je niet eens een gezinnetje wilt stichten
24quote:Op maandag 1 december 2014 12:24 schreef Myraela het volgende:
Altijd teveel.quote:Op maandag 1 december 2014 12:24 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2014 12:35 schreef Royco1 het volgende:
Eerste keer ben ik gezakt.
2e keer kon niet fout gaan.
Ik had een 2pac shirt aan en mijn examinator was een neger, dat schept dan toch een band.
Ehmquote:Op maandag 1 december 2014 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen als ik hier allemaal onder de 20 hoor.
Ik kreeg vooraf 30 lessen te horen.Het valt meestal lager uit,tenzij je een trage leerling bent of gewoon pech hebt met afrijden.quote:
Mijn instructeur had een slagingspercentage van ruim 90%. Ik ben ook de eerste keer geslaagd. Na 50+ lessenquote:Op maandag 1 december 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
Mijn instructeur is Nederlands en heeft een eerste keer slagingspercentage van 80% dat is voor Rotterdamse begrippen echt heel erg hoog.
En hij heeft ervaring met angst, dus dat is ook wel fijn.
Maar 45 lesuren nodig hebben is dus wel super veel.
Die zou nieteens meer mogen afrijden.quote:Op maandag 1 december 2014 12:37 schreef Toto69 het volgende:
Ach, troost jullie allemaal. Braddie zit inmiddels al op zo'n 145 lesuren.
Eensch. Als FusionFreak het niet mocht, mag hij het ook niet.quote:Op maandag 1 december 2014 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zou nieteens meer mogen afrijden.
Er zat toen iemand achter me die voor de vierde keer ofzo zaktequote:Op maandag 1 december 2014 12:38 schreef Royco1 het volgende:
Theorie had ik 0 fouten. En dat is kut want dan word je dus apart afgeroepen.
Dat hoop ik stiekem ook gewoon, dat hij zijn tijd er voor neemt maar dat je daardoor wel een grote kans hebt direct te slagen.quote:Op maandag 1 december 2014 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn instructeur had een slagingspercentage van ruim 90%. Ik ben ook de eerste keer geslaagd. Na 50+ lessenmaar heb alles wel in 1 keer gehaald, theorie, tussentijdse toets en afrijden. Dus dat staat er dan wel weer tegenover.
0 is dan ook wel indrukwekkendquote:Op maandag 1 december 2014 12:38 schreef Royco1 het volgende:
Ik had mazzel. De week voordat ik opging voor mijn theorie was net de regel veranderd dat je i.p.v. 5 fouten 6 fouten mocht hebben. Rara hoeveel fouten had ik bij mijn theorie?quote:Op maandag 1 december 2014 12:38 schreef Royco1 het volgende:
Ach, je moet gewoon vooral doen waar jij je fijn bij voelt anders gaat het toch niet lukken.quote:Op maandag 1 december 2014 12:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat hoop ik stiekem ook gewoon, dat hij zijn tijd er voor neemt maar dat je daardoor wel een grote kans hebt direct te slagen.
Vind het ook niet erg overigens. Mijn moeder betaald en heeft hem uitgekozen, zolang ik het maar goed leer. En ik ben van plan meerdere keren per week te rijden, dus dan vliegen die lessen ook zo voorbij.
Theorie kun je ook een blackout bij krijgen hoor.. Kijk maar naar de schoolexamens en de hoeveelheid mensen die zakken door angst etc..quote:Op maandag 1 december 2014 12:41 schreef Myraela het volgende:
Ik zou mezelf echt voor m'n kop slaan als ik zak voor theorie. Dat vind ik altijd zo zonde van mensen.Praktijk kan gebeuren, zeker als je wat nerveus bent.
Theorie ook, of niet goed geleerd kan ook maar dat is wel stomquote:Op maandag 1 december 2014 12:41 schreef Myraela het volgende:
Ik zou mezelf echt voor m'n kop slaan als ik zak voor theorie. Dat vind ik altijd zo zonde van mensen.Praktijk kan gebeuren, zeker als je wat nerveus bent.
Mja, maar dan zou je dat inderdaad bij andere toetsen ookal gemerkt moeten hebben. Ik hoor vooral vaak dat ze gewoon niet geleerd hebben.quote:Op maandag 1 december 2014 12:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Theorie kun je ook een blackout bij krijgen hoor.. Kijk maar naar de schoolexamens en de hoeveelheid mensen die zakken door angst etc..
Nee blijkbaar komt het niet zo vaak voor en benoemen ze dat extra.quote:Op maandag 1 december 2014 12:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
0 is dan ook wel indrukwekkend
Apart geroepen omdat ze denken dat je spiekt ofzo?
Dat is 2x zoveel als mijn auto en motorrijlessen bij elkaar.quote:Op maandag 1 december 2014 12:37 schreef Toto69 het volgende:
Dat is gewoon dom en zonde jaquote:Op maandag 1 december 2014 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, maar dan zou je dat inderdaad bij andere toetsen ookal gemerkt moeten hebben. Ik hoor vooral vaak dat ze gewoon niet geleerd hebben.
Tja, 8x gezakt voor z'n theorie, nu nog steeds niet geslaagd voor z'n praktijkquote:Op maandag 1 december 2014 12:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is 2x zoveel als mijn auto en motorrijlessen bij elkaar.
Dan moet je het ook gewoon een keer opgeven. Ik zal ook nooit arts worden ofzo, laat het gaanquote:Op maandag 1 december 2014 12:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, 8x gezakt voor z'n theorie, nu nog steeds niet geslaagd voor z'n praktijk
zo iemand zou gewoon nooit mogen rijden.quote:Op maandag 1 december 2014 12:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, 8x gezakt voor z'n theorie, nu nog steeds niet geslaagd voor z'n praktijk
Precies dit ja..quote:Op maandag 1 december 2014 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
zo iemand zou gewoon nooit mogen rijden.
quote:Op maandag 1 december 2014 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je het ook gewoon een keer opgeven. Ik zal ook nooit arts worden ofzo, laat het gaan
Precies. Mja, kijk dit:quote:Op maandag 1 december 2014 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach als je naar programma als slechtste chauffeur van nl of blik op de weg kijkt zie je dat ze het dus wel uiteindelijk ooit halen en er daarna alsnog gewoon een zooitje van makenquote:Op maandag 1 december 2014 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zie je af en toe mensen dat je je serieus af vraagt of die mensen wel legaal hun rijbewijs gehaald hebben.quote:Op maandag 1 december 2014 12:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach als je naar programma als slechtste chauffeur van nl of blik op de weg kijkt zie je dat ze het dus wel uiteindelijk ooit halen en er daarna alsnog gewoon een zooitje van maken
Wel goed voor m'n zelfvertrouwen op de weg. Ik ben de laatste die toegeeft dat ze een goede chauffeur is, ik heb weleens lompe acties, maar als ik op de weg zo om me heen kijk zie ik vaak dat anderen ook de domste dingen doen. Hoe vaak ik wel niet wordt afgesneden, of dat iemand überhaupt niet in de spiegels kijkt, zich er nog eventjes voor gooit zodat ik in de ankers moet. Hoe vaak mensen wel niet door rood rijden zodat ik me lam schrik, of een bocht zo ruim nemen dat ik in de achteruit moet omdat zij eigenwijs zijn. Dat ik me in een krappe onoverzichtelijke bocht in het woonerf waar m'n zus woont, me regelmatig de vinkentering schrik omdat er iemand om de bocht komt zeilen en de buitenbocht neemt. Waarschijnlijk allemaal chauffeurs die zich fantastisch vinden.quote:Op maandag 1 december 2014 12:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach als je naar programma als slechtste chauffeur van nl of blik op de weg kijkt zie je dat ze het dus wel uiteindelijk ooit halen en er daarna alsnog gewoon een zooitje van maken
"Ja maar, anderen rijden ook! Dus ik mag dat ook!"quote:Op maandag 1 december 2014 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
Soms is het gewoon beter om niet te rijden
Het is buiten maar 2 graden, maar gevoelstemp ligt daar nog onderquote:Op maandag 1 december 2014 12:58 schreef Myraela het volgende:
Jeetje, het is hier echt 17 graden ofzo binnen, ik vries dood.
Ik heb geen idee eigenlijk. Die site is nog open voor emails dus misschien mail ik ze maar gewoon met een verhaal...quote:Op maandag 1 december 2014 10:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry!
[..]
Is dat niet zo'n kerst kusjekroelshow?
Is dat niet allang opgenomen dan en is de aanmelding dan niet te laat?
Oh en goedemorgen allemaal!
Jij met je Braddie fascinatie.quote:Op maandag 1 december 2014 12:37 schreef Toto69 het volgende:
Toch al stuk warmer dan buiten rondlopen.quote:Op maandag 1 december 2014 12:58 schreef Myraela het volgende:
Het is hier 17 graden, ik ga dood van de hitte.quote:Op maandag 1 december 2014 12:58 schreef Myraela het volgende:
Wat heeft Fas hier mee te maken.quote:Op maandag 1 december 2014 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij met je Braddie fascinatie.
Dat komt door je baard.quote:Op maandag 1 december 2014 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is hier 17 graden, ik ga dood van de hitte.
Soms bedenk ik me weleens dat het geen recht zou moeten zijn, maar een voorrecht verkregen na diepgaand psychologisch onderzoek..quote:Op maandag 1 december 2014 13:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ja maar, anderen rijden ook! Dus ik mag dat ook!"
En juist daarom gaan ze door. Omdat het dus gewoon mag zogezegd.
Precies. Ik ben ook niet altijd een lieverdje in het verkeer maar wat sommige mensen flikken op de weg is niet te geloven. Als ik inhaal met 140 nóg bovenop mijn bumper gaan zitten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 december 2014 13:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soms bedenk ik me weleens dat het geen recht zou moeten zijn, maar een voorrecht verkregen na diepgaand psychologisch onderzoek..
Ik had vanmorgen vroeg zo'n debiel achter de bus zittenquote:Op maandag 1 december 2014 13:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Ik ben ook niet altijd een lieverdje in het verkeer maar wat sommige mensen flikken op de weg is niet te geloven. Als ik inhaal met 140 nóg bovenop mijn bumper gaan zitten bijvoorbeeld.
Ok, ik ben gewoon een mietje.quote:Op maandag 1 december 2014 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is hier 17 graden, ik ga dood van de hitte.
Ik weet niet.quote:
Of omdat ik naast de verwarming zitquote:
Trouwens, het is toevallig niet ronald de jong bij jullie om de hoek vandaan he?quote:
Geldt helaas voor meer dingenquote:Op maandag 1 december 2014 13:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ja maar, anderen rijden ook! Dus ik mag dat ook!"
En juist daarom gaan ze door. Omdat het dus gewoon mag zogezegd.
Te behaardquote:Op maandag 1 december 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Wat vond Fas van je piemel?
[..]
Of omdat ik naast de verwarming zit
Ik ben bang in de auto dus als ik zulke idioten zie rijden dan krijg ik echt een hartverzakking.quote:Op maandag 1 december 2014 13:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Ik ben ook niet altijd een lieverdje in het verkeer maar wat sommige mensen flikken op de weg is niet te geloven. Als ik inhaal met 140 nóg bovenop mijn bumper gaan zitten bijvoorbeeld.
Geduld is tegenwoordig ver te zoeken ook. Elk gaatje wordt benut, en je schiet er echt niks mee op. Ik ben eens ingehaald op een 80km weg door een malloot die zeker 120 reed. Vervolgens heb ik hem bij elk stoplicht gezien wat ik tegenkwam.quote:Op maandag 1 december 2014 13:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen vroeg zo'n debiel achter de bus zitten
Echt strak op m'n bumper, het is dat ik een camera in de betreffende bus heb, anders had ik hem in mijn spiegels nooit gezien..
Ronald de Jong?quote:Op maandag 1 december 2014 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trouwens, het is toevallig niet ronald de jong bij jullie om de hoek vandaan he?
Dat zijn de leukstequote:Op maandag 1 december 2014 13:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geduld is tegenwoordig ver te zoeken ook. Elk gaatje wordt benut, en je schiet er echt niks mee op. Ik ben eens ingehaald op een 80km weg door een malloot die zeker 120 reed. Vervolgens heb ik hem bij elk stoplicht gezien wat ik tegenkwam.
Begrip is ook al moeilijk op te brengen. En waarom haten op een lesauto? Ze zijn er zelf (als het goed is) ook in begonnen. Maar dat vergeten ze meteen. Mensen hebben tegenwoordig het inlevend vermogen van een aardappel. Beschamend.quote:Op maandag 1 december 2014 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben bang in de auto dus als ik zulke idioten zie rijden dan krijg ik echt een hartverzakking.Toen ik zelf reed viel het gelukkig mee, maar het viel me wel op hoe weinig begrip mensen hebben voor een lesauto.
Ik werd één keer afgesneden door een turkenbusje. En toen een ander meisje mij naar huis bracht stond ze perongeluk te ver naar de verkeerde kant, ging er een vrouw in een andere auto helemaal te keer.Er staat niet voor niets een grote L bovenop die auto.
Oh okay, geen bekende naam voor mijquote:Op maandag 1 december 2014 13:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohnee, Peter Stremme. Heel erg aardig wel.
Ja precies. Of van die zakenmannetjes die mijn achterwiel zo mooi vinden als ik met de motor ben. Dat moet wel want ze zitten er zo dicht op dat ze de krasjes kunnen tellen op de achterbeugel.quote:Op maandag 1 december 2014 13:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste
Gewoon weer steeds achter ze staan en jij hebt geen millimeter remblok versleten tegenover zijn halve cm
Mwa heb toffere avonden gehad, maar het was wel plezantquote:
Geniale mensen datquote:Op maandag 1 december 2014 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja precies. Of van die zakenmannetjes die mijn achterwiel zo mooi vinden als ik met de motor ben. Dat moet wel want ze zitten er zo dicht op dat ze de krasjes kunnen tellen op de achterbeugel.
Ik had laatst een heel stuk iemand achter me zitten met het groot licht aan. En dat hele eind geen tegenligger die even kon seinen. Potverdoriequote:Op maandag 1 december 2014 13:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste
Gewoon weer steeds achter ze staan en jij hebt geen millimeter remblok versleten tegenover zijn halve cm
Heb je toch de goede keuze gemaakt.quote:Op maandag 1 december 2014 13:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa heb toffere avonden gehad, maar het was wel plezant![]()
Dat optreden in Rotterdam viel erg tegen wat ik hoorde van een paar bekenden. Was ik ook wel bang voor, want het was zo'n band die het roer totaal omgooide op hun nieuwe album.
In dat geval sein ik dan vaak met mijn mistlicht achterquote:Op maandag 1 december 2014 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst een heel stuk iemand achter me zitten met het groot licht aan. En dat hele eind geen tegenligger die even kon seinen. PotverdorieHad ik maar een lichtkrant op de hoedenplank. Het was er tachtig en pikkedonker (de hei over, weet jij veel wat er oversteekt), en toen haalde hij me maar in. Vervolgens kwamen er een paar tegenliggers die gingen seinen, ineens zie je hem aan z'n richting naar links klungelen en toen was het groot licht ook uit.
Ja ja, dan scheur je heel stoer langs mij heen, maar vervolgens heb je niet door dat je je groot licht aan hebt en hoe je hem uit krijgt. Knurft. Met je bestelbusje.
Miste wel wat gezelschapquote:Op maandag 1 december 2014 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je toch de goede keuze gemaakt.
Ja, maar voor jou is het wrs moeilijker vanwege je stoornis. Rijd je met automaat?quote:Op maandag 1 december 2014 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zo veel als jullie allemaal bij elkaar5 keer afrijden. Ik zou het niet weer doen.
Nee, bewust niet gedaan omdat er weinig automaten auto's zijn. Maar inderdaad daar kwam het door dat het mijn veel meer moeite heeft gekost.quote:Op maandag 1 december 2014 13:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar voor jou is het wrs moeilijker vanwege je stoornis. Rijd je met automaat?
Dan vind ik het nog knap dat je het überhaupt hebt gehaald.quote:Op maandag 1 december 2014 13:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, bewust niet gedaan omdat er weinig automaten auto's zijn. Maar inderdaad daar kwam het door dat het mijn veel meer moeite heeft gekost.
quote:Op maandag 1 december 2014 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst een heel stuk iemand achter me zitten met het groot licht aan. En dat hele eind geen tegenligger die even kon seinen. PotverdorieHad ik maar een lichtkrant op de hoedenplank. Het was er tachtig en pikkedonker (de hei over, weet jij veel wat er oversteekt), en toen haalde hij me maar in. Vervolgens kwamen er een paar tegenliggers die gingen seinen, ineens zie je hem aan z'n richting naar links klungelen en toen was het groot licht ook uit.
Ja ja, dan scheur je heel stoer langs mij heen, maar vervolgens heb je niet door dat je je groot licht aan hebt en hoe je hem uit krijgt. Knurft. Met je bestelbusje.
Van die groot licht rijders zijn het ergste ja. Vooral tegenliggers die het dan doen. Levensgevaarlijk ook.quote:Op maandag 1 december 2014 13:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In dat geval sein ik dan vaak met mijn mistlicht achter
Maar ik moet bekennen dat ik daar weinig last van heb mij mijn getinte achterruit..
Faalangst/Examenstressquote:Op maandag 1 december 2014 13:23 schreef artelligence het volgende:
Ik heb ook 5 keer examen gedaan. Iedere keer met examen zat ik in de auto met het gevoel alsof ik zo voorruit vol zou kotsen.
Naderhand wist ik ook niet meer wat ik gedaan heb of waar we langs waren gereden.
Echt faalangst, of was je voor de lessen ook nerveus?quote:Op maandag 1 december 2014 13:23 schreef artelligence het volgende:
Ik heb ook 5 keer examen gedaan. Iedere keer met examen zat ik in de auto met het gevoel alsof ik zo voorruit vol zou kotsen.
Naderhand wist ik ook niet meer wat ik gedaan heb of waar we langs waren gereden.
Ik had het in 4x. Doodzenuwachtig ook. Motor in 2x.quote:Op maandag 1 december 2014 13:23 schreef artelligence het volgende:
O ja, goed ideequote:Op maandag 1 december 2014 13:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In dat geval sein ik dan vaak met mijn mistlicht achter
Maar ik moet bekennen dat ik daar weinig last van heb mij mijn getinte achterruit..
Te hoog afgestelde lampen die vol in je bakkus schijnen... Ongeacht Xenon of normale lampen..quote:Op maandag 1 december 2014 13:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Van die groot licht rijders zijn het ergste ja. Vooral tegenliggers die het dan doen. Levensgevaarlijk ook.
Lessen in principe niet. Maar goed, ik had/heb sowieso een angststoornis. Dus lessen waren spannend, maar ik reed wel normaal in principe. Eerste keer wilde ik dat mijn instructeur meeging omdat ik kapot ging van binnen. Toen we weer terug waren en ik het slechte nieuwe hoorde zei mijn instructeur ook: Zo heb je nog nooit gereden.quote:Op maandag 1 december 2014 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt faalangst, of was je voor de lessen ook nerveus?
Krijg je voor de motor aparte theorie ook?quote:Op maandag 1 december 2014 13:26 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb teveel lessen gehad. Kwam ook wel doordat ik laks was met theorie aanvragen/aangeven en het examen zelf. Met de motor heb ik daar veel beter op gelet en die instructeur was daar in mijn opinie ook eerlijker in. Theorie beide in 2x en praktijk beide in 1x.
Als hij dat niet ziet, blijven seinen en je alarmlichten aandoen, dan snappen ze de hint vanzelf..quote:Op maandag 1 december 2014 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, goed ideeAl weet ik niet of hij die gezien zou hebben, hij zat aardig dicht op me
Jup, dat is een apart examen waar men ook vragen stelt met betrekking tot je positie op de weg aangezien je een stuk smaller bent.quote:Op maandag 1 december 2014 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijg je voor de motor aparte theorie ook?
Voor elk rijbewijs moet je opnieuw theorie doen, al zit er weinig verschil inquote:Op maandag 1 december 2014 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijg je voor de motor aparte theorie ook?
Nee en nee mits je in een vrachtwagen zit. Of het voor een bus geldt zou ik niet wetenquote:Op maandag 1 december 2014 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb meteen een mooie voor jullie
Op de snelweg kom je geheid dit bord tegen (Bord F3):
[ afbeelding ]
Mag ik daar dan wel of niet inhalen?
En bij dit bord:
[ afbeelding ]
Mag ik daar gewoon in rijden?
Ja ik ookquote:Op maandag 1 december 2014 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog knap dat je het überhaupt hebt gehaald.
Als je een vrachtwagentje hebt, nope en nope.quote:Op maandag 1 december 2014 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb meteen een mooie voor jullie
Op de snelweg kom je geheid dit bord tegen (Bord F3):
[ afbeelding ]
Mag ik daar dan wel of niet inhalen?
En bij dit bord:
[ afbeelding ]
Mag ik daar gewoon in rijden?
Het gaat om mij, met de bus dusquote:Op maandag 1 december 2014 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee en nee mits je in een vrachtwagen zit. Of het voor een bus geldt zou ik niet weten
Logischerwijs zou ik denken dat het voor alles langer dan x meter geldt.
quote:Bord C39 legt aan een bestuurder van een voertuig dat bestemd is voor het vervoer van zaken met een M.T.M. van +3500 kg het verbod op een gespan of een voertuig met meer dan twee wielen links in te halen.
Een onderbord kan tijdens bepaalde uren dit verbod beperken tot voertuigen met een M.T.M. van +7500 kg.
Dit bord geldt dus niet voor autobussen of autocars, want zij vervoeren personen.
Dit bord geldt wel voor voertuigen die dieren vervoeren, want dieren worden beschouwd als zaken.
Waar ging het over?quote:Op maandag 1 december 2014 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
RijlessenIk zie er al tegenop op die te gaan volgen.
Debat ging dramatisch.Tegenpartij was veel beter voorbereid.
quote:Op maandag 1 december 2014 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
RijlessenIk zie er al tegenop op die te gaan volgen.
Debat ging dramatisch.Tegenpartij was veel beter voorbereid.
Rijden, of debatteren?quote:Op maandag 1 december 2014 14:40 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik faal ook altijd met dat soort dingen.
Vooral in het openbaar praten, waaronder dus debatteren. Kan dan niet normaal nadenken en uit m'n woorden komen.quote:
Jij dacht zeker: vrouwen kunnen niet rijdenquote:
quote:Op maandag 1 december 2014 14:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral in het openbaar praten, waaronder dus debatteren. Kan dan niet normaal nadenken en uit m'n woorden komen.
Klopt, al voordat je postte.quote:Op maandag 1 december 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij dacht zeker: vrouwen kunnen niet rijden![]()
Ja, en doordat het elke keer weer mislukt, houdt dat de angst in stand. Denk dat ik er een cursus of zo voor ga volgen, moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op maandag 1 december 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
Komt dat omdat je er bang voor bent? Soort van cirkel.
Jouw berijden telt niet.quote:Op maandag 1 december 2014 14:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt, al voordat je postte.
Trouwens, mijn vriendin kan wel rijden.
Dat had ik vroeger ook. Totdat ik een tijdje terug alle vertrouwen van die advocaat kreeg om zelfstandig te pleiten. Dat ik dat vertrouwen voelde en dat ik me extreem goed voorbereid had was blijkbaar genoeg motivatie om het toch te doen en dat ging niet onaardig.quote:Op maandag 1 december 2014 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en doordat het elke keer weer mislukt, houdt dat de angst in stand. Denk dat ik er een cursus of zo voor ga volgen, moet maar eens afgelopen zijn.
Is ze al oud genoeg voor rijlessen dan?quote:Op maandag 1 december 2014 14:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt, al voordat je postte.
Trouwens, mijn vriendin kan wel rijden.
Bij ons moest je er gewoon zo vaak op oefenen dat het steeds beter ging.quote:Op maandag 1 december 2014 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en doordat het elke keer weer mislukt, houdt dat de angst in stand. Denk dat ik er een cursus of zo voor ga volgen, moet maar eens afgelopen zijn.
Ik heb betere dingen te doen.quote:Op maandag 1 december 2014 14:49 schreef Fascination het volgende:
Vanavond is die docu van Sunny Bergman over zwarte piet op tv. Dat moet ik zien.
Nouja zegquote:Op maandag 1 december 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is ze al oud genoeg voor rijlessen dan?
Hihaho. #voorspelbaar
Je bent zelf wel fijn.quote:Op maandag 1 december 2014 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Beetje voorspelbaarheid is altijd wel fijn
Nice. Het is inderdaad ook een kwestie van oefenen.quote:Op maandag 1 december 2014 14:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook. Totdat ik een tijdje terug alle vertrouwen van die advocaat kreeg om zelfstandig te pleiten. Dat ik dat vertrouwen voelde en dat ik me extreem goed voorbereid had was blijkbaar genoeg motivatie om het toch te doen en dat ging niet onaardig.
Oh, jammer dat ik dat niet gehad heb inderdaad.quote:Op maandag 1 december 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij ons moest je er gewoon zo vaak op oefenen dat het steeds beter ging.
Ook verplicht een vak volgen. Leren Presenteren en Communiceren. Erg nuttig
[..]
Ik heb betere dingen te doen.
Hahaha, nee grapje. Waar komt die?
Daar hebben we iemand anders toch al voor?quote:Op maandag 1 december 2014 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Beetje voorspelbaarheid is altijd wel fijn
Naspel ook.quote:
Niks mis, met voorspelbaarheid.quote:Op maandag 1 december 2014 14:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar hebben we iemand anders toch al voor?
quote:Op maandag 1 december 2014 14:56 schreef zarGon het volgende:
Even spammen: R&P / R&P-verkiezingen 2014!.
quote:Op maandag 1 december 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent zelf wel fijn.
#smoothlikeyats
+1 duimomhooghoudt.quote:Op maandag 1 december 2014 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis, met voorspelbaarheid.
Ik kop hem even in
En het een hoogtepunt tussenin ook.quote:
Wauw kaneel, wat onverwacht, maakt gelijk indruk daardoor.quote:Op maandag 1 december 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent zelf wel fijn.
#smoothlikeyats
Try again kaneel.Dat kan smootherquote:Op maandag 1 december 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent zelf wel fijn.
#smoothlikeyats
Gewoon helemaal niet. Alleen lekker op z'n Fok!s alleen maar knuffelen.quote:Op maandag 1 december 2014 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het een hoogtepunt tussenin ook.
Even gecorrigeerdquote:Op maandag 1 december 2014 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet. Alleen lekker op z'n Fok!s alleen maar FOK!ken.
Oh ja dat is waar Fok!kers hebben geen seksquote:Op maandag 1 december 2014 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet. Alleen lekker op z'n Fok!s alleen maar knuffelen.
Het openbaar praten ging wel (ben ik normaal ook rampzalig in), maar we hadden 8 minuten om ons standpunt te verdedigen en na 2 waren we al uitgepraat.quote:Op maandag 1 december 2014 14:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral in het openbaar praten, waaronder dus debatteren. Kan dan niet normaal nadenken en uit m'n woorden komen.
quote:Op maandag 1 december 2014 14:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wauw kaneel, wat onverwacht, maakt gelijk indruk daardoor.
Ik herzie mijn statement. Voorspelbaarheid i.c.m. onverwachte dingen is altijd wel fijn
Gladder dan dit word ik niet. Ik ga straks offline en ben ik weer een zak.quote:
Knabbeltjes doe ik niet aan. Ik wil niet meer gefatshamed worden.quote:Op maandag 1 december 2014 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nice. Het is inderdaad ook een kwestie van oefenen.
[..]
Oh, jammer dat ik dat niet gehad heb inderdaad.
Hm, npo 2 volgens mij, half negen. Wat knabbeltjes erbij en genieten van haar vooringenomenheid. ^^
Nou ja, dan heeft het dus gewoon met voorbereiding te maken, dat maakt het wat makkelijker te accepteren.quote:Op maandag 1 december 2014 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het openbaar praten ging wel (ben ik normaal ook rampzalig in), maar we hadden 8 minuten om ons standpunt te verdedigen en na 2 waren we al uitgepraat.Te weinig argumenten.
De stelling was dat bariatische chirurgie gestimuleerd zou moeten worden (voor mensen met obesitas). Sowieso een veel te globale stelling.
Klopt. Ik was wel jaloers (bij gebrek aan een beter woord) op de personen die vol overtuiging en overredingskracht hun argumenten konden verkondigen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dan heeft het dus gewoon met voorbereiding te maken, dat maakt het wat makkelijker te accepteren.
Herkenbaar, ja. Zullen we dat eens samen gaan oefenen?quote:Op maandag 1 december 2014 15:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Ik was wel jaloers (bij gebrek aan een beter woord) op de personen die vol overtuiging en overredingskracht hun argumenten konden verkondigen.Dat wil ik ook kunnen.
Kaneel zit in het groen qua bmi, absoluut geen fattie. Wel een enorme baard.quote:Op maandag 1 december 2014 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Kaneel volgens mij ben jij heul geen fatty meer dus het fatshamen van jou is sowieso onterecht. Wat is je BMI dan?
Geen idee, heb geen weegschaal hier.quote:Op maandag 1 december 2014 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Kaneel volgens mij ben jij heul geen fatty meer dus het fatshamen van jou is sowieso onterecht. Wat is je BMI dan?
Dat is onder de 25 toch, groen?quote:Op maandag 1 december 2014 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneel zit in het groen qua bmi, absoluut geen fattie. Wel een enorme baard.
quote:Op maandag 1 december 2014 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is onder de 25 toch, groen?
#smoothquote:Op maandag 1 december 2014 15:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Herkenbaar, ja. Zullen we dat eens samen gaan oefenen?
#smoothlikeyats
Ja en dat ben jij wel net als ik en ik draag toch wel wat vet meequote:Op maandag 1 december 2014 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is onder de 25 toch, groen?
Ik had een grap over orale vaardigheden verwacht.quote:Op maandag 1 december 2014 15:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
#smoothlikeyats
Vorige keer zat ik daar nog boven. Had ik 26 geloof ik.quote:Op maandag 1 december 2014 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en dat ben jij wel net als ik en ik draag toch wel wat vet mee
Hm, zou kunnen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vorige keer zat ik daar nog boven. Had ik 26 geloof ik.
Voor een gemiddeld persoon is het best een aardige graadmeter. Niet als je regelmatig krachttraining doet nee.quote:Op maandag 1 december 2014 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, zou kunnen.
Trouwens, bmi is eigenlijk een niet al te beste graadmeter. De schaal houdt geen enkele rekening met spiermassa.
En klein.quote:
Ik heb geen spiermassaquote:Op maandag 1 december 2014 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, zou kunnen.
Trouwens, bmi is eigenlijk een niet al te beste graadmeter. De schaal houdt geen enkele rekening met spiermassa.
Een goede voorbereiding is het halve werk. Dat klinkt afgezaagd, maar het gezegde klopt wel. Al betekent dat niet dat zenuwen niet een bepaalde invloed kunnen hebben.quote:Op maandag 1 december 2014 15:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dan heeft het dus gewoon met voorbereiding te maken, dat maakt het wat makkelijker te accepteren.
Hij heeft een lager BMI dan mijn 25,8 geloof ik, en ik ben geen echte fatty maar slechts iets te dikquote:Op maandag 1 december 2014 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Jullie mogen het ook allebei met mij komen oefenenquote:Op maandag 1 december 2014 15:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
#smoothlikeyats
True. Ik zou me er alleen niet op blind staren. Vetpercentage geeft meer inzichten of je wel 'gezond' leeft en ook dat is natuurlijk afhankelijk van hoe je je voelt. BMI van bv 26 wil niet meteen zeggen dat het superongezond is. Als je je prima voelt en bv geen last hebt van bepaalde zaken op lichamelijk gebieg.quote:Op maandag 1 december 2014 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor een gemiddeld persoon is het best een aardige graadmeter. Niet als je regelmatig krachttraining doet nee.
Met wie zit je te dmén?quote:Op maandag 1 december 2014 15:22 schreef Fascination het volgende:
Ik loop hier een keihard blauwtje.
Hehequote:Op maandag 1 december 2014 15:22 schreef Fascination het volgende:
Maar ik voel me dus niet primaquote:Op maandag 1 december 2014 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True. Ik zou me er alleen niet op blind staren. Vetpercentage geeft meer inzichten of je wel 'gezond' leeft en ook dat is natuurlijk afhankelijk van hoe je je voelt. BMI van bv 26 wil niet meteen zeggen dat het superongezond is. Als je je prima voelt en bv geen last hebt van bepaalde zaken op lichamelijk gebieg.
Hoeveel % was jij ook alweer Indo?quote:
Eigenlijk heb ik gewoon alles tegenquote:Op maandag 1 december 2014 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En klein.
[..]
Ik heb geen spiermassa
Nee hoor, je bent neit kaal.quote:Op maandag 1 december 2014 15:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik gewoon alles tegen#TinyAndObeseLikeArt
12? 6? Niet veel iig.quote:Op maandag 1 december 2014 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik voel me dus niet prima
[..]
Hoeveel % was jij ook alweer Indo?
Ik heb in mijn leven zoveel geoefend met presenteren en dergelijke dat ik vrees dat het gewoon niet in mijn aard ligt om het goed te kunnen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:22 schreef Fascination het volgende:
Nee doe ik niet meer. Kreeg daar apenhonger van.quote:Op maandag 1 december 2014 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leugens, jij traint met die dumbells.
Of ben je daar mee gestopt?
Ik las over gemiddelde penislengte in Indonesië.quote:
Heeft het niet gewoon met onderliggende onzekerheid te maken?quote:Op maandag 1 december 2014 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven zoveel geoefend met presenteren en dergelijke dat ik vrees dat het gewoon niet in mijn aard ligt om het goed te kunnen.
Orgaanvet niet te vergeten. Je kan er slank uitzien maar het van binnen toch niet zijn vanwege een inactieve levensstijl.quote:Op maandag 1 december 2014 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True. Ik zou me er alleen niet op blind staren. Vetpercentage geeft meer inzichten of je wel 'gezond' leeft en ook dat is natuurlijk afhankelijk van hoe je je voelt. BMI van bv 26 wil niet meteen zeggen dat het superongezond is. Als je je prima voelt en bv geen last hebt van bepaalde zaken op lichamelijk gebieg.
Nee hoor, dat groeit weer terug, kaal niet.quote:Op maandag 1 december 2014 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gemillimeterd, dat is zo goed als kaal.
Waar gaat het bij jou mis?quote:Op maandag 1 december 2014 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven zoveel geoefend met presenteren en dergelijke dat ik vrees dat het gewoon niet in mijn aard ligt om het goed te kunnen.
Ook dat ja. BMI en andere termen zijn toch voornamelijk om iemands bankrekening te vullen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Orgaanvet niet te vergeten. Je kan er slank uitzien maar het van binnen toch niet zijn vanwege een inactieve levensstijl.
Misschien, maar ik weet niet wat het dan specifiek is. Ik hou er gewoon niet van als mensen op me letten, net zoals met webcammen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft het niet gewoon met onderliggende onzekerheid te maken?
quote:Op maandag 1 december 2014 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gemillimeterd, dat is zo goed als kaal.
Kale koppen niet te stoppen!quote:Op maandag 1 december 2014 15:30 schreef artelligence het volgende:
[..]! Nee toch maar niet gedaan
wel geschoren.
Waarom denk je dat ik me scheer? Dan zie je tenminste nog iets.quote:Op maandag 1 december 2014 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee doe ik niet meer. Kreeg daar apenhonger van.
[..]
Ik las over gemiddelde penislengte in Indonesië.
Feels bad man
En dat heeft dan weer te maken met de angst voor een negatief oordeel of afkeuring?quote:Op maandag 1 december 2014 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien, maar ik weet niet wat het dan specifiek is. Ik hou er gewoon niet van als mensen op me letten, net zoals met webcammen.
Leuk en/of goed gevonden te willen worden, ja.quote:Op maandag 1 december 2014 15:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dat heeft dan weer te maken met de angst voor een negatief oordeel of afkeuring?
Ieder mens heeft dat wel enigszins.Alleen hebben sommige meer schijt aan wat anderen vinden en zijn ze daardoor handiger in dit soort dingen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuk en/of goed gevonden te willen worden, ja.
Wat sneu.
quote:Op maandag 1 december 2014 15:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik me scheer? Dan zie je tenminste nog iets.
~*^Ieder mens is uniek en waardevol.^*~quote:Op maandag 1 december 2014 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuk en/of goed gevonden te willen worden, ja.
Wat sneu.
In before mensen die nog even wat kilootjes aan willen komen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Van afvallen wordt je penis ook groter, of lijkt, heb ik me laten vertellen.
Ironisch genoeg worden die mensen geloof ik meer gewaardeerd dan people pleasers.quote:Op maandag 1 december 2014 15:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ieder mens heeft dat wel enigszins.Alleen hebben sommige meer schijt aan wat anderen vinden en zijn ze daardoor handiger in dit soort dingen.
We zijn allemaal speciale sneeuwvlokjes.quote:Op maandag 1 december 2014 15:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
~*^Ieder mens is uniek en waardevol.^*~
Ik denk dat een middenweg het beste is. Soms schijt aan anderen hebben, maar toch tot op zekere hoogte rekening met ze houden. Dan bereik je wat je zelf wil, maar kwets je niet onnodig anderen op weg daar naartoe.quote:Op maandag 1 december 2014 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ironisch genoeg worden die mensen geloof ik meer gewaardeerd dan people pleasers.
Klopt! Bedankt voor de hintquote:Op maandag 1 december 2014 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Van afvallen wordt je penis ook groter, of lijkt, heb ik me laten vertellen.
Ik zet onbekende mensen sowieso te veel op een voetstuk.quote:Op maandag 1 december 2014 15:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat een middenweg het beste is. Soms schijt aan anderen hebben, maar toch tot op zekere hoogte rekening met ze houden. Dan bereik je wat je zelf wil, maar kwets je niet onnodig anderen op weg daar naartoe.
Jammer dat het geen lekker hardloopweer meer is.quote:Op maandag 1 december 2014 15:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt! Bedankt voor de hinten is goed voor je libido en uithoudingsvermogen. Seksbeest worden
Ik ga wel met je skypen. Omdat je cammen zo leuk vindtquote:Op maandag 1 december 2014 15:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jammer dat het geen lekker hardloopweer meer is.
Ik verveel me echt enorm in de trein nu.
Heb ik ook, ja.quote:Op maandag 1 december 2014 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zet onbekende mensen sowieso te veel op een voetstuk.
Dat zou wel een en ander verklaren. Heb je dat altijd gedaan? Op basis waarvan doe je dat?quote:Op maandag 1 december 2014 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zet onbekende mensen sowieso te veel op een voetstuk.
Lekker vingeren in de trein toch?quote:Op maandag 1 december 2014 15:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jammer dat het geen lekker hardloopweer meer is.
Ik verveel me echt enorm in de trein nu.
Kaneeltje toch foei, Straw is geen lokaquote:Op maandag 1 december 2014 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker vingeren in de trein toch?
Zal ik dickpics sturen?quote:Op maandag 1 december 2014 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker vingeren in de trein toch?
Vertel, wat moest je doen en wat ging er goed?quote:
Haha dit. Openbaar is niet een van mijn fetisjes.quote:Op maandag 1 december 2014 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kaneeltje toch foei, Straw is geen loka
Ik moest nu alles zelf doen, vorige keer wel de koppeling en niet de pook, maar nu alles. Dat was nog wel wat chaotisch. Maar de bochten gingen een heel stuk beter.quote:Op maandag 1 december 2014 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel, wat moest je doen en wat ging er goed?
Oh welke dan wel? Fruit misschien?quote:Op maandag 1 december 2014 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha dit. Openbaar is niet een van mijn fetisjes.
kleine mannenquote:Op maandag 1 december 2014 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh welke dan wel? Fruit misschien?
Mooi zo!quote:
';)quote:Op maandag 1 december 2014 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kaneeltje toch foei, Straw is geen loka
Die heeft ze al.quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 15:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
kleine mannen
#smoothlikeyats
Nee, niet bepaald nee.quote:
Niet van mij...quote:Op maandag 1 december 2014 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
';)
[..]
Die heeft ze al.
Stuur mij maar.
Klein geschapen? Of klein van stuk?quote:Op maandag 1 december 2014 15:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
kleine mannen
#smoothlikeyats
Klein hartje natuurlijkquote:Op maandag 1 december 2014 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klein geschapen? Of klein van stuk?
Klein hartje? Nooit begrepen wat daar nu mee bedoeld wordt.quote:Op maandag 1 december 2014 15:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klein hartje natuurlijkNiet alles draait om uiterlijk Tijn.
Heb ik je laten schrikken?quote:Op maandag 1 december 2014 15:58 schreef Fascination het volgende:
Doe allemaal rare ontdekkingen op fetlife. Misschien m'n profiel maar opheffen.
quote:Op maandag 1 december 2014 15:58 schreef Fascination het volgende:
Fetlife. Wat vond ik dat een afschuwelijk zooitje mensen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:58 schreef Fascination het volgende:
Doe niet zo vrouwelijk en mysterieus.quote:Op maandag 1 december 2014 15:58 schreef Fascination het volgende:
Wat Fas zei; geintimideerd voelen. Ik zie dan nog geen minpunten dus kan alleen maar opkijken tegen de ander. Daarom zou ik niet zo snel afspreken met een onbekend persoon die nog geen onzekerheid of iets aan mij heeft getoond waardoor ik me minder geintimideerd voel.quote:Op maandag 1 december 2014 15:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou wel een en ander verklaren. Heb je dat altijd gedaan? Op basis waarvan doe je dat?
Vertel.quote:Op maandag 1 december 2014 15:58 schreef Fascination het volgende:
Hm, dat is lastig. Probeer jezelf aan te leren in te zien dat ieder persoon minpunten heeft, ook al laten ze die niet zien of stoppen ze die ergens diep weg waardoor dat bijna niet opvalt. Dat is misschien lastig in het begin, zeker als iemand extreem zelfverzekerd is en jou daarmee probeert te overrompelen. Maar bedenk jezelf dan desnoods dat hij een kleine lul heeft of zij eigenlijk best een dikke kont heeft, zoiets werkt een beetje om die stap te zetten. Daarnaast, je hoeft echt niet onzeker over jezelf te zijn zo ver ik je nu ken.quote:Op maandag 1 december 2014 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat Fas zei; geintimideerd voelen. Ik zie dan nog geen minpunten dus kan alleen maar opkijken tegen de ander. Daarom zou ik niet zo snel afspreken met een onbekend persoon die nog geen onzekerheid of iets aan mij heeft getoond waardoor ik me minder geintimideerd voel.Yada yada.
Het is ook niet iets wat je moet proberen op te lossen door de ander omlaag te halen denk ik. Natuurlijk helpt het wel om de ander menselijker te maken in je hoofd.quote:Op maandag 1 december 2014 16:05 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, dat is lastig. Probeer jezelf aan te leren in te zien dat ieder persoon minpunten heeft, ook al laten ze die niet zien of stoppen ze die ergens diep weg waardoor dat bijna niet opvalt. Dat is misschien lastig in het begin, zeker als iemand extreem zelfverzekerd is en jou daarmee probeert te overrompelen. Maar bedenk jezelf dan desnoods dat hij een kleine lul heeft of zij eigenlijk best een dikke kont heeft, zoiets werkt een beetje om die stap te zetten. Daarnaast, je hoeft echt niet onzeker over jezelf te zijn zo ver ik je nu ken.
quote:Op maandag 1 december 2014 16:10 schreef Fascination het volgende:
Verbaast me dat veel vrouwen als een stuk vuil behandeld willen worden in bed. Ze willen nog net niet hun schedel ingetrapt hebben, maar scheelt neit veel.
quote:Op maandag 1 december 2014 16:10 schreef Fascination het volgende:
Verbaast me dat veel vrouwen als een stuk vuil behandeld willen worden in bed. Ze willen nog net niet hun schedel ingetrapt hebben, maar scheelt neit veel.
Lekker stoere man toch.quote:Op maandag 1 december 2014 16:10 schreef Fascination het volgende:
Dominante mannen versieren niet voor niets vaker en makkelijker vrouwen. Al komt dat er niet bij iedereen op hetzelfde moment uit.quote:Op maandag 1 december 2014 16:10 schreef Fascination het volgende:
Hoezo vaker en makkelijker? Volgens mij is dat altijd al zo geweestquote:Op maandag 1 december 2014 16:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dominante mannen versieren niet voor niets vaker en makkelijker vrouwen. Al komt dat er niet bij iedereen op hetzelfde moment uit.
Ja, ik chargeer een beetje. :$quote:
Ik schrok serieusquote:Op maandag 1 december 2014 16:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik chargeer een beetje. :$
...for real?quote:Op maandag 1 december 2014 16:10 schreef Fascination het volgende:
Ik snap die machtspelletjes wel hoor, vind alleen sommige aspecten wat extreem.quote:Op maandag 1 december 2014 16:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Heb je dat zelf dan niet Fas (alleen dan door een andere vrouw)?
Ik bedoel ik sta in de gewone wereld al m'n mannetje, gewoon alles lekker zelf doen, regelen etc,
dan is het in de slaapkamer soms wel fijn om daar juist helemaal het omgekeerde te kunnen doen toch? (om maar even een voorbeeld te geven)
Ja, snap zelf ook niet dat mensen dingen tot bloedens toe etc doen, dan lijkt mij de lol er wel vanaf.quote:Op maandag 1 december 2014 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap die machtspelletjes wel hoor, vind alleen sommige aspecten wat extreem.
Ach, wij vinden dat misschien raar. Als zij er voldoening en plezier uithalen op hun manier, is het primaquote:Op maandag 1 december 2014 16:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik schrok serieusal snap ik bijvoorbeeld de lol niet van kapot geslagen (met zweep) en bebloede billen :/ of snijden.... Maar goed, ik heb vroegah ook regelmatig de ziekste dingen op BMe gezien
Mensen zijn soms rare wezens.
quote:Op maandag 1 december 2014 16:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, snap zelf ook niet dat mensen dingen tot bloedens toe etc doen, dan lijkt mij de lol er wel vanaf.
quote:Op maandag 1 december 2014 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, wij vinden dat misschien raar. Als zij er voldoening en plezier uithalen op hun manier, is het prima
Alhoewel ik nog niemand ben tegen gekomen die graag zelf haar stukgeslagen schedel weer in elkaar wil zetten.
Ach ja. Dit is niet de plek om mijn kinks te delen haha. Maar ieder z'n meug. Zolang er maar wederzijds respect is voor elkaar.quote:
Ik denk dat de mensen die dat doen toch een diep respect voor elkaar hebben om hun hobby uit te kunnen oefenen zeg maar. Juist omdat veel mensen het als raar ervaren is het voor zulke mensen juist leuk dat ze mensen tegenkomen die hetzelfde denken.quote:Op maandag 1 december 2014 16:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach ja. Dit is niet de plek om mijn kinks te delen haha. Maar ieder z'n meug. Zolang er maar wederzijds respect is voor elkaar.
Dat is vrij logisch inderdaad. Het is ook leuk om in de slaapkamer vrijwel alles te bepalen en haar alles te laten doen dat ik wil, al zouden waarschijnlijk weinig mensen dat dominante achter me zoeken zoals ze bij jou dat onderdanige dan niet zouden vermoeden.quote:Op maandag 1 december 2014 16:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Heb je dat zelf dan niet Fas (alleen dan door een andere vrouw)?
Ik bedoel ik sta in de gewone wereld al m'n mannetje, gewoon alles lekker zelf doen, regelen etc,
dan is het in de slaapkamer soms wel fijn om daar juist helemaal het omgekeerde te kunnen doen toch? (om maar even een voorbeeld te geven)
Ik ook. Ik geef me over aan mijn bedquote:Op maandag 1 december 2014 16:42 schreef Samzz het volgende:
Ik ben in de slaapkamer ook meer onderdanig.
Ach ja, ieder zijn ding he.quote:Op maandag 1 december 2014 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap die machtspelletjes wel hoor, vind alleen sommige aspecten wat extreem.
Had ik niet gezocht achter je. Ik had je meer als iemand gezien die toch graag de touwtjes of lakens in handen heeft.quote:Op maandag 1 december 2014 16:42 schreef Samzz het volgende:
Ik ben in de slaapkamer ook meer onderdanig.
Ik ook, ze laat me 's ochtends met moeite gaan.quote:Op maandag 1 december 2014 16:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook. Ik geef me over aan mijn bed
Ik niet, ik heb vannacht de strijd weer gewonnen.quote:Op maandag 1 december 2014 16:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook. Ik geef me over aan mijn bed
Veel vrouwen? Het aandeel wat echt into echt extreme fysieke toetakeling is lijkt mij klein. Zeker in de algemene populatie, maar ook op FL.quote:Op maandag 1 december 2014 16:10 schreef Fascination het volgende:
Nee tuurlijk niet.quote:Op maandag 1 december 2014 16:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt zeker het liefst met je Spideypak aan?
Oeh verrassend, had ik niet verwacht.quote:Op maandag 1 december 2014 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Mijn spiderman pak is alleen om de misdaad te bestrijden.
In de slaapkamer draag ik mijn batman pak.
En dan wurgseks?quote:Op maandag 1 december 2014 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Maar voor jou wil ik best mijn spiderman pak aantrekken natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2014 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Jij haalt dan gadgets tevoorschijn? De Bat-Probe?quote:Op maandag 1 december 2014 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Gek genoeg vind ik haantjesgedrag dan weer niet aantrekkelijk en lijkt het mij leuk om niet in te gaan op avances van zo iemand.quote:Op maandag 1 december 2014 16:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dominante mannen versieren niet voor niets vaker en makkelijker vrouwen. Al komt dat er niet bij iedereen op hetzelfde moment uit.
Oh juist fijn omdat dat vaak samen gaat met veel zelfvertrouwen want dan wel weer erg aantrekkelijk is.quote:Op maandag 1 december 2014 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gek genoeg vind ik haantjesgedrag dan weer niet aantrekkelijk en lijkt het mij leuk om niet in te gaan op avances van zo iemand.
The Bat handcuffsquote:Op maandag 1 december 2014 16:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij haalt dan gadgets tevoorschijn? De Bat-Probe?
En dan de Bat-Whip.quote:
Batmans trouwe sidekick Dickquote:Op maandag 1 december 2014 16:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij haalt dan gadgets tevoorschijn? De Bat-Probe?
Dick Grayson, son!quote:
Van die bebloede billenfoto's die voorbij komen moet ik soms ook even slikken.quote:Op maandag 1 december 2014 16:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik schrok serieusal snap ik bijvoorbeeld de lol niet van kapot geslagen (met zweep) en bebloede billen :/ of snijden.... Maar goed, ik heb vroegah ook regelmatig de ziekste dingen op BMe gezien
Mensen zijn soms rare wezens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |