Ja, ze is het met haar man eens.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Mystikvm het volgende:
Waar geniet zij eigenlijk van? Heeft ze wel een mening?
Ondanks 2 keer werpen en zwanger ziet ze er nog steeds prima uit.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier zat m'n vriend meteen al, "is die weer zwanger of zo??" En ik nog: "nee joh, da's gewoon een spekkie". Had ie toch gelijk
quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:54 schreef Mystikvm het volgende:
Sonnentanz! Kan zo een biodanzaresort worden met die naam!
BIODANZA !!quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ze is mooi zwanger, jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Ondanks 2 keer werpen en zwanger ziet ze er nog steeds prima uit.
Je krijgt ook het idee dat ze alleen maar een opblaaspop voor hem is, dus dat is primaquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ondanks 2 keer werpen en zwanger ziet ze er nog steeds prima uit.
Ze kunnen er altijd nog een palendansvereniging van maken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:54 schreef Mystikvm het volgende:
Dat was legendarisch!quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:54 schreef Mystikvm het volgende:
Topshow!quote:
+1quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:55 schreef Smash-it het volgende:
Nu heb ik zin om de biodanza aflevering terug te kijken
Is familie die een handje geholpen heeft?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:55 schreef Snowsquall het volgende:
Fam Weseman 20% korting....waarom??
Hoe kan je die gemist hebben??quote:
Ja hoor.quote:
camping ergens in Scandinavië, onvergetelijk, moet je zien met commentaar van Fok!kers, anders mis je 75 % van de lolquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die moet je echt terugkijken.
Parenclub zonder sex.
Dat is inderdaad wel een toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
moet je zien met commentaar van Fok!kers, anders mis je 75 % van de lol
Ik ga hem nu kijkenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/ik-vertrek/19-04-2014/TROS_1358006
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |