Ja. Lekkere erger TV.quote:
Omdat de school 70 km verderop wasquote:Op zondag 30 november 2014 05:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een geniale uitzending
Die kutvader met zijn paarden de hele tijdEn Charlotte die opeens naar kostschool moest wtf, waarom kon ze niet gewoon daar blijven.
Ze hebben die boerderij wel goed opgeknapt tho
Alsof er geen school dichterbij te vinden is.quote:Op zondag 30 november 2014 09:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat de school 70 km verderop was
Zeker wel, maar op 70km hebben de paarden weer rust. Geen gezeik met kinderen.quote:Op zondag 30 november 2014 11:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof er geen school dichterbij te vinden is.
quote:Op zondag 30 november 2014 12:00 schreef Individual het volgende:
[..]
Zeker wel, maar op 70km hebben de paarden weer rust. Geen gezeik met kinderen.
Waar kan je op je 18e terecht met een een VMBO opleiding en een 2 jarige opleiding tot paardenmenner of zo?quote:Op zondag 30 november 2014 13:12 schreef Anne het volgende:
Nou, even wat tegengeluid:
Ik vond het allemaal wel meevallen en ze kwamen juist wel aardig op mij over.
En ik wed dat dochterlief op haar 18e niet terugkeert naar Nederland. Zoals in het programma gezegd: Als ze echt doodongelukkig was, dan mocht ze eerder terug en dat is ook niet gebeurd.
Vrouw, werkt of gaat misschien werken in de ouderenzorg man kan ook in de wintermaanden werken.quote:Op zondag 30 november 2014 13:31 schreef Snoopyfrl het volgende:
Typisch gevalletje nakomertje. Als baby leuk, als peuter schattig, nu de andere twee de deur uit zijn en zij pubert, een blok aan hun been.. vaker gezien in mijn omgeving.
Kind van de rekening.
Vond de ouders echt niet sympathiek overkomen en zou er niet graag naar toe gaan.
Vraag me ook af hoe het uit kan, wat ze erin geïnvesteeerd hebben, krijgen ze er volgens mij niet snel weer uit. Zomermaanden misschien lekker verdiend maar daar moeten ze ook de wintermaanden op teren.
Oké, vader kan veel/alles zelf (daarvoor respect) maar de materialen zijn niet gratis.
Wil je dat er weer uit halen èn er een knappe boterham aan overhouden, moet er volgens mij heel wat gebeuren.
Waar je met paarden leert werken, vast nietquote:Op zondag 30 november 2014 11:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof er geen school dichterbij te vinden is.
Paardenfokker, met je denigrerende opmerking.quote:Op zondag 30 november 2014 13:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar kan je op je 18e terecht met een een VMBO opleiding en een 2 jarige opleiding tot paardenmenner of zo?
Ik weet niet hoe die opleiding heet dus geen idee wat er denigrerend is. Weet alleen dat zijn pa een paardenmenner is en dat zij een studie volgt met paarden.quote:Op zondag 30 november 2014 14:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Paardenfokker, met je denigrerende opmerking.
Ze loopt stage, wie weet kan ze daar wel terecht. En anders kan en mag ze thuis misschien wel aan de slag.
En wat zeggen ze als ze daarheen gaan? Rustiger aan doen, meer tijd voor elkaar, lekker genieten. De praktijk? Minstens zo hard werken en minder geld, er gaan er genoeg 'over de kop'.quote:Op zondag 30 november 2014 13:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vrouw, werkt of gaat misschien werken in de ouderenzorg man kan ook in de wintermaanden werken.
En als je in de zomermaanden niet genoeg verdient om het een jaar uit te zingen kan je beter wat anders gaan en de hele kiet gaan verkopen of aanhouden als vakantiehuis c.q. tijdelijke B&B.
Dat paard daar op die stage was een heel ander paard dan de paarden thuis, volgens mij liep ze wel degelijk ergens anders stage. Was meende ik een renpaard en geen menpaard. (Maar ben geen paardenmeisje, haha)quote:Op zondag 30 november 2014 14:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die opleiding heet dus geen idee wat er denigrerend is. Weet alleen dat zijn pa een paardenmenner is en dat zij een studie volgt met paarden.
Stage lopen in Frankrijk is natuurlijk gewoon bij de ouders blijven wonen en daar mee werken.
Mijn punt was slechts dat ze in Nederland nauwelijks kansen heeft terwijl ze dikke kans heeft dat ze over een jaar of wat de tent van haar ouders mee kan runnen.
Wie weet kan ze daar ook een eigen bedrijfje beginnen door bijvoorbeeld een manege te starten voor mensen uit de buurt.
Ik zou maar wat graag harder werken als ik zelf mijn uren kan indelen en iedere euro die ik verdien ook voor mij zelf is.quote:Op zondag 30 november 2014 14:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
En wat zeggen ze als ze daarheen gaan? Rustiger aan doen, meer tijd voor elkaar, lekker genieten. De praktijk? Minstens zo hard werken en minder geld, er gaan er genoeg 'over de kop'.
Prima toch als ze ergens in Frankrijk stage kan lopen, die kennis kan ze mooi verzilveren bij ouders in de B&Bquote:Op zondag 30 november 2014 14:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Dat paard daar op die stage was een heel ander paard dan de paarden thuis, volgens mij liep ze wel degelijk ergens anders stage. Was meende ik een renpaard en geen menpaard. (Maar ben geen paardenmeisje, haha)
Klopt.quote:Op zondag 30 november 2014 14:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Dat paard daar op die stage was een heel ander paard dan de paarden thuis, volgens mij liep ze wel degelijk ergens anders stage. Was meende ik een renpaard en geen menpaard. (Maar ben geen paardenmeisje, haha)
Wat mij tegen zou staan is dat je niet de deur achter je kan sluiten en zo en paar dagen weg kan gaan. Fijn die paarden.quote:Op zondag 30 november 2014 14:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zou maar wat graag harder werken als ik zelf mijn uren kan indelen en iedere euro die ik verdien ook voor mij zelf is.
Verder geloof ik er niks van dat het harder werken is, van pasen tot eind september vast, maar daar staan ook weer 6 maanden tegenover dat niks moet en alles mag
Op Twitter zegt Charlotte dat haar ouders wel zijn gekomen, zoals overigens ook boven jouw post al een paar keer is opgemerkt. Ze zegt daar ook, terecht, dat men na een uitzending van 45 minuten haar ouders niet kan kennen of beoordelen.quote:Op zondag 30 november 2014 13:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat een mensen zeg.Niet even 70 km rijden om die slaapzak te brengen
Als je in het paradijs zit, heb je niet zoveel behoefte aan af en toe een paar dagen weg.quote:Op zondag 30 november 2014 17:02 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Wat mij tegen zou staan is dat je niet de deur achter je kan sluiten en zo en paar dagen weg kan gaan. Fijn die paarden.
Klopt, maar moeder kwam vanaf de eerste minuut onsympathiek over, al lang vóór het slaapzak-fragmentje. Koud, kil, egoïstisch, humorloos. Knap knip- en plakwerk dus.quote:Op maandag 1 december 2014 15:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
Op Twitter zegt Charlotte dat haar ouders wel zijn gekomen, zoals overigens ook boven jouw post al een paar keer is opgemerkt. Ze zegt daar ook, terecht, dat men na een uitzending van 45 minuten haar ouders niet kan kennen of beoordelen.
Yep, volgens mij kunnen ze als je je een paar maanden lang filmen uit al die kilometers film ieder beeld van je samenstellen dat ze willen. Ze bedenken vtv hoe ze willen dat het publiek iemand ziet, zoeken exact die beelden uit die dat plaatje inkleuren, en alles wat enigszins voor nuance kan zorgen wordt weggelaten. Als ik dus over 1,5 jaar mijn stutten hier trek om ergens te gaan zitten waar in december de nacht niet al rond een uur of 4 's middags begint, weet ik niet of ik die manipulateurs van 'ik vertrek" uitnodig.quote:Op maandag 1 december 2014 16:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, maar moeder kwam vanaf de eerste minuut onsympathiek over, al lang vóór het slaapzak-fragmentje. Koud, kil, egoïstisch, humorloos. Knap knip- en plakwerk dus.
quote:Hanneke (31) en Michiel (32) leren elkaar ruim tien jaar geleden kennen via gemeenschappelijke vrienden. Inmiddels zijn ze getrouwd en hebben twee gezonde dochters: Julia (5) en Isabelle (1). Hanneke werkt als verpleegkundige in een ziekenhuis en Michiel is inmiddels gestopt met werken. Michiel is een tijd zelfstandig makelaar geweest, maar door de crisis moest hij stoppen met zijn bedrijf. Michiel leeft al jaren met het idee om te emigreren, maar Hanneke dacht in eerste instantie anders over deze droom. Inmiddels is ook Hanneke steeds enthousiaster geworden en één ding was meteen duidelijk: het moest Oostenrijk worden. Beiden houden van de bergen en de wintersport en het voelt dus als thuiskomen. Het huis in Rotterdam wordt verkocht en in een dorpje vlakbij Zell am See vinden ze hun droompand met drie verdiepingen. Het zal een grote verbouwing worden met uiteindelijk negen appartementen. Het gezin vertrekt naar Oostenrijk, maar kunnen niet meteen in het nieuwe pand omdat er nog een huurder inzit. De eerste drie maanden leven ze in een pension, maar midden in de winter is het dan eindelijk zover! Ze krijgen de sleutel en dan kan de grote verbouwing beginnen. Maar de verbouwing loopt flinke vertraging op doordat ze te maken krijgen met een grote financiële tegenvaller. Bovendien is de renovatie nog veel meer werk dan ze aanvankelijk dachten. Het is maar de vraag of ze klaar zijn voor het hoogseizoen begint. Daar komt nog bij dat ze voor de zoveelste keer moeten verhuizen omdat het verbouwen van hun eigen woongedeelte ook maar niet opschiet.
Verrassend...quote:Op zaterdag 6 december 2014 08:11 schreef Van_Poppel het volgende:
de verbouwing loopt flinke vertraging op doordat ze te maken krijgen met een grote financiële tegenvaller. Bovendien is de renovatie nog veel meer werk dan ze aanvankelijk dachten.
twitter:coen3fm twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 22:01:11Alleen maar frustratie bij deze #ikvertrek. Misschien maandag Charlotte maar eens bellen in de Coen & Sander show #3FM… reageer retweet
Eindelijk weer eens geen B&B, da's al wat.quote:
Ik heb het niet gehoord.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:13 schreef Smash-it het volgende:
Heeft Coen van 3FM eigenlijk nog dat meisje van vorige week gebeld? Weet iemand dat?twitter:coen3fm twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 22:01:11Alleen maar frustratie bij deze #ikvertrek. Misschien maandag Charlotte maar eens bellen in de Coen & Sander show #3FM… reageer retweet
en das dan weer geen pluspuntquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Zij heeft iets weg van Kim Feenstra
Maar het klinkt gewoon veel beter, dat begrijp je toch wel?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:19 schreef Cynix ® het volgende:
Het heerlijke vrije leven...
Ja, je bent gewoon werkeloos, lambal!
En straks in Oostenrijk van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat werken...quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:19 schreef Cynix ® het volgende:
Het heerlijke vrije leven...
Ja, je bent gewoon werkeloos, lambal!
Om je dood te vervelen? Mens heeft echt de uitstraling van een saaie bankzitter die zonder dit avontuur zich lijdzaam naar de slachtbank van de burgerlijkheid laat leiden. Ben benieuwd of ze een beetje pit heeft, maar ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
Mwoa, als ik ziek ben mag ze wel aan mijn bed komen.
Een stofmaskerquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat is dat? Een hele grote tuimelbeker???
Nou ja, ze hoeft niet bij me in te trekken. Alleen even over en weer wat temperaturen en zo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om je dood te vervelen? Mens heeft echt de uitstraling van een saaie bankzitter die zonder dit avontuur zich lijdzaam naar de slachtbank van de burgerlijkheid laat leiden. Ben benieuwd of ze een beetje pit heeft, maar ik vrees het ergste.
Je hebt wel gelijk, hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:24 schreef Mystikvm het volgende:
Zie, niet haar idee. Zij is echt zo'n initiatiefloze muts die het liefst kinderen wil zogen.
Vind haar echt iemand die in plaats daarvan je komt vermoeien met verhalen over doorkomende tandjes en poepluiers.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, ze hoeft niet bij me in te trekken. Alleen even over en weer wat temperaturen en zo.
Haar tandjes zijn in ieder geval flink doorgekomen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vind haar echt iemand die in plaats daarvan je komt vermoeien met verhalen over doorkomende tandjes en poepluiers.
Bingo!quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:26 schreef Smash-it het volgende:
Haha, een ik vertrek bingo kaart
https://bingobaker.com/play/111385
Z'n moeder was ze zat denk ikquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:27 schreef Vlier het volgende:
Waarom zoveel geld uitgeven aan een pension als je nog drie maanden kunt wachten?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Haar tandjes zijn in ieder geval flink doorgekomen.
omdat ze bij zijn ouders inzaten en die het zat waren???quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:27 schreef Vlier het volgende:
Waarom zoveel geld uitgeven aan een pension als je nog drie maanden kunt wachten?
Kan ik me voorstellen, wat is zij een leeghoofd zegquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Z'n moeder was ze zat denk ik
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Haar tandjes zijn in ieder geval flink doorgekomen.
Ze ziet er wel leuk uitquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:29 schreef Vlier het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, wat is zij een leeghoofd zeg
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kim Feenstra alert seems legit. Glazige ogen als een dom schaapje
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
doet me aan homer denken met het aapje in zn hoofdquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, Piesendorf.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:32 schreef Evertjan het volgende:
gaan ze naar het einde van de wereld?
Ze ziet er hardstikke leuk uit, ze moet alleen niet haar mond open doen want dan daalt het gemiddelde IQ van de omgevind met 20 punten.quote:
Omdat ze niets weet over het dorp waar ze gaat wonen. Blijkbaar niet geinteresseerd genoeg om 5 minuten te googlen/wiki'en.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap dat gebash op haar niet zoGewoon een lieve moeder voor haar kinderen
Dat is toch logisch, ik vind er niets vreemds aan dat ze even huilt als die vader vertrekt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een andere dan totale vertwijfeling?
Dat snap ik ook niet. Als je zoiets gaat kopen ga je eerst toch uitzoeken wat het voor dorp en omgeving is.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:34 schreef Vlier het volgende:
[..]
Omdat ze niets weet over het dorp waar ze gaat wonen. Blijkbaar niet geinteresseerd genoeg om 5 minuten te googlen/wiki'en.
preciesquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap dat gebash op haar niet zoGewoon een lieve moeder voor haar kinderen
Ze was verpleegkundige dus HBO niveauquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:33 schreef Vlier het volgende:
[..]
Ze ziet er hardstikke leuk uit, ze moet alleen niet haar mond open doen want dan daalt het gemiddelde IQ van de omgevind met 20 punten.
Op wiki of google zie je niet echt waar de winkels zitten die je moet hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:34 schreef Vlier het volgende:
[..]
Omdat ze niets weet over het dorp waar ze gaat wonen. Blijkbaar niet geinteresseerd genoeg om 5 minuten te googlen/wiki'en.
Je hebt ook MBO verpleegkunde.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze was verpleegkundige dus HBO niveau
Zelfs dan kun je een lieve (en een beetje wereldvreemde) moeder zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze was verpleegkundige dus HBO niveau
Ik neem aan dat ze daar toch al vaak genoeg zijn geweest, voordat ze er naartoe emigreerden?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:37 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Op wiki of google zie je niet echt waar de winkels zitten die je moet hebben.
Geschiedenis van het dorp, lokale gebruiken en feestdagen, markante gebouwen etc.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:37 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Op wiki of google zie je niet echt waar de winkels zitten die je moet hebben.
Ja, maar ik had de indruk dat "nog niets van het dorp weten" ging om een winkelbezoek.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:39 schreef Vlier het volgende:
[..]
Geschiedenis van het dorp, lokale gebruiken en feestdagen, markante gebouwen etc.
Er is meer in het leven dan winkelen.
Dus als iemand aan jou vraagt om iets over je woonplaats te vertellen dan wijs jij aan waar de Aldi is? Goh, ik denk echt heel anders geloof ik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, maar ik had de indruk dat "nog niets van het dorp weten" ging om een winkelbezoek.
Daar verwacht ik iets minder van.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu wil ik haar ook wel Duits horen spreken
hahaquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:44 schreef Vlier het volgende:
[..]
Dus als iemand aan jou vraagt om iets over je woonplaats te vertellen dan wijs jij aan waar de Aldi is? Goh, ik denk echt heel anders geloof ik.
Dat zijn vooroordelenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar verwacht ik iets minder van.
En dan nog, het is geen rocket science om adressen van winkels van google af te plukken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:44 schreef Vlier het volgende:
[..]
Dus als iemand aan jou vraagt om iets over je woonplaats te vertellen dan wijs jij aan waar de Aldi is? Goh, ik denk echt heel anders geloof ik.
Zo gaat haar hele leven, denk ik zo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:45 schreef Mystikvm het volgende:
Het voelt toch een beetje als zijn project, en zij mag mee.
quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:45 schreef Mystikvm het volgende:
Het voelt toch een beetje als zijn project, en zij mag mee.
precies.....Ik snap het nietquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:47 schreef Cynix ® het volgende:
Tot hun nek in het werk, niks klaar, geen cent te makken, maar toch weer biggen!
![]()
![]()
tuttut, daar heeft hij ook een aandeel in gehad, overdag aan het werk en 's nachts aan het heien.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:46 schreef Mystikvm het volgende:
Godverdomme100k extra schuld, en zij kan alleen maar kinderen baren
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:48 schreef Joosie200 het volgende:
Help mijn man is klusser
Help mijn vrouw is kampioen werpen
Het was ook zijn wens, een derde kindje! Ik hoop dat ze genoteerd heeft dat t een jongetje moet worden. Dat wenste meneer ook!quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:48 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
tuttut, daar heeft hij ook een aandeel in gehad, overdag aan het werk en 's nachts aan het heien.
Hoewel, heb niet het idee dat ze van de passionele liefde zijnquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:49 schreef Mystikvm het volgende:
Dat hij tijd heeft gehad om haar weer zwanger te pompen!
Jaloerse vrouwenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vond haar er al buikig uitzien
Hebben jullie geeen voorlichting gehad of zo? Voor het "maken van een kindje" zijn er twee nodig!quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:48 schreef Joosie200 het volgende:
Help mijn man is klusser
Help mijn vrouw is kampioen werpen
1 ooievaar is wel genoeg.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hebben jullie geeen voorlichting gehad of zo? Voor het "maken van een kindje" zijn er twee nodig!
Hier zat m'n vriend meteen al, "is die weer zwanger of zo??" En ik nog: "nee joh, da's gewoon een spekkie". Had ie toch gelijkquote:
kool toch?quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier zat m'n vriend meteen al, "is die weer zwanger of zo??" En ik nog: "nee joh, da's gewoon een spekkie". Had ie toch gelijk
Ha, ha dat kwam ook bij mij op.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Joosie200 het volgende:
Ik mag alleen met mijn vinger wijzen. Das alles wat je wil, mooi excuus van de gynaecoloog
Had hij dat maar met zijn vinger gedaan, dan had er geen 3e aangekomen nu.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Joosie200 het volgende:
Ik mag alleen met mijn vinger wijzen. Das alles wat je wil, mooi excuus van de gynaecoloog
Preciesquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hij had dat maar met zijn vinger gedaan, dan had er geen 3e aangekomen nu.
Ja, ze is het met haar man eens.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Mystikvm het volgende:
Waar geniet zij eigenlijk van? Heeft ze wel een mening?
Ondanks 2 keer werpen en zwanger ziet ze er nog steeds prima uit.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier zat m'n vriend meteen al, "is die weer zwanger of zo??" En ik nog: "nee joh, da's gewoon een spekkie". Had ie toch gelijk
quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:54 schreef Mystikvm het volgende:
Sonnentanz! Kan zo een biodanzaresort worden met die naam!
BIODANZA !!quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ze is mooi zwanger, jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Ondanks 2 keer werpen en zwanger ziet ze er nog steeds prima uit.
Je krijgt ook het idee dat ze alleen maar een opblaaspop voor hem is, dus dat is primaquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze kunnen er altijd nog een palendansvereniging van maken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:54 schreef Mystikvm het volgende:
Dat was legendarisch!quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:54 schreef Mystikvm het volgende:
Topshow!quote:
+1quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:55 schreef Smash-it het volgende:
Nu heb ik zin om de biodanza aflevering terug te kijken
Is familie die een handje geholpen heeft?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:55 schreef Snowsquall het volgende:
Fam Weseman 20% korting....waarom??
Hoe kan je die gemist hebben??quote:
Ja hoor.quote:
camping ergens in Scandinavië, onvergetelijk, moet je zien met commentaar van Fok!kers, anders mis je 75 % van de lolquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die moet je echt terugkijken.
Parenclub zonder sex.
Dat is inderdaad wel een toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
moet je zien met commentaar van Fok!kers, anders mis je 75 % van de lol
Ik ga hem nu kijkenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/ik-vertrek/19-04-2014/TROS_1358006
o met die aardappelboer en de distributionriemquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/ik-vertrek/19-04-2014/TROS_1358006
thanxquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
http://www.chaletsonnentanz.nl/
https://nl-nl.facebook.com/chaletsonnentanz
Heb hem er al bij gezocht, draadje #63quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Zoek ook het commentaar op Fok! erbij, dan is het helemaal hilarisch
Ik betwijfel of het zonder sex wasquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die moet je echt terugkijken.
Parenclub zonder sex.
Niet?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Echt inspirerend zijn huppelende oudjes niet.
quote:
ja, chanant dat, arm kind.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]hoe dat zoontje van 6-7 (?) gewoon meteen snapt waar die telefoonmiep het over heeft en perfect zijn pa aanvult en goudeerlijk opbiecht dat de elektricien ermee geknoeid heeft
Oh die moet je kijken......tenenkrommend met die lui die geen Frans sprakenquote:
André & Henkaquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:22 schreef Ole het volgende:
Misschien moeten we de grootste pareltjes maar in de OP zetten.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heel bedrijfsplan op een papiertje.
Baasquote:
Dát is nog eens een geniaal idee !quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:22 schreef Ole het volgende:
Misschien moeten we de grootste pareltjes maar in de OP zetten.
Oh god, biodanza?quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb hem er al bij gezocht, draadje #63
21m15squote:Op maandag 21 april 2014 14:49 schreef Arcee het volgende:
TV / Ik vertrek #64 Met parende swingers in Denemarken
Dat was het snelste topic ooit van deze reeks.
quote:
Best een ideale vrouw dusquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"Hoe noem je airco in het Engels?"quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
camping ergens in Scandinavië, onvergetelijk, moet je zien met commentaar van Fok!kers, anders mis je 75 % van de lol
Er moesten muren blijven staan, die ze voor dat 9e appartement hadden moeten slopen.quote:Op zondag 7 december 2014 01:02 schreef Bucketlist het volgende:
In dit geval spraken ze de taal in ieder geval goed. Die vrouw was een beetje een pushover, zo'n volgzaam type.
Waarom dat 9e appartement er niet kon komen was mij niet helemaal duidelijk; als het geld op is dan leen je toch wat bij vrienden/familie? Volgens mij verdien je die kosten redelijk snel terug.
Die trap was wel gigantisch klote. Daar gaat je winst van de komende 5 jaar
Oh dan heb ik dat stukje net gemist, dacht dat het om muren die niet gesloopt konden worden gingquote:
Laat maar horen hoe het moetquote:Op zondag 7 december 2014 10:23 schreef Individual het volgende:
"A new distributionriem.. distributionriem? distributionriem.. ..you can see under de motorkap."
Hoe zeg je 'clueless' in het Engels?quote:Op zondag 7 december 2014 12:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Laat maar horen hoe het moet
Dankje!quote:Op zondag 7 december 2014 13:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee maar het geeft je reacties op fok goed weer
die zaten daar ervoor in.quote:Op zondag 7 december 2014 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Kaprun kan je bijna heel het jaar ski een
Vette kans ook dat je het bijvoorbeeld in september en oktober kan verhuren aan een ski federatie
100.000 extraquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |