Nou ja, ze hoeft niet bij me in te trekken. Alleen even over en weer wat temperaturen en zo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om je dood te vervelen? Mens heeft echt de uitstraling van een saaie bankzitter die zonder dit avontuur zich lijdzaam naar de slachtbank van de burgerlijkheid laat leiden. Ben benieuwd of ze een beetje pit heeft, maar ik vrees het ergste.
Je hebt wel gelijk, hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:24 schreef Mystikvm het volgende:
Zie, niet haar idee. Zij is echt zo'n initiatiefloze muts die het liefst kinderen wil zogen.
Vind haar echt iemand die in plaats daarvan je komt vermoeien met verhalen over doorkomende tandjes en poepluiers.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, ze hoeft niet bij me in te trekken. Alleen even over en weer wat temperaturen en zo.
Haar tandjes zijn in ieder geval flink doorgekomen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vind haar echt iemand die in plaats daarvan je komt vermoeien met verhalen over doorkomende tandjes en poepluiers.
Bingo!quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:26 schreef Smash-it het volgende:
Haha, een ik vertrek bingo kaart
https://bingobaker.com/play/111385
Z'n moeder was ze zat denk ikquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:27 schreef Vlier het volgende:
Waarom zoveel geld uitgeven aan een pension als je nog drie maanden kunt wachten?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Haar tandjes zijn in ieder geval flink doorgekomen.
omdat ze bij zijn ouders inzaten en die het zat waren???quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:27 schreef Vlier het volgende:
Waarom zoveel geld uitgeven aan een pension als je nog drie maanden kunt wachten?
Kan ik me voorstellen, wat is zij een leeghoofd zegquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Z'n moeder was ze zat denk ik
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Haar tandjes zijn in ieder geval flink doorgekomen.
Ze ziet er wel leuk uitquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:29 schreef Vlier het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, wat is zij een leeghoofd zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |