abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 november 2014 @ 01:22:10 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147137642
Ik Vertrek
Serie reportages waarin Nederlanders, die hun geluk in het buitenland gaan beproeven, worden gevolgd. Om uiteenlopende redenen vertrekken steeds meer mensen uit Nederland. De zon, de vrijheid, de mentaliteit of ouderwets ondernemersschap spelen een rol in de verstrekkende beslissing om je voorgoed in het buitenland te vestigen en hier huis en haard op te zeggen. Ook dit seizoen volgen we uiteenlopende gezinnen en stellen. Waar gaan ze naar toe? Waarom en wat laten ze achter? We zien de laatste voorbereidingen in Nederland, het emotionele afscheid van vrienden en familie en de eerste onzekere stappen in het land van bestemming. Van alle voorspoed en tegenslag is de kijker direct getuige gedurende de eerste spannende maanden in het nieuwe thuisland.

Elke zaterdag vanaf uur 21:10 op Nederland 1.
Vorige topics: Topicreeks: Ik vertrek

De Ik Vertrek-bingokaart: https://bingobaker.com/play/111385
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 30 november 2014 @ 01:22:29 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147137650
Belachelijk egoïstische ouders zonder ook maar een greintje gevoel voor een puberdochter.
Als je al 2 jaar weet dat je naar Frankrijk gaat emigreren, waarom laat je dat kind dan niet al in die tussentijd wat Franse lessen nemen?

En die contactgestoorde man die niet eens de moeite neemt om in de auto te springen als een broer belt dat het heel erg slecht met z'n moeder gaat en daarna nog even tussen neus en lippen door zegt dat ie toch wel even de tijd heeft genomen om snel op-en-neer naar de crematie van z'n moeder te zijn geweest.
Die slecht getimede dood van z'n moeder kwam zeker ook net zo 'onhandig' uit als het feit dat z'n dochter verliefd werd op een jongen?

Weet je wat:sowieso lastig zo'n dochter die in de weg loopt. We sturen haar naar een soort militair gerunde kostschool. En als ze dan diep ongelukkig na 1 dag belt omdat ze geen slaapzak heeft peinzen we er niet over om dan even in de auto te springen om 70 km. verderop een slaapzak af te leveren.

Wat een stel. :{
Hoop dat ze binnen no time failliet gaan en terug moeten naar Nederland.
Zo niet, dan hoop ik dat de dochter op de dag dat ze 18 wordt direct terug gaat naar haar eigen leven en vrienden in Nederland.

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 30-11-2014 01:27:38 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_147137685
Ze gaat die goede baan vinden in de paardenfokkerij na de LTS en 2 jaar een opleiding in Frankrijk?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147137688
Terugkijken waardig?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147137694
Als in: goed leedvermaak ja of nee?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147137697
Das het altijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 30 november 2014 @ 01:27:57 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147137753
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Terugkijken waardig?
Ja. Lekkere erger TV.
Poef.....gone! ©golfer
pi_147138302
Op haar twitter staat dat haar ouders wel die slaapzak zijn komen brengen :)

Maar wat een verschrikkelijke mensen. Ik snap ook niet dat ze dat nu doen; dochter 16, net een kleindochter, je moeder in een verzorgingshuis (en je vader is dus al alleen). Als je dan oververmoeit ben, dan ga je minder werken en maak je meer tijd voor je familie.

En dan die heks die voor bejaarden gaat zorgen; nee, daar ben je blij mee. Totaal geen mensen-mens.

Overigens denk ik wel dat ze het goed hebben aangepakt in zakelijk opzicht; de taal spreken, goedkope boerderij etc.

Wat wel jammer is dat de boerderij is gekocht in 2011, en het filmen pas begint in 2013 (en er dan nog een lange tijd is uitgetrokken voor de verbouwing) Dan lijkt het allemaal wat soepeler te gaan.
pi_147138707
En als ze nu over 2 jaar een bloeiende b&b, manege en camping hebben waar hun dochter mee werkt en altijd van november tot april in Nederland is?
  zondag 30 november 2014 @ 05:15:49 #10
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_147140124
Wat een geniale uitzending :')

Die kutvader met zijn paarden de hele tijd :') En Charlotte die opeens naar kostschool moest wtf, waarom kon ze niet gewoon daar blijven.

Ze hebben die boerderij wel goed opgeknapt tho
Oh.
  zondag 30 november 2014 @ 09:53:29 #11
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_147140922

[ Bericht 100% gewijzigd door Smash-it op 30-11-2014 09:53:54 ]
pi_147140926
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 05:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een geniale uitzending :')

Die kutvader met zijn paarden de hele tijd :') En Charlotte die opeens naar kostschool moest wtf, waarom kon ze niet gewoon daar blijven.

Ze hebben die boerderij wel goed opgeknapt tho
Omdat de school 70 km verderop was
pi_147142673
Met oplopende bloeddruk naar deze aflevering gekeken. Wat een kloteouders. Verschrikkelijk. Je zou toch een campagne beginnen om niemand meer daar te laten boeken.
pi_147142836
Volgens Twitter van dochterlief zijn haar ouders wel fantastisch. Dat kan zijn, ik vind het nog steeds onsympathieke kwezels.
  zondag 30 november 2014 @ 11:55:47 #15
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_147142848
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 09:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Omdat de school 70 km verderop was
Alsof er geen school dichterbij te vinden is.
Oh.
  zondag 30 november 2014 @ 12:00:42 #16
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_147142924
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 11:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zeker wel, maar op 70km hebben de paarden weer rust. Geen gezeik met kinderen.
reset
  zondag 30 november 2014 @ 12:01:03 #17
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_147142932
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 12:00 schreef Individual het volgende:

[..]

Zeker wel, maar op 70km hebben de paarden weer rust. Geen gezeik met kinderen.
_O-
Oh.
  zondag 30 november 2014 @ 13:01:45 #18
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_147144177
imo hadden ze charlotte moeten volgen en niet die ouders.
pi_147144431
Nou, even wat tegengeluid:
Ik vond het allemaal wel meevallen en ze kwamen juist wel aardig op mij over.

En ik wed dat dochterlief op haar 18e niet terugkeert naar Nederland. Zoals in het programma gezegd: Als ze echt doodongelukkig was, dan mocht ze eerder terug en dat is ook niet gebeurd.
pi_147144897
Typisch gevalletje nakomertje. Als baby leuk, als peuter schattig, nu de andere twee de deur uit zijn en zij pubert, een blok aan hun been.. vaker gezien in mijn omgeving.
Kind van de rekening.

Vond de ouders echt niet sympathiek overkomen en zou er niet graag naar toe gaan.
Vraag me ook af hoe het uit kan, wat ze erin geïnvesteeerd hebben, krijgen ze er volgens mij niet snel weer uit. Zomermaanden misschien lekker verdiend maar daar moeten ze ook de wintermaanden op teren.
Oké, vader kan veel/alles zelf (daarvoor respect) maar de materialen zijn niet gratis.
Wil je dat er weer uit halen èn er een knappe boterham aan overhouden, moet er volgens mij heel wat gebeuren.
  zondag 30 november 2014 @ 13:48:26 #21
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_147145326
Wat een mensen zeg. :') Niet even 70 km rijden om die slaapzak te brengen en niet naar je moeder gaan als ze slecht ligt maar wel even snel op en neer voor de crematie. Komt meneer met zo'n excuus als dat het niet zo makkelijk is om op en neer te gaan. Ga toch weg joh, man man man.
pi_147145431
quote:
14s.gif Op zondag 30 november 2014 13:12 schreef Anne het volgende:
Nou, even wat tegengeluid:
Ik vond het allemaal wel meevallen en ze kwamen juist wel aardig op mij over.

En ik wed dat dochterlief op haar 18e niet terugkeert naar Nederland. Zoals in het programma gezegd: Als ze echt doodongelukkig was, dan mocht ze eerder terug en dat is ook niet gebeurd.
Waar kan je op je 18e terecht met een een VMBO opleiding en een 2 jarige opleiding tot paardenmenner of zo?
pi_147145512
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 13:31 schreef Snoopyfrl het volgende:
Typisch gevalletje nakomertje. Als baby leuk, als peuter schattig, nu de andere twee de deur uit zijn en zij pubert, een blok aan hun been.. vaker gezien in mijn omgeving.
Kind van de rekening.

Vond de ouders echt niet sympathiek overkomen en zou er niet graag naar toe gaan.
Vraag me ook af hoe het uit kan, wat ze erin geïnvesteeerd hebben, krijgen ze er volgens mij niet snel weer uit. Zomermaanden misschien lekker verdiend maar daar moeten ze ook de wintermaanden op teren.
Oké, vader kan veel/alles zelf (daarvoor respect) maar de materialen zijn niet gratis.
Wil je dat er weer uit halen èn er een knappe boterham aan overhouden, moet er volgens mij heel wat gebeuren.
Vrouw, werkt of gaat misschien werken in de ouderenzorg man kan ook in de wintermaanden werken.

En als je in de zomermaanden niet genoeg verdient om het een jaar uit te zingen kan je beter wat anders gaan en de hele kiet gaan verkopen of aanhouden als vakantiehuis c.q. tijdelijke B&B.
pi_147145554
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 11:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waar je met paarden leert werken, vast niet
pi_147145832
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 13:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar kan je op je 18e terecht met een een VMBO opleiding en een 2 jarige opleiding tot paardenmenner of zo?
Paardenfokker, met je denigrerende opmerking.

Ze loopt stage, wie weet kan ze daar wel terecht. En anders kan en mag ze thuis misschien wel aan de slag.
pi_147146188
quote:
15s.gif Op zondag 30 november 2014 14:05 schreef Anne het volgende:

[..]

Paardenfokker, met je denigrerende opmerking.

Ze loopt stage, wie weet kan ze daar wel terecht. En anders kan en mag ze thuis misschien wel aan de slag.
Ik weet niet hoe die opleiding heet dus geen idee wat er denigrerend is. Weet alleen dat zijn pa een paardenmenner is en dat zij een studie volgt met paarden.

Stage lopen in Frankrijk is natuurlijk gewoon bij de ouders blijven wonen en daar mee werken.

Mijn punt was slechts dat ze in Nederland nauwelijks kansen heeft terwijl ze dikke kans heeft dat ze over een jaar of wat de tent van haar ouders mee kan runnen.

Wie weet kan ze daar ook een eigen bedrijfje beginnen door bijvoorbeeld een manege te starten voor mensen uit de buurt.
pi_147146221
Maar welke kansen heeft ze nu in Nederland?
pi_147146265
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 13:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vrouw, werkt of gaat misschien werken in de ouderenzorg man kan ook in de wintermaanden werken.

En als je in de zomermaanden niet genoeg verdient om het een jaar uit te zingen kan je beter wat anders gaan en de hele kiet gaan verkopen of aanhouden als vakantiehuis c.q. tijdelijke B&B.
En wat zeggen ze als ze daarheen gaan? Rustiger aan doen, meer tijd voor elkaar, lekker genieten. De praktijk? Minstens zo hard werken en minder geld, er gaan er genoeg 'over de kop'.
pi_147146270
Oké, dan sorry van mij. Ik vatte je post op een hele andere manier op.
pi_147146318
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 14:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe die opleiding heet dus geen idee wat er denigrerend is. Weet alleen dat zijn pa een paardenmenner is en dat zij een studie volgt met paarden.

Stage lopen in Frankrijk is natuurlijk gewoon bij de ouders blijven wonen en daar mee werken.

Mijn punt was slechts dat ze in Nederland nauwelijks kansen heeft terwijl ze dikke kans heeft dat ze over een jaar of wat de tent van haar ouders mee kan runnen.

Wie weet kan ze daar ook een eigen bedrijfje beginnen door bijvoorbeeld een manege te starten voor mensen uit de buurt.
Dat paard daar op die stage was een heel ander paard dan de paarden thuis, volgens mij liep ze wel degelijk ergens anders stage. Was meende ik een renpaard en geen menpaard. (Maar ben geen paardenmeisje, haha)
pi_147146343
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 14:17 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

En wat zeggen ze als ze daarheen gaan? Rustiger aan doen, meer tijd voor elkaar, lekker genieten. De praktijk? Minstens zo hard werken en minder geld, er gaan er genoeg 'over de kop'.
Ik zou maar wat graag harder werken als ik zelf mijn uren kan indelen en iedere euro die ik verdien ook voor mij zelf is.

Verder geloof ik er niks van dat het harder werken is, van pasen tot eind september vast, maar daar staan ook weer 6 maanden tegenover dat niks moet en alles mag
pi_147146383
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 14:19 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Dat paard daar op die stage was een heel ander paard dan de paarden thuis, volgens mij liep ze wel degelijk ergens anders stage. Was meende ik een renpaard en geen menpaard. (Maar ben geen paardenmeisje, haha)
Prima toch als ze ergens in Frankrijk stage kan lopen, die kennis kan ze mooi verzilveren bij ouders in de B&B
pi_147146573
Ideale locatie voor paardrij tochten door de natuur bijvoorbeeld en aangezien het daar toch allemaal ons kent ons is heb je best kans omdat goed van de grond te krijgen bijvoorbeeld.

In de winter kan je dan op paarden passen bijvoorbeeld en heb je heel het jaar inkomsten
  roze zondag 30 november 2014 @ 16:01:57 #34
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147150060
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 14:19 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Klopt.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 30 november 2014 @ 17:02:47 #35
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_147152466
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 14:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zou maar wat graag harder werken als ik zelf mijn uren kan indelen en iedere euro die ik verdien ook voor mij zelf is.

Verder geloof ik er niks van dat het harder werken is, van pasen tot eind september vast, maar daar staan ook weer 6 maanden tegenover dat niks moet en alles mag
Wat mij tegen zou staan is dat je niet de deur achter je kan sluiten en zo en paar dagen weg kan gaan. Fijn die paarden. -O-
pi_147153081
Its part of the game.
pi_147185524
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 13:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat een mensen zeg. :') Niet even 70 km rijden om die slaapzak te brengen
Op Twitter zegt Charlotte dat haar ouders wel zijn gekomen, zoals overigens ook boven jouw post al een paar keer is opgemerkt. Ze zegt daar ook, terecht, dat men na een uitzending van 45 minuten haar ouders niet kan kennen of beoordelen.

Het "slaapzak"-stukje en alle reacties erop maken wel duidelijk dat beelden zo gemanipuleerd kunnen worden of zo gemanipuleerd zijn dat onze reacties mee-gemanipuleerd raken, De beelden zijn zo gemonteerd en afgebroken dat iedereen denkt dat de ouders geen slaapzak zijn gaan brengen, en iedereen weet ook al waarom niet (al 2 flessen wijn op, egoïsten, dochter is zo'n typisch nakomertje, zie dat vaak in mijn omgeving bladiebladiebla).

Uit de promo bleek al dat ze Charlotte als kind van de rekening wilden presenteren, en dat is dus gelukt. Bij gebrek aan lekkages, naar beneden komende tegels, kwaddwillige verhuurders/verkopers, problemen met internet, problemen met de taal, problemen met instanties en andere zaken, hebben ze er voor gekozen die ouders als ongevoelige egoïsten te presenteren en het kind als zielepietje.

Misschien is het wel handig om -voordat we iemand een heks noemen of erger- ons te realiseren dat het gepresenteerde beeld en de werkelijkheid slechts hier en daar overeenkomsten vertonen.
En mogen we blij zijn dat heksenverbrandingen zijn afgeschaft.

WAAROM is er eigenlijk voor gekozen NIET te laten zien dat vader en moeder in de auto zijn gesprongen om die slaapzak te brengen? Van dat stukje zal ook best wel beeldmateriaal zijn geweest.
pi_147185630
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 17:02 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

Wat mij tegen zou staan is dat je niet de deur achter je kan sluiten en zo en paar dagen weg kan gaan. Fijn die paarden. -O-
Als je in het paradijs zit, heb je niet zoveel behoefte aan af en toe een paar dagen weg.
  † In Memoriam † maandag 1 december 2014 @ 16:17:22 #39
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147187043
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
Op Twitter zegt Charlotte dat haar ouders wel zijn gekomen, zoals overigens ook boven jouw post al een paar keer is opgemerkt. Ze zegt daar ook, terecht, dat men na een uitzending van 45 minuten haar ouders niet kan kennen of beoordelen.
Klopt, maar moeder kwam vanaf de eerste minuut onsympathiek over, al lang vóór het slaapzak-fragmentje. Koud, kil, egoïstisch, humorloos. Knap knip- en plakwerk dus. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_147188886
quote:
99s.gif Op maandag 1 december 2014 16:17 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Klopt, maar moeder kwam vanaf de eerste minuut onsympathiek over, al lang vóór het slaapzak-fragmentje. Koud, kil, egoïstisch, humorloos. Knap knip- en plakwerk dus. :)
Yep, volgens mij kunnen ze als je je een paar maanden lang filmen uit al die kilometers film ieder beeld van je samenstellen dat ze willen. Ze bedenken vtv hoe ze willen dat het publiek iemand ziet, zoeken exact die beelden uit die dat plaatje inkleuren, en alles wat enigszins voor nuance kan zorgen wordt weggelaten. Als ik dus over 1,5 jaar mijn stutten hier trek om ergens te gaan zitten waar in december de nacht niet al rond een uur of 4 's middags begint, weet ik niet of ik die manipulateurs van 'ik vertrek" uitnodig.
De deelnemers mogen ook tevoren niet zien wat ze er van gebrouwen hebben, en hebben dus 0 inspraak op het beeld dat van hen neergezet wordt. Terwijl zij wel degenen zijn die met dit "nieuwe" imago en de reacties daarop -die heks- moeten omgaan.
pi_147190889
Ouders kwamen ook voor mij bijzonder onsympathiek over. Fijn dat het uit de tweets van Charlotte mee blijkt te vallen.
Ik denk dat Charlotte een goede kans van slagen heeft. Zoveel specifieke paardenscholen zijn er niet en ik denk dat ze in het wereldje (waar ik overigens niet in zit) wel staan te springen om goede mensen. Dat je de school dan in het buitenland hebt gedaan zou voor mij een pre zijn.
pi_147196104
Ze woont in het buitenland

Zou zeggen dat ze beter gewoon bij de ouders kan blijven wonen, daar mee te werken, opleiding te doen en misschien proberen een eigen bedrijfje op te richten

Desnoods kan je 4/6 maanden per jaar naar Nederland om bijvoorbeeld bij je broer in te gaan wonen(over een paar jaar haar vriendje) daar een baantje te zoeken of een cursus te volgen
  zaterdag 6 december 2014 @ 08:11:33 #43
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_147326823
Vanavond weer een uitzending:

quote:
Hanneke (31) en Michiel (32) leren elkaar ruim tien jaar geleden kennen via gemeenschappelijke vrienden. Inmiddels zijn ze getrouwd en hebben twee gezonde dochters: Julia (5) en Isabelle (1). Hanneke werkt als verpleegkundige in een ziekenhuis en Michiel is inmiddels gestopt met werken. Michiel is een tijd zelfstandig makelaar geweest, maar door de crisis moest hij stoppen met zijn bedrijf. Michiel leeft al jaren met het idee om te emigreren, maar Hanneke dacht in eerste instantie anders over deze droom. Inmiddels is ook Hanneke steeds enthousiaster geworden en één ding was meteen duidelijk: het moest Oostenrijk worden. Beiden houden van de bergen en de wintersport en het voelt dus als thuiskomen. Het huis in Rotterdam wordt verkocht en in een dorpje vlakbij Zell am See vinden ze hun droompand met drie verdiepingen. Het zal een grote verbouwing worden met uiteindelijk negen appartementen. Het gezin vertrekt naar Oostenrijk, maar kunnen niet meteen in het nieuwe pand omdat er nog een huurder inzit. De eerste drie maanden leven ze in een pension, maar midden in de winter is het dan eindelijk zover! Ze krijgen de sleutel en dan kan de grote verbouwing beginnen. Maar de verbouwing loopt flinke vertraging op doordat ze te maken krijgen met een grote financiële tegenvaller. Bovendien is de renovatie nog veel meer werk dan ze aanvankelijk dachten. Het is maar de vraag of ze klaar zijn voor het hoogseizoen begint. Daar komt nog bij dat ze voor de zoveelste keer moeten verhuizen omdat het verbouwen van hun eigen woongedeelte ook maar niet opschiet.
pi_147333720
In elk geval een leuke plek om te wonen, waar in de zomer en in de winter de tent vol kan zitten
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:08:36 #45
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_147342325
ik zit klaar!
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:08:54 #46
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147342334
Ik ook! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_147342365
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:08 schreef Smash-it het volgende:
ik zit klaar!
Ik ook :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:10:42 #48
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147342384
Check! (leest mee op de achtergrond)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_147342399
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2014 08:11 schreef Van_Poppel het volgende:
de verbouwing loopt flinke vertraging op doordat ze te maken krijgen met een grote financiële tegenvaller. Bovendien is de renovatie nog veel meer werk dan ze aanvankelijk dachten.
Verrassend...
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:12:06 #50
311468 Van_Poppel
pi_147342437
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:11 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Verrassend...
Gezien zijn achtergrond als makelaar zou hij dit moeten weten.
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:13:54 #51
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_147342509
Heeft Coen van 3FM eigenlijk nog dat meisje van vorige week gebeld? Weet iemand dat?

coen3fm twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 22:01:11 Alleen maar frustratie bij deze #ikvertrek. Misschien maandag Charlotte maar eens bellen in de Coen & Sander show #3FM reageer retweet
pi_147342539
Weet ik niet.
pi_147342542
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:08 schreef Smash-it het volgende:
ik zit klaar!
meld!
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:15:54 #54
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147342608
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:11 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Verrassend...
Eindelijk weer eens geen B&B, da's al wat.
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:17:34 #55
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_147342687
Geen Frankrijk, begint al goed.
  Moderator zaterdag 6 december 2014 @ 21:17:42 #56
155227 crew  Guppy
dus
pi_147342698
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:13 schreef Smash-it het volgende:
Heeft Coen van 3FM eigenlijk nog dat meisje van vorige week gebeld? Weet iemand dat?

coen3fm twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 22:01:11 Alleen maar frustratie bij deze #ikvertrek. Misschien maandag Charlotte maar eens bellen in de Coen & Sander show #3FM reageer retweet
Ik heb het niet gehoord.

Nu op naar het onderschatte project :+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:18:13 #57
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147342717
Mwoa, als ik ziek ben mag ze wel aan mijn bed komen. :@
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:18:40 #58
311468 Van_Poppel
pi_147342732
Leuke zuster :@
  Moderator zaterdag 6 december 2014 @ 21:18:47 #59
155227 crew  Guppy
dus
pi_147342738
Zij heeft iets weg van Kim Feenstra :o
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_147342752
Oostenrijk, hoe origineel
mag het weten
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:19:24 #61
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_147342780
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:19 schreef Joosie200 het volgende:
Beter dan Frankrijk, dat is bijna elke aflevering. :')
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:19:33 #62
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147342790
Het heerlijke vrije leven...

Ja, je bent gewoon werkeloos, lambal! :(
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:19:54 #63
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147342806
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Zij heeft iets weg van Kim Feenstra :o
en das dan weer geen pluspunt :r
pi_147342815
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:19 schreef Cynix ® het volgende:

Maar het klinkt gewoon veel beter, dat begrijp je toch wel?
pi_147342823
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:19 schreef Cynix ® het volgende:

En straks in Oostenrijk van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat werken...
pi_147342832
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:19 schreef Joosie200 het volgende:
Prachtig land toch?
pi_147342834
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
Mwoa, als ik ziek ben mag ze wel aan mijn bed komen. :@
Om je dood te vervelen? Mens heeft echt de uitstraling van een saaie bankzitter die zonder dit avontuur zich lijdzaam naar de slachtbank van de burgerlijkheid laat leiden. Ben benieuwd of ze een beetje pit heeft, maar ik vrees het ergste.
  Moderator zaterdag 6 december 2014 @ 21:20:35 #68
155227 crew  Guppy
dus
pi_147342836
Wow, die kleine op de schommel heeft er ook zin in :D
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:20:57 #69
311468 Van_Poppel
pi_147342857
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Prachtig land toch?
Vooral in de zomer ja O+
pi_147342891
Gebak, oh nom nom nom :9~ :Y)
mag het weten
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:21:41 #71
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_147342892
wat een liefdevol afscheidscadeau
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:22:00 #73
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147342902
Ah, het mondaine Piesendorf. :')
pi_147342907
Pisdorp _O-
mag het weten
  Moderator zaterdag 6 december 2014 @ 21:22:13 #75
155227 crew  Guppy
dus
pi_147342908
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat is dat? Een hele grote tuimelbeker???
Een stofmasker ;)
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:23:41 #76
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_147342955
Ah dat klinkt al goed :7
.
pi_147342981
Zie, niet haar idee. Zij is echt zo'n initiatiefloze muts die het liefst kinderen wil zogen.
pi_147342982
Hanneke heeft iets mannelijks
pi_147342995
Ik wens ze wel het beste natuurlijk :)
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:24:49 #80
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147343001
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Om je dood te vervelen? Mens heeft echt de uitstraling van een saaie bankzitter die zonder dit avontuur zich lijdzaam naar de slachtbank van de burgerlijkheid laat leiden. Ben benieuwd of ze een beetje pit heeft, maar ik vrees het ergste.
Nou ja, ze hoeft niet bij me in te trekken. Alleen even over en weer wat temperaturen en zo. ;)
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:25:24 #81
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147343025
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:24 schreef Mystikvm het volgende:
Zie, niet haar idee. Zij is echt zo'n initiatiefloze muts die het liefst kinderen wil zogen.
Je hebt wel gelijk, hoor.
pi_147343060
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:24 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou ja, ze hoeft niet bij me in te trekken. Alleen even over en weer wat temperaturen en zo. ;)
Vind haar echt iemand die in plaats daarvan je komt vermoeien met verhalen over doorkomende tandjes en poepluiers.
pi_147343077
De woonomgeving gaat er in elk geval stevig op vooruit :)
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:26:27 #84
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_147343081
Haha, een ik vertrek bingo kaart

https://bingobaker.com/play/111385
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:26:32 #85
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147343084
citroen picasso alert -O-
pi_147343090
De vader van Michiel is 100?
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:27:00 #87
311468 Van_Poppel
pi_147343108
Dat uitzicht _O_
pi_147343140
Waarom zoveel geld uitgeven aan een pension als je nog drie maanden kunt wachten?
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:27:42 #89
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147343150
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:26 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vind haar echt iemand die in plaats daarvan je komt vermoeien met verhalen over doorkomende tandjes en poepluiers.
Haar tandjes zijn in ieder geval flink doorgekomen. :o
pi_147343151
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:26 schreef Smash-it het volgende:
Haha, een ik vertrek bingo kaart

https://bingobaker.com/play/111385
Bingo!
pi_147343173
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:27 schreef Vlier het volgende:
Waarom zoveel geld uitgeven aan een pension als je nog drie maanden kunt wachten?
Z'n moeder was ze zat denk ik
pi_147343179
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:27 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

:') :')
pi_147343225
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:27 schreef Vlier het volgende:
omdat ze bij zijn ouders inzaten en die het zat waren???
pi_147343254
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:28 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Z'n moeder was ze zat denk ik
Kan ik me voorstellen, wat is zij een leeghoofd zeg
pi_147343255
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:27 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

:D
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:29:50 #96
311468 Van_Poppel
pi_147343281
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:29 schreef Vlier het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, wat is zij een leeghoofd zeg
Ze ziet er wel leuk uit :@
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:30:00 #97
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147343290
Wordt ze nou per minuut dommer? :{
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:30:14 #98
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_147343304
Ik vind haar echt best wel heel erg suffig
  ESF Reporter zaterdag 6 december 2014 @ 21:30:51 #99
87554 Cee
Welluk?
pi_147343335
Is ze onder invloed van iets?
pi_147343359
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
Wordt ze nou per minuut dommer? :{
Kim Feenstra alert seems legit. Glazige ogen als een dom schaapje :')
mag het weten
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:31:30 #101
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_147343373
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:31 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

pi_147343375
Goddomme, zij is zo zaaddodend dat je je verbaast dat ze twee kinderen hebben.
pi_147343386
Harald de Man _O_
pi_147343405
gaan ze naar het einde van de wereld?
pi_147343419
quote:

[..]

zaterdag 6 december 2014 @ 21:32:49 #106
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_147343441
quote:

[..]

doet me aan homer denken met het aapje in zn hoofd

pi_147343443
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:32 schreef Evertjan het volgende:
gaan ze naar het einde van de wereld?
Nee, Piesendorf.
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:32:53 #108
311468 Van_Poppel
pi_147343447
Snap dat gebash op haar niet zo :? Gewoon een lieve moeder voor haar kinderen O+
pi_147343454
ze toont emotie
  Moderator zaterdag 6 december 2014 @ 21:33:15 #110
155227 crew  Guppy
dus
pi_147343465
Slaaptentje?
pi_147343466
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ze ziet er wel leuk uit :@
Ze ziet er hardstikke leuk uit, ze moet alleen niet haar mond open doen want dan daalt het gemiddelde IQ van de omgevind met 20 punten.
pi_147343493
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:33 schreef luckass het volgende:
ze toont emotie
Een andere dan totale vertwijfeling?
  ESF Reporter zaterdag 6 december 2014 @ 21:34:22 #113
87554 Cee
Welluk?
pi_147343523
Alsof ze klaarwakker constant aan het slaapwandelen is.
pi_147343531
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap dat gebash op haar niet zo :? Gewoon een lieve moeder voor haar kinderen O+
Omdat ze niets weet over het dorp waar ze gaat wonen. Blijkbaar niet geinteresseerd genoeg om 5 minuten te googlen/wiki'en.
pi_147343550
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Een andere dan totale vertwijfeling?
Dat is toch logisch, ik vind er niets vreemds aan dat ze even huilt als die vader vertrekt.
pi_147343552
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:34 schreef Vlier het volgende:

[..]

Omdat ze niets weet over het dorp waar ze gaat wonen. Blijkbaar niet geinteresseerd genoeg om 5 minuten te googlen/wiki'en.
Dat snap ik ook niet. Als je zoiets gaat kopen ga je eerst toch uitzoeken wat het voor dorp en omgeving is.
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:35:26 #118
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147343558
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
precies ^O^ (ze slist alleen een heel klein beetje) maar het is gewoon een lieverd(niet voor niets exverpleegster)
pi_147343573
Zijn dat pallets tegen de muren? :D
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:36:01 #120
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_147343575
Komt dr afscheidscadeautje toch nog van pas
pi_147343579
Zelf doen kan van de bingokaart
mag het weten
pi_147343586
Lekker veilig werken
pi_147343600
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:33 schreef Vlier het volgende:

[..]

Ze ziet er hardstikke leuk uit, ze moet alleen niet haar mond open doen want dan daalt het gemiddelde IQ van de omgevind met 20 punten.
Ze was verpleegkundige dus HBO niveau
pi_147343602
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:32 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Nee, Piesendorf.
omdat er zoveel tranen vielen
pi_147343643
En daar kan de aannemer van de kaart :D
mag het weten
pi_147343651
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:34 schreef Vlier het volgende:

[..]

Op wiki of google zie je niet echt waar de winkels zitten die je moet hebben.
pi_147343653
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:36 schreef computergirl het volgende:

[..]

Je hebt ook MBO verpleegkunde.
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:38:02 #128
311468 Van_Poppel
pi_147343660
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:36 schreef computergirl het volgende:

[..]

Zelfs dan kun je een lieve (en een beetje wereldvreemde) moeder zijn.
pi_147343710
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:37 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze daar toch al vaak genoeg zijn geweest, voordat ze er naartoe emigreerden?
pi_147343721
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:37 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Geschiedenis van het dorp, lokale gebruiken en feestdagen, markante gebouwen etc.

Er is meer in het leven dan winkelen.
pi_147343743
Emigreren = verhuizen en nooit meer terug. Tijdelijk verhuizen = vakantie van een maandje. Ik zeg Ik vertrek inception :+
mag het weten
pi_147343749
Wat een werk!
pi_147343774
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:39 schreef Vlier het volgende:

[..]

Geschiedenis van het dorp, lokale gebruiken en feestdagen, markante gebouwen etc.

Er is meer in het leven dan winkelen.
Ja, maar ik had de indruk dat "nog niets van het dorp weten" ging om een winkelbezoek.
pi_147343777
Trap te smal? :D
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:41:00 #135
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147343788
70K !!!
  Moderator zaterdag 6 december 2014 @ 21:41:01 #136
155227 crew  Guppy
dus
pi_147343789
Holy fuck... Nieuw trappenhuis-strop
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:41:06 #137
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_147343792
Zo he, ff 70.000 euro extra neerleggen
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:41:08 #138
137949 Disana
pi_147343793
70.000 euro voor een trappenhuis. Oei.
pi_147343803
Ouch, 70000 extra lenen.
pi_147343816
Niet rekening houden met de Oostenrijkse/Duitse grundligkeit :')
mag het weten
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:41:51 #142
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_147343822
Gelukkig spreekt ie goed Duits
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:41:52 #143
311468 Van_Poppel
pi_147343823
Hij spreekt wel goed Duits
pi_147343861
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij spreekt wel goed Duits
:Y
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:42:52 #145
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_147343865
Een bodywarmer _O-
.
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:43:31 #146
311468 Van_Poppel
pi_147343886
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:42 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Nu wil ik haar ook wel Duits horen spreken :@
pi_147343907
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:40 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ja, maar ik had de indruk dat "nog niets van het dorp weten" ging om een winkelbezoek.
Dus als iemand aan jou vraagt om iets over je woonplaats te vertellen dan wijs jij aan waar de Aldi is? Goh, ik denk echt heel anders geloof ik.
pi_147343909
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Nu wil ik haar ook wel Duits horen spreken :@
Daar verwacht ik iets minder van. :+
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:44:28 #149
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147343934
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:44 schreef Vlier het volgende:

[..]

Dus als iemand aan jou vraagt om iets over je woonplaats te vertellen dan wijs jij aan waar de Aldi is? Goh, ik denk echt heel anders geloof ik.
haha ^O^
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:44:52 #150
311468 Van_Poppel
pi_147343945
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:44 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Daar verwacht ik iets minder van. :+
Dat zijn vooroordelen :P
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:45:08 #151
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_147343955
Schattige meisjes wel
pi_147343960
Het voelt toch een beetje als zijn project, en zij mag mee.
pi_147343965
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:44 schreef Vlier het volgende:

[..]

En dan nog, het is geen rocket science om adressen van winkels van google af te plukken.
pi_147343967
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Dat zijn vooroordelen :P
:@
pi_147343970
Ha, hagelslag gespot 8-)
mag het weten
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:45:30 #156
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147343975
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:45 schreef Smash-it het volgende:
Schattige meisjes wel
pi_147343999
Er moet nog veel gebeuren.
pi_147344001
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:45 schreef Mystikvm het volgende:
Zo gaat haar hele leven, denk ik zo.
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:46:32 #159
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_147344016
Kindje nummer drie onderweg!
  Moderator zaterdag 6 december 2014 @ 21:46:45 #160
155227 crew  Guppy
dus
pi_147344023
Werpen!!
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:46:46 #161
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147344026
tjongejonge...weer zwanger
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:46:55 #162
311468 Van_Poppel
pi_147344029
Ze gaat weer werpen *O*
pi_147344032
Godverdomme :') 100k extra schuld, en zij kan alleen maar kinderen baren :')
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:47:00 #165
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147344034
Tot hun nek in het werk, niks klaar, geen cent te makken, maar toch weer biggen! :(

):O ):O ):O
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:47:09 #167
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_147344042
'Het zal wel weer een meisje worden' haha
  Moderator zaterdag 6 december 2014 @ 21:47:13 #168
155227 crew  Guppy
dus
pi_147344048
We gaan wel alleen voor zijn wensen, trouwens. Oosterijk, drie kindjes.
pi_147344057
zij is weer met punaines en de condooms in de weer geweest
pi_147344064
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:46 schreef Snowsquall het volgende:
tjongejonge...weer zwanger
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:45 schreef Mystikvm het volgende:
:P :')
pi_147344076
Financieel hoogst onverantwoord. Onbegrijpelijk. Wacht dan even!
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:48:00 #172
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147344077
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:47 schreef Cynix ® het volgende:
Tot hun nek in het werk, niks klaar, geen cent te makken, maar toch weer biggen! :(

):O ):O ):O
precies.....Ik snap het niet
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:48:11 #173
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_147344085
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:46 schreef alpeko het volgende:
Hij een projectje, zij een projectje
So true..
pi_147344090
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:47 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

[..]

:P :')
Ze mag mee vanwege de baarmoeder.
pi_147344096
Help mijn man is klusser
Help mijn vrouw is kampioen werpen
mag het weten
pi_147344103
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:46 schreef Mystikvm het volgende:
Godverdomme :') 100k extra schuld, en zij kan alleen maar kinderen baren :')
tuttut, daar heeft hij ook een aandeel in gehad, overdag aan het werk en 's nachts aan het heien.
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:48:49 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_147344113
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:46 schreef Smash-it het volgende:
Kindje nummer drie onderweg!
Ik vond haar er al buikig uitzien
pi_147344121
Hier ben ik dan.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_147344126
Dat hij tijd heeft gehad om haar weer zwanger te pompen!
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:49:04 #180
311468 Van_Poppel
pi_147344129
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:48 schreef Joosie200 het volgende:
Help mijn man is klusser
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:49:27 #181
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_147344141
Niet af,had niet anders verwacht. _O-
  Moderator zaterdag 6 december 2014 @ 21:49:28 #182
155227 crew  Guppy
dus
pi_147344142
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:48 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

tuttut, daar heeft hij ook een aandeel in gehad, overdag aan het werk en 's nachts aan het heien.
Het was ook zijn wens, een derde kindje! Ik hoop dat ze genoteerd heeft dat t een jongetje moet worden. Dat wenste meneer ook!
pi_147344152
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:49 schreef Mystikvm het volgende:
Dat hij tijd heeft gehad om haar weer zwanger te pompen!
Hoewel, heb niet het idee dat ze van de passionele liefde zijn :')
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:49:42 #184
311468 Van_Poppel
pi_147344153
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik vond haar er al buikig uitzien
Jaloerse vrouwen :')
pi_147344156
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:48 schreef Joosie200 het volgende:
Help mijn man is klusser
Hebben jullie geeen voorlichting gehad of zo? Voor het "maken van een kindje" zijn er twee nodig!
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:50:31 #187
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_147344185
Ziet er netjes uit!
pi_147344186
Best keurig!
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:50:32 #189
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147344187
Nooit hebben ze tijd voor elkaar en dan hebben ze een keer tijd en dan blaft ie haar ff vol }:|
En dan moet alles nog beginnen......
pi_147344188
Beetje kaal, verder wel mooi.
pi_147344195
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:49 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Hebben jullie geeen voorlichting gehad of zo? Voor het "maken van een kindje" zijn er twee nodig!
1 ooievaar is wel genoeg.
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:51:06 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_147344208
quote:
12s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

?
Nee?
Waarom zou ik?
  Moderator zaterdag 6 december 2014 @ 21:51:11 #193
155227 crew  Guppy
dus
pi_147344216
quote:
12s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hier zat m'n vriend meteen al, "is die weer zwanger of zo??" En ik nog: "nee joh, da's gewoon een spekkie". Had ie toch gelijk :D
pi_147344226
Ik mag alleen met mijn vinger wijzen. Das alles wat je wil, mooi excuus van de gynaecoloog :P
mag het weten
  Moderator / Miss SHO zaterdag 6 december 2014 @ 21:51:33 #195
22592 crew  Ole
pi_147344231
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:50 schreef Fred_B het volgende:

[..]

1 ooievaar is wel genoeg.
kool toch?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:51:34 #196
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_147344232
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hier zat m'n vriend meteen al, "is die weer zwanger of zo??" En ik nog: "nee joh, da's gewoon een spekkie". Had ie toch gelijk :D
_O-
pi_147344241
Waar geniet zij eigenlijk van? Heeft ze wel een mening?
pi_147344260
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Joosie200 het volgende:
Ik mag alleen met mijn vinger wijzen. Das alles wat je wil, mooi excuus van de gynaecoloog :P
Ha, ha dat kwam ook bij mij op.
pi_147344266
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Joosie200 het volgende:
Had hij dat maar met zijn vinger gedaan, dan had er geen 3e aangekomen nu.
pi_147344276
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:52 schreef alpeko het volgende:

[..]

Hij had dat maar met zijn vinger gedaan, dan had er geen 3e aangekomen nu.
Precies :D
mag het weten
pi_147344281
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Mystikvm het volgende:
Waar geniet zij eigenlijk van? Heeft ze wel een mening?
Ja, ze is het met haar man eens.
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:53:06 #202
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147344300
Hij is iig wel een aanpakker
pi_147344306
Ze zijn niet vies van kinderarbeid
mag het weten
pi_147344313
de pil zal wel tijdens de verhuizing zoek zijn geraakt
pi_147344320
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef Snowsquall het volgende:
Zeker
pi_147344325
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef Joosie200 het volgende:
Ze zijn niet vies van kinderarbeid
niks mis mee ze vreten er ook van mee
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:53:41 #207
311468 Van_Poppel
pi_147344334
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ondanks 2 keer werpen en zwanger ziet ze er nog steeds prima uit. ^O^
pi_147344348
Sonnentanz! Kan zo een biodanzaresort worden met die naam!
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:54:16 #209
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147344362
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef Snowsquall het volgende:

En het is best mooi geworden! :Y
pi_147344374
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:54 schreef Mystikvm het volgende:
_O- Biodanza _O_
  Moderator zaterdag 6 december 2014 @ 21:54:32 #211
155227 crew  Guppy
dus
pi_147344376
quote:
BIODANZA !! :D _O-
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:54:36 #212
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147344381
True ^O^
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:54:39 #213
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_147344385
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:

Ze is mooi zwanger, ja
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:54:50 #214
311468 Van_Poppel
pi_147344392
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:54 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

_O- Biodanza _O_
_O_
pi_147344397
quote:

[..]

Je krijgt ook het idee dat ze alleen maar een opblaaspop voor hem is, dus dat is prima :)
pi_147344407
quote:
Ze kunnen er altijd nog een palendansvereniging van maken.
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:55:16 #217
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147344411
quote:
Dat was legendarisch! :D
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:55:33 #218
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147344423
Fam Weseman 20% korting....waarom?? :9~
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:55:55 #219
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_147344434
Nu heb ik zin om de biodanza aflevering terug te kijken
  Moderator / Miss SHO zaterdag 6 december 2014 @ 21:56:04 #220
22592 crew  Ole
pi_147344437
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:55 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dat was legendarisch! :D
Topshow!
pi_147344447
Hoe kwamen ze aan het geld? Alles gefinancierd bij een bank?
  Moderator zaterdag 6 december 2014 @ 21:56:21 #222
155227 crew  Guppy
dus
pi_147344448
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:55 schreef Smash-it het volgende:
Nu heb ik zin om de biodanza aflevering terug te kijken
+1 :D
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:56:26 #223
311468 Van_Poppel
pi_147344452
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:56 schreef Ole het volgende:

[..]

Topshow!
pi_147344460
Die heb ik gemist :o :'( Linkje?
mag het weten
pi_147344464
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:55 schreef Snowsquall het volgende:
Fam Weseman 20% korting....waarom?? :9~
Is familie die een handje geholpen heeft?
pi_147344474
Ok, echt pluspunten voor haar zwangere uiterlijk. Nu snap ik wel waarom hij haar het liefst zwanger ziet.
pi_147344484
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:56 schreef Joosie200 het volgende:
Die moet je echt terugkijken.
Parenclub zonder sex.
  ESF Reporter zaterdag 6 december 2014 @ 21:57:26 #228
87554 Cee
Welluk?
pi_147344490
quote:
:o Er gaat een wereld voor je open.
Sorry, heb zo geen link.
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:57:41 #229
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_147344499
Anschlusshosen
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator zaterdag 6 december 2014 @ 21:58:04 #230
155227 crew  Guppy
dus
pi_147344512
quote:
Hoe kan je die gemist hebben?? :'( snel, ga zoeken!!
pi_147344527
Komen er nog eens mislukkingen?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_147344534
Haar lach, net Maxima bij LuckyTV _O-
mag het weten
  ESF Reporter zaterdag 6 december 2014 @ 21:58:30 #234
87554 Cee
Welluk?
pi_147344538
Hold me closer Biodanza O+
pi_147344549
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef marcodej het volgende:
Ze is nog niet bevallen.
pi_147344557
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef alpeko het volgende:
Succesverhaal dit. Ik gun het ze.
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:59:12 #238
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147344561
quote:
dito :Y
pi_147344564
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ze is nog niet bevallen.
Verrassing: het is een drieling O-)
mag het weten
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 21:59:23 #240
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147344569
quote:
Ja hoor. :Y
pi_147344574
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:57 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Parenclub zonder sex.
camping ergens in Scandinavië, onvergetelijk, moet je zien met commentaar van Fok!kers, anders mis je 75 % van de lol
pi_147344582
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef marcodej het volgende:
Als heimwee meetelt, is dat recent nog geweest.
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:59:51 #243
311468 Van_Poppel
pi_147344584
quote:
Dit dus
pi_147344587
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

moet je zien met commentaar van Fok!kers, anders mis je 75 % van de lol
Dat is inderdaad wel een toegevoegde waarde.
pi_147344591
mag het weten
pi_147344595
Prima aflevering.
  zaterdag 6 december 2014 @ 22:00:29 #248
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_147344606
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik ga hem nu kijken :Y
ik ook hahaha
  ESF Reporter zaterdag 6 december 2014 @ 22:00:30 #249
87554 Cee
Welluk?
pi_147344607
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik ga hem nu kijken :Y
Post je liveverslag. *O*
pi_147344678
quote:
o met die aardappelboer en de distributionriem _O_. ga 'm nog een keer kijken
pi_147344702
En het is een jongetje geworden: Sven
pi_147344709
Toch een zoontje, Sven.
Intentionally left blank.
pi_147344757
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Zoek ook het commentaar op Fok! erbij, dan is het helemaal hilarisch *O*
Heb hem er al bij gezocht, draadje #63 :D
mag het weten
  Moderator / Miss SHO zaterdag 6 december 2014 @ 22:07:53 #257
22592 crew  Ole
pi_147344898
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:57 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Parenclub zonder sex.
Ik betwijfel of het zonder sex was
pi_147344972
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:07 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik betwijfel of het zonder sex was
Echt inspirerend zijn huppelende oudjes niet.
pi_147345022
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:09 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Echt inspirerend zijn huppelende oudjes niet.
Niet?

pi_147345077
mag het weten
pi_147345126
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:11 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

:X
_O-

Deze heb ik nog niet gezien.
pi_147345161
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:13 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

_O-
^O^ hoe dat zoontje van 6-7 (?) gewoon meteen snapt waar die telefoonmiep het over heeft en perfect zijn pa aanvult en goudeerlijk opbiecht dat de elektricien ermee geknoeid heeft :D
mag het weten
pi_147345174
Ha, ha die naait gewoon zijn ouders. _O-
pi_147345193
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:14 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

^O^ hoe dat zoontje van 6-7 (?) gewoon meteen snapt waar die telefoonmiep het over heeft en perfect zijn pa aanvult en goudeerlijk opbiecht dat de elektricien ermee geknoeid heeft :D
ja, chanant dat, arm kind.
  zaterdag 6 december 2014 @ 22:16:13 #266
311468 Van_Poppel
pi_147345228
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:11 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

:X
Zo zuur voor dat jochie. :{
pi_147345320
Biodanza lessen, dafuq _O- Ik lees het topic eerst bij voor ik verder de aflevering bekijk _O_
mag het weten
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 22:19:21 #268
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147345342
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:13 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

_O-

Deze heb ik nog niet gezien.
Oh die moet je kijken......tenenkrommend met die lui die geen Frans spraken |:(
pi_147345442
Broertje dood hebben aan de computer, vroeger tekenden we het uit, nu maken ze het op de computer :D Digibeet gespot :D
mag het weten
  Moderator / Miss SHO zaterdag 6 december 2014 @ 22:22:14 #270
22592 crew  Ole
pi_147345452
Misschien moeten we de grootste pareltjes maar in de OP zetten.
  zaterdag 6 december 2014 @ 22:23:46 #271
311468 Van_Poppel
pi_147345521
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:22 schreef Ole het volgende:
Misschien moeten we de grootste pareltjes maar in de OP zetten.
André & Henka _O_
pi_147345550
Een bouwval is interessanter dan Den Haag _O_
mag het weten
pi_147345555
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

André & Henka _O_
Heel bedrijfsplan op een papiertje. _O_
  zaterdag 6 december 2014 @ 22:27:21 #274
311468 Van_Poppel
pi_147345648
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:24 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Heel bedrijfsplan op een papiertje. _O_

_O_
pi_147345664
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O_
Baas _O_

Die dochters van Peter :9 :@

[ Bericht 13% gewijzigd door Joosie200 op 06-12-2014 22:33:53 ]
mag het weten
  Moderator / Miss SHO zaterdag 6 december 2014 @ 23:00:39 #277
22592 crew  Ole
pi_147347108
Zal het morgen even doen
  zaterdag 6 december 2014 @ 23:19:13 #278
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_147347838
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Niet?

[ afbeelding ]
Oh god, biodanza?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_147347882
Biodanza topshow, instant klassieker, met stip op 1 _O_
mag het weten
  zondag 7 december 2014 @ 00:15:38 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147349848
De verbouwing bij haar heeft dus geresulteerd in een zoontje.
Verder een vreselijk saaie vrouw en vooral was het inderdaad allemaal zijn droom en project.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 7 december 2014 @ 00:54:22 #281
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_147351082
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:04 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Heb hem er al bij gezocht, draadje #63 :D
quote:
21m15s :D
reset
pi_147351302
In dit geval spraken ze de taal in ieder geval goed. Die vrouw was een beetje een pushover, zo'n volgzaam type.

Waarom dat 9e appartement er niet kon komen was mij niet helemaal duidelijk; als het geld op is dan leen je toch wat bij vrienden/familie? Volgens mij verdien je die kosten redelijk snel terug.

Die trap was wel gigantisch klote. Daar gaat je winst van de komende 5 jaar :'(
pi_147352737
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:52 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja, ze is het met haar man eens.
quote:

[..]

Best een ideale vrouw dus :@
  † In Memoriam † zondag 7 december 2014 @ 09:59:27 #284
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147353909
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

camping ergens in Scandinavië, onvergetelijk, moet je zien met commentaar van Fok!kers, anders mis je 75 % van de lol
"Hoe noem je airco in het Engels?" :')
  zondag 7 december 2014 @ 10:23:17 #285
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_147354087
"A new distributionriem.. distributionriem? distributionriem.. ..you can see under de motorkap."
reset
pi_147354770
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 01:02 schreef Bucketlist het volgende:
In dit geval spraken ze de taal in ieder geval goed. Die vrouw was een beetje een pushover, zo'n volgzaam type.

Waarom dat 9e appartement er niet kon komen was mij niet helemaal duidelijk; als het geld op is dan leen je toch wat bij vrienden/familie? Volgens mij verdien je die kosten redelijk snel terug.

Die trap was wel gigantisch klote. Daar gaat je winst van de komende 5 jaar :'(
Er moesten muren blijven staan, die ze voor dat 9e appartement hadden moeten slopen.

Ik vind de blog op de site trouwens apart. Hanneke staat op het punt om te werpen en zeuren over de gasten, tja.
  Redactie Frontpage zondag 7 december 2014 @ 12:02:52 #287
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147355379
Negende kon wel maar kostte te veel
pi_147355446
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:02 schreef SunChaser het volgende:
Negende kon wel maar kostte te veel
Oh dan heb ik dat stukje net gemist, dacht dat het om muren die niet gesloopt konden worden ging
  Redactie Frontpage zondag 7 december 2014 @ 12:08:33 #289
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147355473
Alles ging goed, dus saaie aflevering
  Redactie Frontpage zondag 7 december 2014 @ 12:09:24 #290
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147355495
Maar logisch cache zwanger is, het leukste dat he buiten t seizoen in Oostenrijk kan doen is neuken
pi_147355552
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 10:23 schreef Individual het volgende:
"A new distributionriem.. distributionriem? distributionriem.. ..you can see under de motorkap."
Laat maar horen hoe het moet
  zondag 7 december 2014 @ 12:30:03 #292
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_147355892
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Laat maar horen hoe het moet
Hoe zeg je 'clueless' in het Engels?
reset
pi_147357046
Geen idee maar het geeft je reacties op fok goed weer
  zondag 7 december 2014 @ 13:26:19 #294
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_147357162
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee maar het geeft je reacties op fok goed weer
Dankje! ^O^
reset
  zondag 7 december 2014 @ 18:10:07 #295
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_147365374
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef Joosie200 het volgende:
Haar lach, net Maxima bij LuckyTV _O-
Dit.
opgezegd@fok.nl
pi_147365751
In Kaprun kan je bijna heel het jaar ski een _O_

Vette kans ook dat je het bijvoorbeeld in september en oktober kan verhuren aan een ski federatie

[ Bericht 14% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 07-12-2014 18:32:27 ]
pi_147367767
Trappenhuis afgekeurd, volgens mij weinig wat je daar tegen kan doen. Enige wat kan misschien is dat je een goedgekeurd plan overneemt, maar daar zal ook een andere prijs tegenover staan

35% bezetting, dat moet makkelijk lukken en als je het een paar jaar open hebt kan je het flink goed verkopen
  Moderator / Miss SHO zondag 7 december 2014 @ 19:23:55 #298
22592 crew  Ole
pi_147368012
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Kaprun kan je bijna heel het jaar ski een _O_

Vette kans ook dat je het bijvoorbeeld in september en oktober kan verhuren aan een ski federatie

die zaten daar ervoor in.
  Redactie Frontpage zondag 7 december 2014 @ 19:58:58 #299
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147369204
Hoeveel hebben ze geleend
  Moderator / Miss SHO zondag 7 december 2014 @ 20:22:18 #300
22592 crew  Ole
pi_147369988
quote: